Mä oon juonut 5 kaljaa 5 tunnin aikana. Tuos ois tien päässä aura-auto jumissa ja pihasta löytyis vetokone....
Puol tuntii oon nyt kuunnellut ruopimista/huudattamista. Lähen kohta nykäseen, jos se ei omin avuin pääse.
Oonks mä ajokunnossa?
6
514
Vastaukset
- ....
http://www.lintukoto.net/testit/alkoholilaskuri/
On pessimistinen, joten jos olet niillä rajoilla niin olet ajokunnossa. - olet,
jos ne on normaaleja pieniä kolmosoluita.
Helsingistä Ouluun ajon aikana kestää juoda sixpäcki kaljaa ite ratissa, kunhan pitää tasaisen pullo/tunti -tahdin. - Papeete1
Et ole mutta jos oikein korvessa asut niin ei kai noin pieni määrä kauheasti haittaa. Yhdessä maaseutukylässä, jossa poliiseja ei ole nähty 10 vuoteen, lähtee baarista äijät aina traktorilla kotioon sulkemisen jälkeen. Zetor-rallia, luu ulkona ja hyvässä tunnelmassa.. toivottavasti ne ei kulje kauhean nopeeta :D
keskellä 'ei mitään'? Sellasessa tapauksessa olet ajokunnossa.
...niin paha maine, että kytät partioi jatkuvasti.
Vasta oli paikallislehdessä juttu, että poliisit oli lähtenyt etsii täältä jotain rattijuoppoa, sitä ei löytynyt, mutta pari muuta kyllä =D
(Omasta mielestä oon ajokunnossa ihan kevyesti...)
Antaa sen nyt möyriä vielä....ihan vaan sen takia, että ootta opikseen :)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle934488Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473106Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852859- 781645
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391442450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021224- 15967
- 184854
Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan37818Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah17812