Saisiko Paimioon muutava tietoa Turun ja lähiseudun(n. -50km) avantouintipaikoista?
Kiva jos lyhyesti voisit kertoa myös listaasi lisäämän paikan ABC?
Osoite?
Uintimaksu?
Riittääkö saunassa tilaa hyvin?
Uikkareilla saunaan?
Kiitokset etukäteen! Löylyissä tavataan!
Turun seudun paikat? +lähikunnat
3
1827
Vastaukset
- turkulainen tohvelieläin
Googleta. Ispoisten uimarannalla on Turun Avantouimareiden sauna. Samoin Ruissalossa Saukkojen sauna. Uimapuku päällä tietty, koska kaikki on samassa saunassa. Porukkaa on viikonloppuisin aika paljon, mut sekaan mahtuu. Uintimaksu on Ispoisissa 4e/sauna pukukoppi ja 1,50e pelkkä pukukoppi ja suihku. Jäseneksi pääsee 70e kertamaksulla 40e vuosijäsenmaksulla. Tällöin nyt vuoden alusta 2e helahoito jäsenille. Pelkkä suihku taas muistaakseni 50snt.
- Mieluisin
Maskun Tarjoustalon vieressä on Saunaparonin rannassa kiva paikka,puhdasvesi.tiistai,torstai ja sunnuntai klo 15-20.Kaarinan kunnanranta,Liedon Järvelän ranta (ohikulkutien kautta).Ispoinen ja Ruissalon leirintäalue ja Saarronniemen Saukkojen paikka.6 paikkaa joista voi valita.Kertamaksut on suunnilleen samat,mutta Ispoisiin liittymismaksu on pilvissä,100@ viimeksi.Yhteissauna jokapaikassa,siis uikkarit.
- aloittamista harkitseva
avantouintipaikka Ankkalammelta. Kysele vaikka Paimion ladulta lisätietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 362250
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361236- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565