Etsin laulajaa/laulajia

Säveltäjä, uusimaa

Moro!

Eli sävelsin tossa 3 biisiä ja kävin studiossa nauhottamassa raakaversiot niistä. Ite soitan siis kaiken mutta en osaa laulaa (korkeintaan vähän stemmoja) joten tarviin jonkun joka osaa. Paikkakunnalla tai iällä (itse oon 18) ei oo mitään väliä, koska en tiedä oonko perustamassa mtn uutta bändiä, tää nyt on enemmän vaan tällänen projekti... eli mä voin lähettää biisin vaikka mesen kautta jos joku haluu koittaa lauluja vetää.
Kaksi biisiä on hitaita ja yks on sellanen Blink182 tyylinen Punk-biisi. Vaikka ei näistä biiseistä löytyiskään sitä minkä haluat laulaa ni se ei haittaa, koska sävellän kuitenki koko ajan lisää musiikkia. Ni jos tuntuu siltä et haluut kokeilla laulamista edes yhen biisin verran, ilman sen kummempia pitkä aikaisia sitoomuksia, niin tähän vaan viestiä ni ollaan yhteyksissä. Ja voihan olla kuitenkin että jos mä tykkään sun laulusta ja sä tykkäät mun sävellyksistä, ni voidaan tulevaisuudessa jatka biisien työstämistä enemmänkin. Ei sitä ikinä tiedä et mitä tästä kehkeytyy ;>
Nii ja voitte jättää myös toiveita siitä et minkä tyylisen biisin haluaisitte laulaa, ni voisin ehkä säveltää sellasen.Osaan soittaa kitaraa, bassoa, rumpuja ja pianoa, eli jos tyylisuunta toiveita esitätte, ni siinä on "resurssit". Tähän asti oon tehny kaikkea punk biiseistä rappiin ja kaikkea siltä väliltä, eli ehdottakaa vaan rohkeesti.

17

1369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiuz

      Projektisi kuullosti aika hauskalta. En ole järin perehtynyt tähän punk- suuntaukseen kyllä itse, mutta olisin kiinnostunut kuulemaan nämä tekemäsi raakaversiot.
      En ole mitään laulutunteja ottanut, muutaman vuoden opistobändissä laulanut kyllä että kai minä vähän osaan sitten.
      Tämä oma mikrofoni ja nauhoituslaitteisto on aika keskiajalta, mutta kai sillä jotain saa aikaan.
      Olen savosta (20v), joten messengerin kautta lähettely toimisi.
      Minuun saa yhteyttä tiinava at hotmail.com

      • Säveltäjä,uusimaa

        Niin, eli siis ei kaikki mun biisit oo punkkia, tai välttämättä edes punk henkisiä. Sen biisin genre riippuu aika pitkälle siitä että millä tuulella oon sillon ku sävellän, eli ei haittaa vaikka punkkia ei olisikaan koskaan laulanu.. Jos mä satun löytämään tosi hyvän laulajan ni sävellän kyl biisin mikä sopii sille äänelle. Mut pitää kyl olla aika hyvä :D


    • Säv./ UM

      Eikös nyt löydy enempää halukkaita? :D

      • ehkä,ehkäei

        Heippa hei!
        Toi sun projektis kuulosti aika mielenkiintoselta ja kivalta sinänsä ja oisin periaattees ihan kiinnostunu kuulemaan ne biisien raakaversiot.
        En omasta mielestäni oo mikään ns. ''mahtilaulaja'', mut voisin joka tapaukses kokeilla miltä ne sun biisit tuntuis laulaa...
        Oon Lahdesta (vasta 14 :D), eikä mulla sen kummempia nauhotusvälineitä oo, mut voisin joka tapaukses ny eka kuunnella ne biisit jos viittisit lähettää. Yhteyttä muhun voit ottaa sähköpostin kautta, osote: [email protected].(;
        Ainii, bändissä oon ollu muutaman vuoden, kaks vuotta laulajana, mut sit siirryin kosketinsoittajaks, et lauluhommiiki on tullu joskus tehtyä. (Ajattelin vaan mainita :D)


      • Arska

        Moi. oon 20 vuotias poika, asustelen turussa. aloitin laulamisentos 10 vuotiaana, parilla laulutunnillaki tullu käytyy. Olisin kiinnostunu täst sun projektist, ku ite ettiny jo aika pitkään henkilöö jonka kaa vois tehdä yhteistyötä.


      • Bancco
        Arska kirjoitti:

        Moi. oon 20 vuotias poika, asustelen turussa. aloitin laulamisentos 10 vuotiaana, parilla laulutunnillaki tullu käytyy. Olisin kiinnostunu täst sun projektist, ku ite ettiny jo aika pitkään henkilöö jonka kaa vois tehdä yhteistyötä.

        Jos etsit yhteistyötä turun seudulta musiikin piireissä niin ota yhteyttä [email protected]


    • Massapsykoosi

      Moi.

      Kuulostaa mielenkiintoiselta ja olisi kiva kuulla ne sinun raakaversiosi. En ole mielestäni mitenkään kovin mahtava laulaja, aloitin vasta nyt syksyllä laulutunnit, mutta olen pienestä asti lauleskellut todella paljon. Sanojakin olen kirjoitellut, mutta säveltämään en ole onnistunut, sillä en osaa kunnolla mitään soitinta soittaa vaikka haluaisinkin :''D

      Olen sellaisesta pienestä Savolaisesta kylästä kotoisin oleva 15-vuotias naisen alku, elikkäs aika nuori siis. Mutta jos haluat ottaa yhteyttä, niin mese on [email protected]

    • Akkksu

      Huomaan että naispuolisia tämä projekti kiinnostaa. :D Tästä sun viestin jättämisestä on selkeästi jo hetki aikaa mutta pakko sanoa että mielenkiintoa löytyis täältäkin! Jännän kuulonen projekti johon tältä löytyis kovasti mielenkiintoa.

      • tyttö-

        hmm taidan olla myöhässä mutta vastaanpa kuitenkin:D olis kiva kuulla sun biisit vaikka enemmän mä tykkäänkin iskelmää ripautella, mutta kai sitä voi soveltaa ja sommitella:D oon lahdesta 19v nuori naisen alku.


    • viivi___^^

      tähän nyt on jo aika moni vastannut mutta voisko yks vielä yrittää? meseni on [email protected] Jos voisin mitenkään vielä koittaa vetää nuo biisit niin olisin tosi onnellinen(:

    • Säv./UM

      Oho, mä luulin et tää paikka olis ollu jo ihan kuollu, ni en oo kattonu tänne pitkään aikaan. Mukava yllätys että on vielä innokkaita =)

      Jees
      No ihan tähän alkuun päivittelen kuulumisia, eli nyt viikonloppuna linnottaudun uudestaan studioon, tällä kertaa olis tarkotus tulla ulos 5 uuden biisin kanssa.
      OTTAKAA VAAN VIELÄ YHTEYTTÄ IHMISET!
      Ja sitten loppuun vielä kritiikkiä:
      Elikkä jos teitä kiinnostaa kokeilla laulamista, tai edes kuunnella raakaversiot, niin asiaa helpottaisi hyvin paljon jos ilmottaisitte itsestänne jotain muutakin kuin vain nimen ja iän =) Mä en oikein sen perusteella osaa vielä alkaa biisejä mihinkään suuntaan lähettelemään, eli vaikka s.postiosote olis hyvä sanoa.

      - JK

      • shackless

        Elikkäs:D Oon 19w neitonen Jyväskyläst. Oon harrastanu pianon soittoo ja lauluu 7-vuotiaast asti. Hmm...oon laulanu kuoros 10 vuotta ja pari vuotta kävin yksityistunneilla:) Sen jälkee sit vaa laulellu omaks iloks. Mut ois mahtavaa kokeilla vetää biisei...ku ite en osaa niit tehä:D Meiliossa on [email protected]


      • Bancco

        [email protected]
        siinä osoite. 21v miespuolinen "muusikko" turusta. Laitappa säpöä niin jatketaan..?


    • ^^_Tara_ ^^

      Moi!!!

      En tiedä vieläkö etsit laulajia...mutta 19v tyttö olisi halukas kuulemaan sävellyksiäsi...lähinnä vain laulamista harrastelen ja laulujen sanoja olen reilun vuoden kirjoittanut...
      olisi kiva jos voisit jotain sävellyksiä laittaa s.postina: [email protected]

    • hoi

      Terve. Sun projektis vaikuttaa mielenkiintoiselta. Itse laulan aika paljon Blink lauluja. Käy kuuntelemassa miltä lauluni kuulostaa youtubesta: www.youtube.com/user/cover182. Ilmoittele sitten jos kiinnostaa: [email protected]

    • rane12

      TERE!!!

      joo laulan ja soitan bassoa. ja kitaraa jotenkin!!?? olen 40v ja jonkunlainen kokoonpano on tällä hetkellä kasassa! mut aina voi löytää muuta!!?treeneissä vedetty mm. smoke on the water, paranoid, ccr ää, juisea, kirkaa, yksin olen treenaillut melko monipuolista laulantaa... [email protected] rane 046 6596185 asun kuopiossa...

    • JaneSinks

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2699
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      351
      2561
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2178
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      69
      1654
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      121
      1580
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe