Hei! Onko kellään linkkejä/vinkkejä hienoihin "kisakampauksiin"?? Heti vaan tulemaan linkkejä sun muista, asialla on kiire. Kiiti!
Vastaukset 7
- hullu makkara
semmone rusetti juttu
- KASHMIRNA
Mikä on sen hevosen "letin" nimi mikä on aina kouluratsastuksessa?
- _katherine_
Sykeröt on ne pikkuletit joita usein käytetään.
Pitkäharjaisilla hevosilla voi olla verkko. - Ponifani95
Riippuu tosi paljon sun hepan harjasta, onko pitkä vai lyhyt, ohut vai paksu.
Pari vinkkiä:
Jos hepallas on lyhyt ja nypitty harja, ehdottomasti paras kisakampaus on pienet sykeröt.
Jos taas paksu ja pitkä, verkko voisi olla tosi näyttävä, kunhan muistaa tehdä vain muutaman rivin verkon (tulee muuten jäykkä)
Useimmille hevosille sopii myös sivuletti eli ranskalainen letti
Toivottavasti sait vinkkiä - ohjeita
Voisko joku kiltti ihminen laitta linkin tai kertoa ohjeet miten voi tehä verkkoletin hepalle?
- russiponi
Verkkoletti:
Hevosen harja jaetaan kumilenkeillä osiin. Sitten kumilenkin alapuolelle jäävät vapaat jouhet pistetään puoliksi, Ja kiinnitetään toisiinsa kumilenkeillä. Osien väliin pitäisi jäädä salmiakin muotoinen kolo. Tätä jatketaan muutama rivi. Tätä oli hirmu vaikea selittää, mutta parhaiten sen oppii kun menee vaan itse kokeilemaan. ;)
pienirussponi.blogspot.fi
- lukavuonis
ranskanletti ois hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493