Forssan perunasalaatti on mielestäni ehdottomasti parasta. Kaikki jotka muuta väittävät ovat väärässä. :) Muuta en suostu syömäänkään.
Perunasalaattia on hyvä nauttia raejuuston kylkiäisenä, sopii mainiosti ja keventää sopivasti.
perunasalaateista..
19
1446
Vastaukset
- tjaah..
Olen siis väärässä, kun mielestäni Atrian perunasalaatti on parempaa, raikkaampaa.. :)
- yjryjrtyjry
Lidlin Kartanon perunasalaatti.
- h.moilanen
...että kuitenkin myönsit olevasi väärässä. :D
- h.moilanen
yjryjrtyjry kirjoitti:
Lidlin Kartanon perunasalaatti.
..niin taisi voittaakin. Lidlin tuotteet ovat muutenkin melkein poikkeuksetta rulettaneet noissa sokkotesteissä.
Itse kuitenkin pidän enemmän tuosta Forssan salaatista... h.moilanen kirjoitti:
..niin taisi voittaakin. Lidlin tuotteet ovat muutenkin melkein poikkeuksetta rulettaneet noissa sokkotesteissä.
Itse kuitenkin pidän enemmän tuosta Forssan salaatista...>>Lidlin tuotteet ovat muutenkin melkein poikkeuksetta rulettaneet noissa sokkotesteissä.>>
Kartanon pottusalaatti näyttäisi olevan Atrian valmistamaa. Arvaapa eroaako Lidlille (tai muille ketjuille) tuotettavat Private label-tuotteet valmistajan omista tuotteista millään tavalla laadullisesti - tai muutenkaan? Varsinkaan positiivisesti?- h.moilanen
vetabix_nro1 kirjoitti:
>>Lidlin tuotteet ovat muutenkin melkein poikkeuksetta rulettaneet noissa sokkotesteissä.>>
Kartanon pottusalaatti näyttäisi olevan Atrian valmistamaa. Arvaapa eroaako Lidlille (tai muille ketjuille) tuotettavat Private label-tuotteet valmistajan omista tuotteista millään tavalla laadullisesti - tai muutenkaan? Varsinkaan positiivisesti?...voipi ne erotakkin. Esim. eri majoneesi. Kaipa nuo eri ainesosien suhteetkin voivat olla erilaisia...
Mitä edes kuuluu yleensä perunasalaattiiin, muuta kuin perunaa? - tuloksena
h.moilanen kirjoitti:
...voipi ne erotakkin. Esim. eri majoneesi. Kaipa nuo eri ainesosien suhteetkin voivat olla erilaisia...
Mitä edes kuuluu yleensä perunasalaattiiin, muuta kuin perunaa?löysin kirjoituksen, jossa sanottiin, että Iltalehden aivan loppuvuodesta (29.12.06) julkaistussa n.6 perunasalaatin vertailussa Lidlin tuli toiseksi Atrian voittaessa. Tuossa tekstissä ei ollut asiasta enempää tietoa. No, jos ne on samoja, kuinka toinen on parempi?
tuloksena kirjoitti:
löysin kirjoituksen, jossa sanottiin, että Iltalehden aivan loppuvuodesta (29.12.06) julkaistussa n.6 perunasalaatin vertailussa Lidlin tuli toiseksi Atrian voittaessa. Tuossa tekstissä ei ollut asiasta enempää tietoa. No, jos ne on samoja, kuinka toinen on parempi?
>>Tuossa tekstissä ei ollut asiasta enempää tietoa. No, jos ne on samoja, kuinka toinen on parempi?
h.moilanen kirjoitti:
...voipi ne erotakkin. Esim. eri majoneesi. Kaipa nuo eri ainesosien suhteetkin voivat olla erilaisia...
Mitä edes kuuluu yleensä perunasalaattiiin, muuta kuin perunaa?>>arvaan ...voipi ne erotakkin>Esim. eri majoneesi. Kaipa nuo eri ainesosien suhteetkin voivat olla erilaisia...>Mitä edes kuuluu yleensä perunasalaattiiin, muuta kuin perunaa?
- Self made man
Kaikki einesperunasalaatti on pahaa.
Perunasalaatti pitää tehdä itse. Kiinteästä keitetystä mutta jääkaappikylmästä perunasta (parasta on kiinteä uusi peruna), hyvästä majoneesista (mieluiten sekin omatekoista, mutta jotkut harvat ostetutkin kelpaavat), raakaa sipulia, pikkuisen kaprista ja suolakurkun kuutioita.
Aivan eri planeetalta kuin tunkkaiset kaupan einesperunasalaatit, olivatpa minkä firman hyvänsä. - hyih einekset
kyllä itsetehty on ehdottomasti parasta, ei maistu lisäaineille niinkuin noi kaupan mössöt.
- täältä löydy
oma keskustelualue teille luomu-viherpiipertäjille..?
- eipä ollutpa
täältä löydy kirjoitti:
oma keskustelualue teille luomu-viherpiipertäjille..?
luomustapa eikäpä viherpiiperryksestäpä kysepä, vaanpa silkastapa hyvästäpä maustapa.
- oikean perunasalaatin ystävä
eipä ollutpa kirjoitti:
luomustapa eikäpä viherpiiperryksestäpä kysepä, vaanpa silkastapa hyvästäpä maustapa.
näinpä! kyllä minulle toki ruoan terveellisyyskin merkitsee, mutta kyllä perunasalaatti on niin paljon paremman makuista kun sen itse tekee ettei siitä asiasta voi edes kiistellä. Se maistuu silloin oikeasti perunasalaatille, ei eltaantuneelle majoneesille jossa lilluu jotain perunantapaista.
- jo noi
oikean perunasalaatin ystävä kirjoitti:
näinpä! kyllä minulle toki ruoan terveellisyyskin merkitsee, mutta kyllä perunasalaatti on niin paljon paremman makuista kun sen itse tekee ettei siitä asiasta voi edes kiistellä. Se maistuu silloin oikeasti perunasalaatille, ei eltaantuneelle majoneesille jossa lilluu jotain perunantapaista.
ainaiset "ite tehtynä parempaa" viestit. Joulukinkkukin täytyy varmaan kaikkien tehdä itse. Ostetaan porsas ja syötetään lihavaksi ja sen jälkeen on kiva kun saa ihan ite ampua sen.
- kivempi että joku muu
jo noi kirjoitti:
ainaiset "ite tehtynä parempaa" viestit. Joulukinkkukin täytyy varmaan kaikkien tehdä itse. Ostetaan porsas ja syötetään lihavaksi ja sen jälkeen on kiva kun saa ihan ite ampua sen.
Niin, kyllähän siitä menisi joulumieli ihan pilalle jos oikeasti joutuisi sen sian tappamaan omin käsin. Voisi jopa tulla paha mieli. Paljon kivuttomamptaa ja helpompaa ostaa se kinkki sieltä kaupan altaasta, ei vaivaa huono omatunto kun sitten vetää sitä kinkkua napaansa. Ja voi että joulun henki on niin pyhä, puhdas ja viaton. Jesse se silloin syntyy taas ja opettaa meille myötätunnosta, välittämisestä ja muiden olentojen kunnioituksesta.
Ennen vanhaan se joulupossukin tapettiin itse, ja varmasti possukin eli onnellisemman elämän kuin tehotehdasvalmisteiset possut, joiden elämä joulun ilojuhlaan asti on pelkkää kärsimystä. - *sande
kivempi että joku muu kirjoitti:
Niin, kyllähän siitä menisi joulumieli ihan pilalle jos oikeasti joutuisi sen sian tappamaan omin käsin. Voisi jopa tulla paha mieli. Paljon kivuttomamptaa ja helpompaa ostaa se kinkki sieltä kaupan altaasta, ei vaivaa huono omatunto kun sitten vetää sitä kinkkua napaansa. Ja voi että joulun henki on niin pyhä, puhdas ja viaton. Jesse se silloin syntyy taas ja opettaa meille myötätunnosta, välittämisestä ja muiden olentojen kunnioituksesta.
Ennen vanhaan se joulupossukin tapettiin itse, ja varmasti possukin eli onnellisemman elämän kuin tehotehdasvalmisteiset possut, joiden elämä joulun ilojuhlaan asti on pelkkää kärsimystä.vaikka kuinka joku äpisee omatekoisesta niin parempaahan se on.
Me kotona kasvatettiin joulukinkut itse, ne
juoksenteli kesällä pihassa tai navetassa.
Nirri pois joulun alla. Herkemmän pikkusiskoni kinkunsyönti kyllä loppui kun meidän Naku
tapettiin. Oli ystävystynyt sikaan, eikä voinut
syödä kaveria.
Samoten häränliha tuotettiin ja teurastettiin itse. Maku on kyllä erilainen kun mitä kaupan
vastaavissa tuotteissa.
Käyn silloin tällöin ihan hupina piikomassa
tuttavieni maatilalla ja tuon sieltä pakastimen täyteen kotitekoista jauhelihaa. Vot, että tulee lihapullista hyvät !
Savon suunnilla liikuskellessanne kannattaa muuten käydä siinä Pieksämän (Siikamäen)
suoramyyntihallissa, jossa myydään Pennan lihan tuotteita. Hiillosmakkara kalpenee Lystikki-makkaran rinnalla ! - sdhcdf vbnddnf
*sande kirjoitti:
vaikka kuinka joku äpisee omatekoisesta niin parempaahan se on.
Me kotona kasvatettiin joulukinkut itse, ne
juoksenteli kesällä pihassa tai navetassa.
Nirri pois joulun alla. Herkemmän pikkusiskoni kinkunsyönti kyllä loppui kun meidän Naku
tapettiin. Oli ystävystynyt sikaan, eikä voinut
syödä kaveria.
Samoten häränliha tuotettiin ja teurastettiin itse. Maku on kyllä erilainen kun mitä kaupan
vastaavissa tuotteissa.
Käyn silloin tällöin ihan hupina piikomassa
tuttavieni maatilalla ja tuon sieltä pakastimen täyteen kotitekoista jauhelihaa. Vot, että tulee lihapullista hyvät !
Savon suunnilla liikuskellessanne kannattaa muuten käydä siinä Pieksämän (Siikamäen)
suoramyyntihallissa, jossa myydään Pennan lihan tuotteita. Hiillosmakkara kalpenee Lystikki-makkaran rinnalla !> "Samoten häränliha tuotettiin ja teurastettiin itse. Maku on kyllä erilainen kun mitä kaupan
vastaavissa tuotteissa."
En tiedä, mitä 'härkää' teikäläinen taho tuotti, mutta tunnetustihan ravintolan 'häränliha' on marketin 'naudanlihaa' ja karjatilan 'Mansikkia'. Jos ei nyt välttämättä ihan sitä lypsyvanhusta, mutta ihan lehmää vaan.
- Anonyymi
Parasta ennenkuin poistui oli Saarioiste sellasessa pikarissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475