Tupperin pizzaohje

Tupperware

Olin joskus monta vuotta sitten Tupperware-kutsuilla ja sain sieltä ihan mielettömän hyvän pizzaohjeen, jonka olen nyt hukannut. Pohja oli ihanan ohut ja maukas, en ole toista sen veroista syönyt. Mahtaakohan kukaan tietää reseptiä?

9

2024

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • me kaikki

      sen tiedämme. Mutta kerromme vain maksusta!

    • Sten Hård

      Siihe oli piäreskelty vallan mahottomasti plastiikki-melamiini juttuja verkostomarkkinoinnista.

      • Voi surku

        Enpä ole tällä palstalla aikoihin vieraillut, eikä näköjään kannata vieraillakaan. On se jotenkin niin säälittävää että jollain ei ole mitään muuta tekemistä kun kirjoitella tuollaisia asiattomia kommentteja ja sitten raukat luulevat olevansa niin vitsikkäitä ja hauskoja. Vai vieraileeko tällä palstalla jotkut pikkupissikset kokeilemassa mitä uskaltavat? Todella säälittävää!


      • ei-mitään-harmitonta
        Voi surku kirjoitti:

        Enpä ole tällä palstalla aikoihin vieraillut, eikä näköjään kannata vieraillakaan. On se jotenkin niin säälittävää että jollain ei ole mitään muuta tekemistä kun kirjoitella tuollaisia asiattomia kommentteja ja sitten raukat luulevat olevansa niin vitsikkäitä ja hauskoja. Vai vieraileeko tällä palstalla jotkut pikkupissikset kokeilemassa mitä uskaltavat? Todella säälittävää!

        Verkostomarkkinointi ei ole mikään vitsi, se on vienyt monelta perheen, työn ja rahat. Se, että tilaisuudessa on ollut sen laatuista tarjoilua, jonka avulla on avuttomia uhreja harhautettu luulemaan että asia on jotenkin harmiton, on vakava asia eikä sillä pidä leikkiä.


      • vähän
        Voi surku kirjoitti:

        Enpä ole tällä palstalla aikoihin vieraillut, eikä näköjään kannata vieraillakaan. On se jotenkin niin säälittävää että jollain ei ole mitään muuta tekemistä kun kirjoitella tuollaisia asiattomia kommentteja ja sitten raukat luulevat olevansa niin vitsikkäitä ja hauskoja. Vai vieraileeko tällä palstalla jotkut pikkupissikset kokeilemassa mitä uskaltavat? Todella säälittävää!

        mitä luokkaa "kysymys" oli:

        Söin kerran yhden hyvän pizzan, mikähän se oli, onko kellään sen reseptiä...


      • Ramses II -paluu pajatsoon
        vähän kirjoitti:

        mitä luokkaa "kysymys" oli:

        Söin kerran yhden hyvän pizzan, mikähän se oli, onko kellään sen reseptiä...

        "Tupperware-kutsuilla"...ja siitä se sitten onkin jo monella päässyt repsahtamaan monen kuukauden mittaiseksi pyramidipeliksi, joka vie terveyden ja ihmissuhteet tuhoon.

        Vaikuttaa harmittomalta, mutta varoituksen sana on aina paikallaan.


      • Liisa M
        Ramses II -paluu pajatsoon kirjoitti:

        "Tupperware-kutsuilla"...ja siitä se sitten onkin jo monella päässyt repsahtamaan monen kuukauden mittaiseksi pyramidipeliksi, joka vie terveyden ja ihmissuhteet tuhoon.

        Vaikuttaa harmittomalta, mutta varoituksen sana on aina paikallaan.

        Tarkoitat varmaan sellaista tupperin omaa pizzaohjetta, joka on ollut näissä esitteissä painettuna. Muistan että sain sellaisen kun ostin jonkun kaulin-leivinliinasetin ja jonkun pizzaleikkurin. En vaan ole pizzaa kotona tehnyt joten ei ole reseptikään tallella. Leikkurikin meni lahjaksi. Tästä lienee kuitenkin kyse???


      • Ramses III -nettipoksun kingi
        Ramses II -paluu pajatsoon kirjoitti:

        "Tupperware-kutsuilla"...ja siitä se sitten onkin jo monella päässyt repsahtamaan monen kuukauden mittaiseksi pyramidipeliksi, joka vie terveyden ja ihmissuhteet tuhoon.

        Vaikuttaa harmittomalta, mutta varoituksen sana on aina paikallaan.

        En ole kertaakaan retkahtanut sitten verkostomarkkinoinnin lopettamisen.

        Sitä ennen yritin vähentää n. puolen vuoden ajan, ja silloin retkahdin jopa useita kertoja viikossa kaupittelemaan tutuille kaikenlaista muovisälää tai jopa lomaosakkeita (esim. soitin tutuille kahdesti tai kolmesti ja yritin järjestää markkinointitilaisuutta vaikka olin sopinut itseni kanssa vain yhdestä soittoyrityksestä).

        Se repsahtelu oli ihan jatkuvaa, eikä siihen oikeastaan ajanut muu kuin hetken huuma. Aina sitä vain ajatteli uudestaan ja uudestaan, että "no hitto mänkööt, kerrankos sitä", ja sitten sitä vain heitti kaikki lupaukset ja periaatteet ikkunasta ulos, tuosta noin vain.

        En tiedä että mikä siinä sitoutumisessa oli silloin niin vaikeaa. Uskon vakaasti, että kyllä minä oikein lujasti halusin lopettaa myynnin ja markkinoinnin. Jossain vaiheessa tein sitten sen päätöksen, että jos ei onnistu, niin sitten lopetan. Eli sitten sitä oli vaan lopetettava.

        Ehkä en ollut kuitenkaan hyväksynyt ihan täysin sitä vähentämistä. Sen lisäksi, että repsahtelin, vatkasin rajoja alvariinsa. Milloin sain myydä messuilla lauantaisin, milloin kaupitella kaakeleita sen ja sen verran, milloin yhden joka päivä, milloin joka toinen viikko..

        Miksi sitten en ole repsahtanut viime elokuun ensimmäisen päivän jälkeen, johtuu mielestäni usemman asian summasta. Ensinnäkin lopettaminen ei ollut yht'äkkinen päätös vaan pitkän harkinnan tulos. Valmistelin itseäni lopettamiseen useamman kuukauden ajan. Toisekseen olin hyväksynyt täysin ja mukisematta sen tosiasian, että olen koko kapisen elämäni loppuun asti kaupittelemasta tutuilleni kaikenlaista sälää, vaikka se tarkoittaisi helvetinmoiseen tylsyyteen nääntymistä tms ikävää. Kolmannekseen puhuin asiasta avoimesti kaikille mahdollisille ihmisille elämässäni työkavereista appivanhempiin siitäkin huolimatta, että se herättäisi kiusallisia epäilyksiä siitä, että onkohan tuo joku introvertti kun sen pitää lopettaa myynti- ja markkinointihommat.

        Siinäpä se.


      • time share -asuminen
        Ramses II -paluu pajatsoon kirjoitti:

        "Tupperware-kutsuilla"...ja siitä se sitten onkin jo monella päässyt repsahtamaan monen kuukauden mittaiseksi pyramidipeliksi, joka vie terveyden ja ihmissuhteet tuhoon.

        Vaikuttaa harmittomalta, mutta varoituksen sana on aina paikallaan.

        Niin siinä usein käy vahvimmallekin meistä. Mulla meni kerran kesäloma pipariksi kun myin ketjukirjeellä lomaosakkeita leekolandissa kaikille tutuille, joiden numerot satuin löytämään kännykän muistista. Tämäkään ei riittänyt niin sitten pöllin vaimonkin kännykän ja soitin kaikille, joiden numero löytyi koneesta.

        Pitsaakin lupasin palkkioksi. Se oli hyvä veto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      140
      10142
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2934
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      192
      2747
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2097
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1556
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe