sähkökoneet
ne tuhoaa kaiken tullessaan tanssimaan
jokainen meistä on katkera kunnes on multaa suussa
ja runous nousee höyryinä suusta se on tarpeen kaikkialla
LOl ja lol.
sieltä ne tulee pyörivät
7
480
Vastaukset
- Juha82
vaikka se näyttää niin älykkäältä ja sitä rataa mutta silti lol
- Nahkaparturi
CMX oli ennen läpimurtoa oiva yhtye. Aurinko-levy on viimeinen, jota itse jaksan kuunnella. Kaikki sen jälkeen on tehty runotytöille ja maailmantuskaa poteville yliopisto opiskelijoille. Totta kyllä, että lyriikat viehättävät useita vain siksi, että sillä saa helposti itselleen älykkään vaikutuksen.
- Danzigi
Nahkaparturi kirjoitti:
CMX oli ennen läpimurtoa oiva yhtye. Aurinko-levy on viimeinen, jota itse jaksan kuunnella. Kaikki sen jälkeen on tehty runotytöille ja maailmantuskaa poteville yliopisto opiskelijoille. Totta kyllä, että lyriikat viehättävät useita vain siksi, että sillä saa helposti itselleen älykkään vaikutuksen.
Oon kyllä ihan samaa mieltä tuosta viimeisestä hyvästä levystä. Ei oo tuon Auringon jälkeen tullut mitään hyvää.
- LolitaFX
Danzigi kirjoitti:
Oon kyllä ihan samaa mieltä tuosta viimeisestä hyvästä levystä. Ei oo tuon Auringon jälkeen tullut mitään hyvää.
Ehdottomasti CMX punkkiajoilta... jotenkin tuo uusi CMX on niin laahaavaa ja tekotaiteellista.
- Satunainen Urpo
LolitaFX kirjoitti:
Ehdottomasti CMX punkkiajoilta... jotenkin tuo uusi CMX on niin laahaavaa ja tekotaiteellista.
CMX:n punkkiajoilla A.W:n laulanta oli suorastaan vittumaisen kuuloista rääkynää.
Kaiken näkösiä murinoita rääkynöitä ja örinöitä olen kuunellut ja osasta jopa pitänytki, mutta Yrpän rääkynä oli hirvittävän sietämätöntä.
Nykyinen tuotanto on omasta mielestäni ihan mukavan kuulosta musiikillisesti sanoista en tiedä, kun en ole yhdestäkään kappaleesta kuunellut sanoituksia kokonaan.
- FrozenCorpse
Mä en ikinä ole tajunnut koko CMX:stä yhtää mitää.
- Lady Ligeia
CMX on just kova. Tykkään aika monesta levystä koko tuotannon ajalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999