Kuolinsyy leukemia. Luzzi muistetaan Suomessa vuodelta 2001 kun pelasi hurjan Davis Cup ottelun Helsingissä Liukkoa vastaan. 5.erä Luzzille 14-12. Luzzi oli 22 vuotiaana vuonna 2002 ATP-92 ja vielä viime vuonna sijalla 105 ja tänä vuonna sijalla 143, kunnes luovutti Dlouhya vastaan helmikuussa pahoinvointiin ja vakava sairaus tuli ilmi. Luzzi tiesi kuolevansa ja palasi ammattilaistenniskentille jättääkseen jäähyväiset syyskuussa kuukausi sitten, edeten ATP-challengerin puolivälieriin.
Federico Luzzi kuollut
28 vuotiaana
3
587
Vastaukset
- --------------
Täältä löytyy kotisivut ja uutinen kuolemasta
http://fi.wikipedia.org/wiki/Federico_Luzzi - Mikä Räinä
se on miun syy.. se on miun syy... nyyh..
- hessd
ei tiennyt kuolevansa, sai titää leukemiasta vasta viikko ennen kuolema...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984