Poikkesin WTC-talon amerikkalaiskauppa Behnfors -liki Rautataloa http://laivakoira.typepad.com/blog/2006/05/behnfords_expat.html pieni ahdas läpi , joka hais makealle ja vain pikaruokaa. Campbell-keittoja ei laingan ja jokunen kumma sekoituspurkki. Liki en päässyt ko mimmi purki kuormaa. Noi Marmite, Vegemite, Browlin töhnä ainoaa sieltä hankittavaa. Tuote-esimerkkejä maailmalta
http://stores.ebay.co.uk/American-Food-Shop
Kuulema USA Caesar -salaattikastiketta saa jopa City marketista.
USA UK
3
2140
Vastaukset
- Opetuttaja
Voisit silti opetella edes kirjoittamisen alkeet, vaikka Behnford's onkin vaihto-oppilasjunteille tarkoitettu rahastuspaikka, jossa 90 prosenttia tuotteista on pelkkää roskaa.
Harvoin saa luettavakseen tuollaista siansaksaa ja risuaitaa. - iloa ulkomailla
Jos ei Suomeen saa tilattua, niin turhapa noita on valikoimia verrata. Menekki oletettavasti sen verran pientä, ettei tänne mitään megamarkettia kannata pystyttää. Kallishan tuo Behnford's on, mutta toisaalta niin täällä kaikki muukin maksaa aika paljon enemmän kuin vaikka USA:ssa, puhumattakaan tuollainen (täällä myyntimääriltään) pienimuotoinen erikoistavara.
Voihan sitä aina valittaa, mutta hyvä tietysti myös miettiä, mitkä toimintaedellytykset sillä haluamansa kaltaisella realistisesti olisivat.- USAn rähmällään
eli nuoriso jyllää, luulis....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836189
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj504244- 1314051
- 734001
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263008Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412735Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72627- 292306
- 2042151
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4561884