Pirkan lihapullat!

VAU!

Siis semmossia tavallisen näköisiä pikkusia eines-palleroita, mutta TODELLA hyvän makuisia.
Ei pärjää nää klunssiset saarioiset eikä hk:t likikään.. noh, Pirkan lihapullat onkin tehty Ruohtissa, taitaavat olla taas jossain meittiä parempia. (eikös niitä IKEAn lihapullia oo kehuttu..?)

(ps. ei TIETENKÄÄN pidä syödä eineksiä, ne on MYRKKYÄ! perunatkin suoraan maasta multineen poskeen juu.. = )

10

1855

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Efraim8

Lidlissäkin tein saman havainnon. Siellä kun on kanssa suomalaisia ja ruotsalaisia lihapullia. Ruotsalaiset ovat tosihyviä. Suomalaiset kuin jotain tunkkaista koiranruokaa söisi.

• antieines

Vaikkakin ylleensä pelaan pingistä kaupan valmispullilla :o(
        Vaan joskus kun on kiire ja pitää oikaista
        ruuanlaitossa niin tuohan on sitten hyvä vinkki

• niin voi olla

Tjaa-a, jos paskaa vertaa paskaan, niin kai se toinen paska voi maistua hitusen paremmalta kuin se toinen.

Kokeilisit opetella tehdä itse, yllätyt positiivisesti.

• maistelisit

sinäkin vaan mieluummin lihapullia, terveellisimpiä ne on kun harrastamasi paskan jauhaminen..

• lihapulla*

lihapulliin oikein lisätään kun seuraavana päivänä pierettää niin paljon ettei ihmisten ilmoilla kehtaa kulkea. Ruotsalaiset osaa lihapullan teon paljon paremmin. Esim ikean pakastelihapullat ei aiheuta mitään.

• täysin käsittämätöntä

Mun mielestä ne on kamalia, niinkuin kaikki kaupan tuhansien kilon massoissa tehdyt valmislihapullat.
      Mistähän se LIHA-sana tulee niitten pullien nimeen ??
      Rasvaa, perunajauhoa ja jotain mausteenmössöä, joka yrittää peittää totuuden. Siinä se kaikki.

• Ei Helvetti.

noi pirkan jauhelihapyörykät mitkä maksaa sen euron nii on aivan hirveetä roskaa siis edes eläimelle en syöttäisi. Miten hitossa ne edes myy noita kaupoissa.

• redsfd

Liian paljon jänteitä jauhettu sekaan sekä tietenkin broileria joka ei lihapullaan kuulu.

• Älä syö eineksiä
    • Näin se on!

Tehkää itte pullat! Paljon parempaa ja halvalla paljon!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      394
      1066
    2. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      328
      1060
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      905
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      807
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      772
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      736
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      666
    8. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      665
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      661
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      660
    Aihe