sieltä ne tulee pyörivät

Juha82

sähkökoneet
ne tuhoaa kaiken tullessaan tanssimaan

jokainen meistä on katkera kunnes on multaa suussa
ja runous nousee höyryinä suusta se on tarpeen kaikkialla

LOl ja lol.

7

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juha82

      vaikka se näyttää niin älykkäältä ja sitä rataa mutta silti lol

      • Nahkaparturi

        CMX oli ennen läpimurtoa oiva yhtye. Aurinko-levy on viimeinen, jota itse jaksan kuunnella. Kaikki sen jälkeen on tehty runotytöille ja maailmantuskaa poteville yliopisto opiskelijoille. Totta kyllä, että lyriikat viehättävät useita vain siksi, että sillä saa helposti itselleen älykkään vaikutuksen.


      • Danzigi
        Nahkaparturi kirjoitti:

        CMX oli ennen läpimurtoa oiva yhtye. Aurinko-levy on viimeinen, jota itse jaksan kuunnella. Kaikki sen jälkeen on tehty runotytöille ja maailmantuskaa poteville yliopisto opiskelijoille. Totta kyllä, että lyriikat viehättävät useita vain siksi, että sillä saa helposti itselleen älykkään vaikutuksen.

        Oon kyllä ihan samaa mieltä tuosta viimeisestä hyvästä levystä. Ei oo tuon Auringon jälkeen tullut mitään hyvää.


      • LolitaFX
        Danzigi kirjoitti:

        Oon kyllä ihan samaa mieltä tuosta viimeisestä hyvästä levystä. Ei oo tuon Auringon jälkeen tullut mitään hyvää.

        Ehdottomasti CMX punkkiajoilta... jotenkin tuo uusi CMX on niin laahaavaa ja tekotaiteellista.


      • Satunainen Urpo
        LolitaFX kirjoitti:

        Ehdottomasti CMX punkkiajoilta... jotenkin tuo uusi CMX on niin laahaavaa ja tekotaiteellista.

        CMX:n punkkiajoilla A.W:n laulanta oli suorastaan vittumaisen kuuloista rääkynää.
        Kaiken näkösiä murinoita rääkynöitä ja örinöitä olen kuunellut ja osasta jopa pitänytki, mutta Yrpän rääkynä oli hirvittävän sietämätöntä.

        Nykyinen tuotanto on omasta mielestäni ihan mukavan kuulosta musiikillisesti sanoista en tiedä, kun en ole yhdestäkään kappaleesta kuunellut sanoituksia kokonaan.


    • FrozenCorpse

      Mä en ikinä ole tajunnut koko CMX:stä yhtää mitää.

    • Lady Ligeia

      CMX on just kova. Tykkään aika monesta levystä koko tuotannon ajalta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6680
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      3977
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2025
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1548
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1525
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe