Saisiko Paimioon muutava tietoa Turun ja lähiseudun(n. -50km) avantouintipaikoista?
Kiva jos lyhyesti voisit kertoa myös listaasi lisäämän paikan ABC?
Osoite?
Uintimaksu?
Riittääkö saunassa tilaa hyvin?
Uikkareilla saunaan?
Kiitokset etukäteen! Löylyissä tavataan!
Turun seudun paikat? +lähikunnat
3
1800
Vastaukset
- turkulainen tohvelieläin
Googleta. Ispoisten uimarannalla on Turun Avantouimareiden sauna. Samoin Ruissalossa Saukkojen sauna. Uimapuku päällä tietty, koska kaikki on samassa saunassa. Porukkaa on viikonloppuisin aika paljon, mut sekaan mahtuu. Uintimaksu on Ispoisissa 4e/sauna pukukoppi ja 1,50e pelkkä pukukoppi ja suihku. Jäseneksi pääsee 70e kertamaksulla 40e vuosijäsenmaksulla. Tällöin nyt vuoden alusta 2e helahoito jäsenille. Pelkkä suihku taas muistaakseni 50snt.
- Mieluisin
Maskun Tarjoustalon vieressä on Saunaparonin rannassa kiva paikka,puhdasvesi.tiistai,torstai ja sunnuntai klo 15-20.Kaarinan kunnanranta,Liedon Järvelän ranta (ohikulkutien kautta).Ispoinen ja Ruissalon leirintäalue ja Saarronniemen Saukkojen paikka.6 paikkaa joista voi valita.Kertamaksut on suunnilleen samat,mutta Ispoisiin liittymismaksu on pilvissä,100@ viimeksi.Yhteissauna jokapaikassa,siis uikkarit.
- aloittamista harkitseva
avantouintipaikka Ankkalammelta. Kysele vaikka Paimion ladulta lisätietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311