Apua! Löytyykö noita enää kaupoista, vai joudunko ostamaan sellaisen inhan ison levyn :(
Pandan tummasuklaa-patukka?
7
1025
Vastaukset
- suklaahirviö
Olet kai käynyt jo täällä: http://www.panda.fi/etusivu.php ?
On ainakin OLLUT Pandalla tumma suklaa patukka! Sehän on suklaayhdistyksessä arvosteltukin. http://www.suklaayhdistys.com/testit.php?cat=13&prod=981
Sitä tosin en tiedä onko tuota patukkaa kaikissa kaupoissa saatavilla. Minun kaupassani ainakin olen törmännyt Pandan Fever-tummasuklaapalaan, sitä on kai 40 grammaa suklaatia siinä patukkaisessa. Ja on hyvää. Yleensä ottaen inhoan Pandaa, mutta tuo tumma suklaa on poikkeus. http://www.suklaayhdistys.com/testit.php?cat=13&prod=928
Minulla on Pandan tummaa suklaata levyllinen kaapissa. Se vaan, että kun yleensä sitä suklaanamia on mulla aika paljon, jää siinä joku "tavis" tumma suklaa syömättä kokonaan, kun herkkuhetki alkaa. ;) On niin paljon muuta kiinnostavampaa. :)
Onnea suklaatin metsästyksessä. ;)
T: suklaahirviö
http://suklaahirvio.blogspot.com- reg1na
meinasin juuri tuota ensimmäistä patukkaa. Tuota alempaa tummasuklaa-palaa taas en ole kaupoissa nähnyt moneen vuoteen! :O
Sinulla on muuten aikas koukuttava blogi! Jonkinsortin syömishäiriöisenä itsellä jotenkin ihan epäluonnollinen kiinnostus herkkuja ja toisten ihmisten herkuttelutapoja kohtaan.. En tiedä kuulostaako ihan omituiselta :) - suklaahirviö
reg1na kirjoitti:
meinasin juuri tuota ensimmäistä patukkaa. Tuota alempaa tummasuklaa-palaa taas en ole kaupoissa nähnyt moneen vuoteen! :O
Sinulla on muuten aikas koukuttava blogi! Jonkinsortin syömishäiriöisenä itsellä jotenkin ihan epäluonnollinen kiinnostus herkkuja ja toisten ihmisten herkuttelutapoja kohtaan.. En tiedä kuulostaako ihan omituiselta :)Kiitos ystävällisestä blogia koskevasta kommentista. :) Onhan se tavallaan terapeuttista minulle, siis olla ihan AVOIN ja rehellinen edes sitten anonyymisti. Kun normaalisti esitän aina sellaista Rouva Järkevää syömisasioissa. Ei varmaan monikaan uskoisi mikä ahmatti oikeasti olen. Ei minusta siinä ole mitään outoa, että haluaa tietää toisten herkuttelusta. Itse muuten rakastan kakkublogeja, mutta inhottaa kun ihmiset eivät siellä kerro, miten noille luomuksille oikein käy. ;)
Kenties sinäkin voisit perustaa blogin. Se ihan oikeasti auttaa, kun saa oltua SUORA kerrankin. Syömishäiriöihin liittyy niin paljon salailua. Mulla etenkin tuo herkuttelu on varsinaista jamesbond-touhua.. hehe.. kun salailen esim. MIEHELTÄKIN juttuja.
Tumma suklaa on minusta joskus ihan hyvää. Pandalla tumma ei ole niin kamalaa kuin joillain muilla firmoilla. Joskus tumman suklaan himoon natustan myös ihan taloussuklaata. Ukkini teki niin myös, se oli hänen ainoa suosikkisuklaansa, väitti muita aina liian makeiksi. :)
---------------------------------------
http://suklaahirvio.blogspot.com
--------------------------------------- - Reg1na
suklaahirviö kirjoitti:
Kiitos ystävällisestä blogia koskevasta kommentista. :) Onhan se tavallaan terapeuttista minulle, siis olla ihan AVOIN ja rehellinen edes sitten anonyymisti. Kun normaalisti esitän aina sellaista Rouva Järkevää syömisasioissa. Ei varmaan monikaan uskoisi mikä ahmatti oikeasti olen. Ei minusta siinä ole mitään outoa, että haluaa tietää toisten herkuttelusta. Itse muuten rakastan kakkublogeja, mutta inhottaa kun ihmiset eivät siellä kerro, miten noille luomuksille oikein käy. ;)
Kenties sinäkin voisit perustaa blogin. Se ihan oikeasti auttaa, kun saa oltua SUORA kerrankin. Syömishäiriöihin liittyy niin paljon salailua. Mulla etenkin tuo herkuttelu on varsinaista jamesbond-touhua.. hehe.. kun salailen esim. MIEHELTÄKIN juttuja.
Tumma suklaa on minusta joskus ihan hyvää. Pandalla tumma ei ole niin kamalaa kuin joillain muilla firmoilla. Joskus tumman suklaan himoon natustan myös ihan taloussuklaata. Ukkini teki niin myös, se oli hänen ainoa suosikkisuklaansa, väitti muita aina liian makeiksi. :)
---------------------------------------
http://suklaahirvio.blogspot.com
---------------------------------------Fazerin taloussuklaa on kyllä ihan ehdoton suosikkisuklaa täällä :> Jos voisin valita loppuelämäkseni yhden ainoan suklaan mitä söisin niin se olisi ehdottomasti se!
Itseasiassa kirjoitin aikaisemmin blogia, mutta se kävi jotenkin liian rankaksi, kun joutui katsomaan itseään ja tätä sairautta jotenkin liian suoraan :/ Se kävi vähän liian angstiseksi, mutta ehkäpä vielä alan kirjoittamaan, jos nyt osaisi suhtautua siihenkin vähän paremmin :)
Seurailen ehdottomasti jatkossa blogiasi ja saatan tulla kommentoimaankin, mikäli pistän omanikin pystyyn uudestaan ;) - suklaahirviö
Reg1na kirjoitti:
Fazerin taloussuklaa on kyllä ihan ehdoton suosikkisuklaa täällä :> Jos voisin valita loppuelämäkseni yhden ainoan suklaan mitä söisin niin se olisi ehdottomasti se!
Itseasiassa kirjoitin aikaisemmin blogia, mutta se kävi jotenkin liian rankaksi, kun joutui katsomaan itseään ja tätä sairautta jotenkin liian suoraan :/ Se kävi vähän liian angstiseksi, mutta ehkäpä vielä alan kirjoittamaan, jos nyt osaisi suhtautua siihenkin vähän paremmin :)
Seurailen ehdottomasti jatkossa blogiasi ja saatan tulla kommentoimaankin, mikäli pistän omanikin pystyyn uudestaan ;)Talkkusuklaan upeus on juuri siinä kun se on niin monikäyttöistä. Haluatko leipoa? - turvaudu talkkusuklaaseen! Tekeekö mieli suklaata syödä? - Talkkusuklaa auttaa myös siihen! Haluatko herkutella muttet ällömakeasti? - Talkkis on ratkaisu! Niin moneen se menee.. yksi ainoa suklaati.
Minullakin on ollut vähän tuota samaa.. siis tarkoitan, että kauhistun katsoessani itseäni blogini kautta. Huomaan ajattelevani herkuttelua usein - liian usein. Ja joskus tuntuu kuin elämä pyörisi sen ympärillä. Harmittaa kun esim. mieheni on sellainen, ettei hän ajattele herkkuja YHTÄÄN! Se on tosi.. raivostuttavaa.. välillä! Mutta tajuan itsekin sen, että noin toimii NORMAALI ihminen. Minussa on vika, ei miehessä.
Miehelle sekin, jos leivon esim. kaakun ja se ei ole ihan hänen makuun.. niin hän vain syö palasen ja on ihan OK sen kanssa. Ei koe massiivista pettymystä. Mies ei myöskään pahemmin koe pakkomiellettä koklata uusia suklaita. Eikä muutenkaan suklaamässää. :(
T: s-hirviö - Reg1na
suklaahirviö kirjoitti:
Talkkusuklaan upeus on juuri siinä kun se on niin monikäyttöistä. Haluatko leipoa? - turvaudu talkkusuklaaseen! Tekeekö mieli suklaata syödä? - Talkkusuklaa auttaa myös siihen! Haluatko herkutella muttet ällömakeasti? - Talkkis on ratkaisu! Niin moneen se menee.. yksi ainoa suklaati.
Minullakin on ollut vähän tuota samaa.. siis tarkoitan, että kauhistun katsoessani itseäni blogini kautta. Huomaan ajattelevani herkuttelua usein - liian usein. Ja joskus tuntuu kuin elämä pyörisi sen ympärillä. Harmittaa kun esim. mieheni on sellainen, ettei hän ajattele herkkuja YHTÄÄN! Se on tosi.. raivostuttavaa.. välillä! Mutta tajuan itsekin sen, että noin toimii NORMAALI ihminen. Minussa on vika, ei miehessä.
Miehelle sekin, jos leivon esim. kaakun ja se ei ole ihan hänen makuun.. niin hän vain syö palasen ja on ihan OK sen kanssa. Ei koe massiivista pettymystä. Mies ei myöskään pahemmin koe pakkomiellettä koklata uusia suklaita. Eikä muutenkaan suklaamässää. :(
T: s-hirviöÄiti taisi lukea ajatukseni kun eiliseltä kauppareissulta toi tullessaan taloussuklaata! x)
Ahdistaa kyllä vähän ajatus suklaan syömisestä nyt kun joulukin on kohta tuloillaan muttamutta..
Olen kyllä niin kateellinen kaikille noille "normaaleille" ihmisille jotka voivat vain elää elämäänsä ajattelematta ruokaa sen kummemmin, että se on vain ravintoa, eikä mikään pakkomielle. Syömishäiriöisenä kun usein ajasta ja jaksamisesta menee niin suuri osa syömisiin ja syömisen suunnitteluun, niin voin vain kuvitella millaista elämä on sitten niillä, joiden ei tarvitse ruokasekoiluihin voimiaan kuluttaa.
Itsellä tuntuu olevan sellainen omituinen päähänpinttymä, että jos avaan jonkun tietyn paketin jotakin ruokaa niin se pitää syödä heti tai ainakin saman päivän sisällä kaikki!:D - Niinpä niin
>>>On ainakin OLLUT Pandalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941739
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2401533- 891346
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651015Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9884- 46852
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35829