Moro !
aattelin vaa kysyä että voiko laihtua vaikka liikkuisi rajoitetun määrän, kunhan vain syö oikein? onko mahdollista laihtua ilman kovin suuria urheiluponnisteluja? tietenkin ne helpottaisi laihtumista
Kysymys kaikille laihduttajille
5
1459
Vastaukset 5
- Laihduttanut 35 kg
Olen laihduttanut tuon juuri lähes liikkumatta. Kyllä se on tärkeintä mitä laitat suuhusi. Terveellistä liikkuminen kyllä on, mutta eipä se juuri laihduta.
- ja hyvää viikkoa
kiitos
- mistä puhutaan
Jos laihtumisella tarkoittaa pelkästään painon pudotusta, niin liikunnalla toki vähemmän saa aikaiseksi kuin ruokavaliolla. Toisaalla taas pelkällä ruokavaliolla laihduttamalla helposti onnistuu pienentämään myös lihaksiaan, eli kaikki häviänä paino ei siis todellakaan ole rasvaa, liikunnalla auttaa pitämään lihaksistonsa kunnossa.
- kumalla
mistä puhutaan kirjoitti:
Jos laihtumisella tarkoittaa pelkästään painon pudotusta, niin liikunnalla toki vähemmän saa aikaiseksi kuin ruokavaliolla. Toisaalla taas pelkällä ruokavaliolla laihduttamalla helposti onnistuu pienentämään myös lihaksiaan, eli kaikki häviänä paino ei siis todellakaan ole rasvaa, liikunnalla auttaa pitämään lihaksistonsa kunnossa.
lihakset kasvaa,
mitä enemmän kehossa on lihaksia, sen enemmän energiaa kulutat.
Ja tästähän seuraa automaattisesti se että laihdut nopeammin kehon kuluttaessa enemmän energiaa. - laihtumista
tuplasti ! Lisäksi kunto nousee, tulee hyvä olo.
Puoli tuntia reipasta kävelyä joka päivä tiputtaa painoa kilon kuukaudessa, vaikka et muuttaisi syömisiäsi ollenkaan.
Syömällä viisaasti, laihdut 2-3 kiloa kuukaudessa, jos kävelet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3031250Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3121232- 95969
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50968- 106909
- 101899
- 111752
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh18654- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3587