Tuorepastaa Helsingissä

pastaa

Mistä löydän Helsingissä tuorepastaa? Ei vakuumiinpakattua kamaa vaan ihan tuoreena myytävää.

14

2697

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

      ...sitä löytyy Stokkan herkusta. Siitä valmistuotteiden/ruokien palvelutiskiltä.

      • muuten että

        Stokkan Herkussa myytävä "irtopasta" on myöskin ollut vakuumipakattua, ennenkuin se menee tiskille ja myyntiin. Se tulee vain isommassa tukkupaketissa. Luulitkos että Stokka valmistaa itse myymänsä tuorepastan?


    • helsingistäkään

      löytyä ns. tuoretta tuorepastaa. Mutta mikäs vika on suojakaasuun pakatussa tuorepastassa? Se on rakanteeltaan ominaisuuksiltaan ja maultaan "vastavalmistetun" veroista.
      Oman makusi mukaisen ja "aidon" tuorepastan saat ainoastaan tekemällä sen itse. Ei ole vaikeata eikä ainesosia ole todellakaan montaa. Ainoa haittapuoli on että työn nopeuttamiseksi tarvitset "pastamyllyn", mutta eiköhän niitäkin jostain kirpparilta halvalla löydy.

    • Kallio/Vallia

      Jocke's Pasta Factory Oy valmistaa laadukasta tuorepastaa asiakkaan toivomuksen mukaan. Soita ja kysy lisää: (09) 6216060, Aleksis Kiven katu 12 C 72, 00500 Helsinki.

      • markkinointia

        Nimittäin asun melkein vieressä, enkä koskaan kuullutkaan koko mestasta. Olisikohan korkea aika hieman aktivoitua ja laittaa edes jonkinmoinen nettisivukin pystyyn... (en ainakaan pikahaulla löytänyt)


      • googlaamaan?
        markkinointia kirjoitti:

        Nimittäin asun melkein vieressä, enkä koskaan kuullutkaan koko mestasta. Olisikohan korkea aika hieman aktivoitua ja laittaa edes jonkinmoinen nettisivukin pystyyn... (en ainakaan pikahaulla löytänyt)

        Kirjoita hakukenttään "Jocke's Pasta Factory".

        Vai etkö osaa oikeinkirjoitusta googlatessasi?


      • muutenkin pasta
        markkinointia kirjoitti:

        Nimittäin asun melkein vieressä, enkä koskaan kuullutkaan koko mestasta. Olisikohan korkea aika hieman aktivoitua ja laittaa edes jonkinmoinen nettisivukin pystyyn... (en ainakaan pikahaulla löytänyt)

        kaupan niin mitä turhia? Miksi pitäisi ostaa valmista tuorepastaa? Joko tekee itse tai sitten tyytyy myllyn makaroneihin, mutta valmiina älkööt pastaansa kukaan ostako.


      • sivutkin löytyy?
        googlaamaan? kirjoitti:

        Kirjoita hakukenttään "Jocke's Pasta Factory".

        Vai etkö osaa oikeinkirjoitusta googlatessasi?

        Saahan sieltä jotain yritysluetteloiden listauksia ja puhelinnumeron, mutta ei omaa sivua. Vai etkö ymmärrä lukemaasi?


      • Ohikulkija*
        sivutkin löytyy? kirjoitti:

        Saahan sieltä jotain yritysluetteloiden listauksia ja puhelinnumeron, mutta ei omaa sivua. Vai etkö ymmärrä lukemaasi?

        >>>Nimittäin asun melkein vieressä, enkä koskaan kuullutkaan koko mestasta. Olisikohan korkea aika hieman aktivoitua ja laittaa edes jonkinmoinen nettisivukin pystyyn... (en ainakaan pikahaulla löytänyt


      • kulkenut
        Ohikulkija* kirjoitti:

        >>>Nimittäin asun melkein vieressä, enkä koskaan kuullutkaan koko mestasta. Olisikohan korkea aika hieman aktivoitua ja laittaa edes jonkinmoinen nettisivukin pystyyn... (en ainakaan pikahaulla löytänyt

        Enpä vaan saanut mieleeni moista paikkaa, kun joku kyseli tuorepastaa, itse en siis kyseistä ole hakemassa.

        Ei tarvitse kuulua, mutta saisi pk-yrittäjät ylipäänsä vähän herätä tuolta osin tähän aikaan, Auton renkaista keittiön pienkoineisiin ja musiikki-instrumentteihin ostan kyllä sellaisesta paikasta, joka jonkun verran osaa infoa tarjota netissäkin ja ehkä jopa vastaa sähköpostitse tehtyihin kyselyihinkin. En todellakaan lähde kiertelemään tai soittelemaan ympäriinsä, josko arvon kauppiaalla sattuisi olemaan jotain myytävääkin. Käyn kyllä livenäkin paikalla kun tiedän vähän, että mitä on tarjolla.


      • is best
        muutenkin pasta kirjoitti:

        kaupan niin mitä turhia? Miksi pitäisi ostaa valmista tuorepastaa? Joko tekee itse tai sitten tyytyy myllyn makaroneihin, mutta valmiina älkööt pastaansa kukaan ostako.

        Mun mielestä rakettispaketti on parasta spakettia! Sellasta lyhyttä!


      • varmaan
        is best kirjoitti:

        Mun mielestä rakettispaketti on parasta spakettia! Sellasta lyhyttä!

        6 v.?


      • spaketti fani
        varmaan kirjoitti:

        6 v.?

        Herkullinen laatikko tuli kaapista löydetyistä aineista eikä kaikki määrät varmasti ole oikein koska en niitä tarkkaan muista, mutta kokeilkaa itse sillä rakettispagetti ei sovellu spagetinkatkomisolympialaisten kilpailuvälineeksi kovin hyvin sangen vähäisen pituutensa vuoksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5095
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3197
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1325
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe