Missä on naisen paikka?

-Gallup-

Missä on naisen paikka? Perustele!

30

1549

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papeete1

      Se on missä nainen haluaa sen olevan. Itsenäisen ihmisen oikeuksia.

    • milloinkin

      Nyt se on tässä tietokoneen äärellä.

    • ,.,.,.,.,

      takana. Kova homma.

    • ni sen paikka on mun edessä, takana tai rinnalla, vähä tilanteesta riippuen. Ja jos väärään aikaan, väärässä tilanteessa on väärässä paikassa, ni sitte siitä tulee ex.

    • mörrö

      kotona ainakin silloin kun lapset on pieniä.näin tein omalla kohdallani .nyt on aikaa työ-elämään

    • missä nainen haluaa.

      Ja perusteluksi riittänee se, että jokaisella ihmisellä on oikeus määritellä paikkansa ihan itse.

    • ...saa olla missä haluaa, jos se haluaa olla väärässä paikassa niin sitten se nainen ei oo mua varten.

      Se oikea paikka määräytyy naisen luonteen mukaan, mikä on toiselle oikea paikka, ei välttämättä toiselle sitä ole.

    • niin kuin

      miehilläkin.

    • Rentosilmä

      Voileipiä tekemässä.

    • sbsbsbsbsb

      Nainen on sen verran järjetön olento että ei se pysty itsenäisesti päättämään asioistaan.

    • On aloituksessa.

    • -ukko-

      kannattajana olen sitä mieltä, että nainen päättää itse, missä sen paikka on. Mun asia ei ole sitä sanoa, eikä naisen pitäisi sitä kysellä.

    • rusalkaa

      Missä? Ei naiselle paikkaa anneta. Paikka pitää ottaa.

    • Ns.

      miehen yläpuolella, koska naiset ovat miehiä parempia ihmisiä.

    • hmm.. missähän se olisi

      Naisen paikka on aamulla vieressä, lähellä.
      Myöhemmin aamulla, naisen paikka on työpaikalla. töistä kotiuduttuaan naisen paikka on taasen vierellä, kaupassa. Kun kauppareissu on tehty, naisen paikka on keittiössä tai lasten luona, riippuu siitä kumman vuoro on laittaa sapuskaa. Ruokalevolla naisen paikka on taasen vierellä. Miehen ja lasten lähellä. Iltaisella naisen paikka on teitenkin pyykkikorin, tiskin ja muiden taloustöiden lomassa riippuen taas siitä miten taloustyöt on jaettu. Illalla, iltapesun jälkeen naisen paikka on taasen miehen rinnalla, päällä, alla tai vain vieressä. Pääasia on että lähellä.

      Tarviiko tätä vielä perustella?
      Naisen paikka on lähellä miestä kaikissa arjen askareissa.

    • Persut jyrää!

      Naisen paikka on kotona tekemässä kotiaskareita ja sängyssä pimppa liukkaana. Kun mies tuo rahaa taloon niin on ämmän parempi tehdä myös jotain. Jos kotia ei kykene hoitamaan eikä miestään tyydyttämään niin ulos vaan ja parempi tilalle.

      • Tahtoo vain nykyisin olemaan vähissä miehet, jotka kykenevät kotirouvalleen kelvollisen elintason antamaan.


      • kumikorjaamo firma
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Tahtoo vain nykyisin olemaan vähissä miehet, jotka kykenevät kotirouvalleen kelvollisen elintason antamaan.

        Ratikan naisessa on jo paljonkin paikkoja, kumillmalla korjattu sikarin polttama turhat reiät.


      • Anonyymi

        Mites, jos nainen on töissä ja mies kotona? Ja nainen hoitaa vielä kotiaskareetkin? Niin mitä tekee mies?


    • Rintamilla sotimassa. Eiköhän vedetä pari tuhatta seuraavaa vuotta niin päin.

      • Äärnruutti

        Sotilaana naisen paikka on kulkea edellä tunnustelijana miinakentille ja heikoille jäille. Ei tule miestappioita kun pyylevä äämä posahtaa telamiinaan tai hukkuu jäihin


    • ..........

      Kyrvän ja lakanan välissä.

      • Ja jos fistaus on yhtään oma juttu, niin silloin tällöin nyrkin ja lakanan välissä.


    • Anonyymi

      Naisen paikka on miehen alla muna persseeseen

    • Anonyymi

      Olla järkevä rakentava osa tätä maailmaa ja yhteisöä, tekemässä enemmän nettopositiivista kuin vahinkoa millään tasolla.

      Nainen tiedä paikkasi.

    • Anonyymi

      Sängyssä. Naiset ovat hyviä rakastamaan ja siinä heidän homma.

    • Anonyymi

      Erään naisen paikka olis tos mun vieressä, mut ei häntä taida kiinnostaa ja ite en oo saanut ilmaistuksi tunteitani, koska olen niin onneton pelkuri 😔😥

    • Anonyymi

      Misogyynisen persun niskapoimun päällä

      • Anonyymi

        Tämä kommentti heti suomen netti_poliisille ja tunkilla sisään studioon


    • Tyttöni paikka on siellä missä kulloinkin päätän hänen paikansa olevan.

    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10192
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2944
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      204
      2769
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1566
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe