Nälkääni juuri laitoin grandiosan pepperonipizzan uuniin, poistin siitä liiat makkarasiivut ensin. Siivutin noin kymmenen kynttä tuoretta valkosipulinkynttä ja kohta laitan suuren osan päälle ja päivän lämmin kiinteä ateria on valmis.
Valkkari toivottavasti auttaa tähän tautiinkin parantavasti sen lisäksi että on hyvää. Kun vielä jostain löytäishyvää tuoretta valkosipulia ettei tarvitsisi tapella lähikaupan kauppiaan kanssa sipulin laadusta....
valmislätty omilla mausteilla
4
1104
Vastaukset
- yleensä...
...sen pohjankin itse, niin ei tarvitse järsiä sitä nihkeää pakastepitsan pohjaa. Jos en jaksa alkaa alusta asti taikinaa tekemään, niin pakastealtaasta löytyy valmiita pakastettuja taikinoita, joista tulee myös hyvät pizzat.
Tosin joskus kun on oikein kiire tai laiskottaa, niin myönnän että ostan kyllä ihan tavallisen Margarita-pakastepizzan (tai muun hyvin simppelin version), ja laitan mukaan lisää juustoa, herkkusieniä, oliiveja ja tietenkin juuri valkosipulia! "Tuunaamatta" harvoin syön näitä pakastepizzoja, kun pienellä vaivannäöllä kerran saa niistä niin paljon parempia. - erikoistapa
poistaa valmispitsan päältä sen vähiäkin päällysteitä...!
- tommosella
ruokavaliolla kovin pitkäikäinen ole, joten mitään eläkesäästöhommia on turha ottaa riesaksi. Voiko tosiaan joku latoa päivästä toiseen tommosta rojua torveensa ja kehuskella sillä? No, kukin tyylillään.
- ja "kevyesti"
Olen pizza-addikti. Terveydessä ei mitään vikaa =) edelleenkään vaikka tämä laihis on jatkunut jo puoli vuotta. On niitä huonompiakin aineita mihin koukahtaa kuin pizza.
Makkarat poimin grandiosan päältä siksi, että ne vievät hyvältä juustolta maun ja itse tykkään vain muutamasta siivusta makkaraa pizzan päällä.
Kiireisen päivän päätteeksi kun on talo jo hiljainen on oikeasti ihanaa mässätä jollain epäterveellisellä. Ja tuskin suklaalevy illassa olisi kovin paljon terveellisempi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875