Tissit, bosat, rinnat,...

Miksi ne on naisten mielestä lähes aina rumat?
Olipa kyse omista tai jonkun toisen? Tai ei ne naisen omasta mielestä ainakaan kauniit ole.

Minusta tuntuu, että miehet ei oo läheskään yhtä kriittisiä tissien suhteen. Väittäisin, että vähintään 25%:lla naisista on sellaset tissit, että ne näyttää miehen kuin miehen silmissä vähintään kauniilta.

Ja vähintään 50%:lla naisista on sellasen tissit, että ne näyttää sen naisen oman miehen mielestä kauniilta. Eihän muiden mielipiteillä pitäsi sitten olla oikein mitään merkitystä(?)
Sitten niiden loppujen 50%:n miesten mielestä se oman kullan peräsin on mailman kaunein ilmestys, jonka pitäisi kyllä ihan helposti riittää kompensoimaan etuvarustuksen "kauneusvirheet" :)

Sit mitä tulee muuten noihin tisseihin ja parisuhteen muodostukseen, niin naiset luulee kyllä niiden tissien näyttelevän paljon suurempaa roolia mitä ne oikeasti vaikuttaa.

Tissit on aina kauniit jos ne edes suurinpiirtein on samaa paria, eikä oo ihan tyhjät pussit tai silikonipallot....

Rakastakaa tissejänne naiset, niin mekin rakastamme niitä :P

Ps.
En tiedä mistä tisseistä tuolla alempana puhutaan, kun en pääse tältä koneelta katsomaan, joten siihen en osaa ottaa mitään kantaa.

38

2454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muista koskaan nähneeni rumia rintoja. Mä en jotenki osaa nähdä niitä rumina olipa ne sit millaset tahansa, en oikein edes omiani vaikka ne omat tosiaan tuntuu olevan naisille aina ne kaikkein rumimmat.

Ehkä tuo kriittisyys johtuu siitä, että rintoihin kiinnitetään suhteettoman paljon huomiota. Joka puolella näkee ja kuulee mainittavan minkälaiset on kauniit rinnat. Pitäis olla täyteläiset, kiinteät, pyöreät... Kai tuollanen saa vertailemaan itseään siihen ihanteeseen ja kun harva meistä sen luonnostaan täyttää, niin sitten luodaan itselleen ihan vääränlainen ajatusmaailma siitä, ettei kelpaa sellaisenaan.

• dayum

Voipihan se olla jotta osaltaan naisten mahdollinen kriittisyys omien rintojensa päälle on osittain perua juuri niistä kauneusihanteista. Mutta kun ne tosiaan on ihanteita. Varmaan on olemassa vaikka minkälaisia ihanteita, ihanteethan kai aika pitkälle pohjautuu julkisuudessa esillä olleisiin julkisuuden henkilöiden meille tarjoamiin vaihtoehtoihin, joita ei 95% väestöstä täytä. Siis nimenomaan verrattuna ihanteisiin.

En usko että nämä ei-ihanteisiin sopivat about 95% loisivat itselleen vääränlaisen ajatusmaailman siitä, etteivät kelpaisi sellaisinaan koska eivät täytä näitä julkkisten meille antamia standardeja. Osa tietenkin luo, mutta valtaosa ei, koska valtaosa oppii elämään itsensä ja puutteidensa kanssa. Mutta sitten taas se, mikä saa lähinnä naiset suhtautumaan niin kovin kriittisesti omaan vartaloonsa, niin ehkä osalla naisista olisi itsetutkiskelun paikka...

Kaipa tuossa oli edes vähän jotain loogisuutta, en oikein saanut tikistettyä ajatustani haluamaani muotoon.

• luulenkin ett
        dayum kirjoitti:

Voipihan se olla jotta osaltaan naisten mahdollinen kriittisyys omien rintojensa päälle on osittain perua juuri niistä kauneusihanteista. Mutta kun ne tosiaan on ihanteita. Varmaan on olemassa vaikka minkälaisia ihanteita, ihanteethan kai aika pitkälle pohjautuu julkisuudessa esillä olleisiin julkisuuden henkilöiden meille tarjoamiin vaihtoehtoihin, joita ei 95% väestöstä täytä. Siis nimenomaan verrattuna ihanteisiin.

En usko että nämä ei-ihanteisiin sopivat about 95% loisivat itselleen vääränlaisen ajatusmaailman siitä, etteivät kelpaisi sellaisinaan koska eivät täytä näitä julkkisten meille antamia standardeja. Osa tietenkin luo, mutta valtaosa ei, koska valtaosa oppii elämään itsensä ja puutteidensa kanssa. Mutta sitten taas se, mikä saa lähinnä naiset suhtautumaan niin kovin kriittisesti omaan vartaloonsa, niin ehkä osalla naisista olisi itsetutkiskelun paikka...

Kaipa tuossa oli edes vähän jotain loogisuutta, en oikein saanut tikistettyä ajatustani haluamaani muotoon.

jossain alkuasukasheimossa, jossa naiset huitelee menemään rinnat paljaina ei naisilla ole mitään ulkonäköpaineita.

Iän myötä ne paineet yleensä katoaa, mutta ei se silti ole minusta reilua nuoria tyttöjä, eikä poikiakaan kohtaan.

• dayum
        luulenkin ett kirjoitti:

jossain alkuasukasheimossa, jossa naiset huitelee menemään rinnat paljaina ei naisilla ole mitään ulkonäköpaineita.

Iän myötä ne paineet yleensä katoaa, mutta ei se silti ole minusta reilua nuoria tyttöjä, eikä poikiakaan kohtaan.

Joo, mahdollisesti alkuasukasheimojen pariin ei ole pesiytynyt tämä meikäläisten hapatus. Olisi ehkä mielenkiintoistakin kuulla alkuasukasjamppojen punnittuja mielipiteitä naissukupuolen ulkonäöstä ja siitä, että minkä he kokevat kiihottavana.

• on kuin kyynerpäät

ei niissä vain ole mitään kaunista.

• vänkyrä-nainen

on oikeesti kauniit rinnat, siis sellaiset, jotka paidankin läpi näyttää just sellasilta täydellisiltä ja varsinkin ilman paitaa.

Suurimmalla osalla on jotain "epäkohtia' niissä, joista eivät ainakaan itse pidä. Jossei muuta, niin liikaa luomia rinnoissa tai väärän muotoiset/kokoiset/väriset nännit.

Gallupissahan joskus kyseltiin suositumpaa väriä nänneille ja miehet oli melkein kaikki sitä mieltä, et ruskeat on paremmat, kuin punaiset. En tiedä miksi..

Musta rinnat on ainakin ihan yliarvostettuja. Oikeesti jopa vauvakin saa tarvittaessa ravintonsa muista lähteistä...

• Osapäiväsymppis

"Miksi ne on naisten mielestä lähes aina rumat? "

Onko? Naisten todellisista mielipiteistä niin vaikea ottaa selkoa. Mutta kun naisilla on aina jokin tarve märehtiä omaa ja toisten ulkonäköä ja niinpä tisseistäkin riittää paljon puhuttavaa.

Tissit on myös naisille keino saada janoamaansa miesten huomiota, koska ne ovat harvoja aidosti kiinnostavia asioita naisessa. Joten naisen kannattaa panostaa hyviin tisseihin.

• ei liene sama kuin mitä kukin yksilö pitää kauniina. Ja itseään vertaa helpommin ihanteisiin, mutta muiden kohdalla osaakin olla jo vähempi kriittinen.

Mut niin se taitaa olla miehen välineen koonkin kanssa. Omassa jalkovälissä se on paljon helpommin liian lyhyt tms. mut kansainvälisessä vertailussa pärjää silti.

Eli rakastaa itseänne ihan yleisesti, mutta älkää muuttuko itserakkaiksi.

• Papeete1

Kyllä mä olen nähnyt toisilla naisilla nättejä ja jopa kauniita tissejä.. jopa jotkut silikonivirityksetkin on ollut todella hyvännäköiset. Omat tissit ei kyllä valitettavasti ole :( Eikä ton BB-tyrkyn hieman omituisessa paikassa lepäävät silikoniviritykset.

Miksi? Ne nyt ei vaan hivele mitenkään esteettistä kauneussilmääni. Rumat mitkä rumat eikä ne mun silmissäni millään "kaikki, polvissakin roikkuvat hitsarinkintaat, ovat kauniita ja ihania"-jeesusteluilla kaunistu yhtään.

• Papeete1

Sähän olitkin jo rajannut mut ulos tuolla listalla. Eli mä saankin olla tyytymätön. Heh :)

• "Väittäisin, että vähintään 25%:lla naisista on sellaset tissit, että ne näyttää miehen kuin miehen silmissä vähintään kauniilta."

Noin harvalla???!

"Ja vähintään 50%:lla naisista on sellasen tissit, että ne näyttää sen naisen oman miehen mielestä kauniilta. "

Häh???! Eikö ne oman naisen tissit ole maailman ihanimmat lähestulkoon kaikkien miesten mielestä?! Olen ällistynyt.

Joo'o, naisia arvotetaan edelleen törkeästi ulkonäön perusteella ja tissit on yksi niistä kohdista joita pisteytetään. Eivätkä nuo prosentit ainakaan lohduttavilta kuulostaneet.

No, paljon on meistä naisista itsestämme kiinni paljonko annamme painoarvoa miesten ulkonäköpisteytyksille. Henk.koht. enpä juuri mitään. Paljon enemmän ilahdun vaikkapa tyylitajuun tai ammatilliseen pätevyyteen liittyvästä kohteliaisuudesta kuin kauneuskehusta. :)

• "Häh???! Eikö ne oman naisen tissit ole maailman ihanimmat lähestulkoon kaikkien miesten mielestä?! Olen ällistynyt."

Niin pitkään kun naiset toivovat, että rakkaus sokaisee, ei kauneuden vaikutuksen ylikorostuminen naisen itsetuntoon lakkaa. Miksei kukaan sano, että haluaisi olla miehensä mielestä maailman hauskin, älykkäin tms? Miksi juuri kaunein? Aivan...

• a_little_mermaid
        Ratikkakuski kirjoitti:

"Häh???! Eikö ne oman naisen tissit ole maailman ihanimmat lähestulkoon kaikkien miesten mielestä?! Olen ällistynyt."

Niin pitkään kun naiset toivovat, että rakkaus sokaisee, ei kauneuden vaikutuksen ylikorostuminen naisen itsetuntoon lakkaa. Miksei kukaan sano, että haluaisi olla miehensä mielestä maailman hauskin, älykkäin tms? Miksi juuri kaunein? Aivan...

että naisessa oleellisinta miehelle on juuri ulkonäkö. Vaikka nainen olisi kuinka mukava, älykäs ja vaikka mitä henkisesti, niin hän jää aina toiseksi nätimmälle naiselle, vaikka tämän persoona olisi kuinka kurja. Siksi jokainen nainen tietää, että jos ei miellytä miehen silmää, niin se on lopun alkua.

• Ratikkakuski kirjoitti:

"Häh???! Eikö ne oman naisen tissit ole maailman ihanimmat lähestulkoon kaikkien miesten mielestä?! Olen ällistynyt."

..vaan se on niissä kuuluisissa katsojan silmissä.

Mulle ainakin käy niin, että ihmiset joita rakastan, ovat niitä maailman kauneimpia. :) Rakastuneena sen rakkaan ihmisen kyynärpääkin on aivan ihastuttavan kaunis ja ihana..! x) En ylipäätään ymmärrä miksi omaa rakasta pitäisi vertailla mittanauhan kanssa kriittisellä silmällä muihin.

• katarzyna kirjoitti:

..vaan se on niissä kuuluisissa katsojan silmissä.

Mulle ainakin käy niin, että ihmiset joita rakastan, ovat niitä maailman kauneimpia. :) Rakastuneena sen rakkaan ihmisen kyynärpääkin on aivan ihastuttavan kaunis ja ihana..! x) En ylipäätään ymmärrä miksi omaa rakasta pitäisi vertailla mittanauhan kanssa kriittisellä silmällä muihin.

Olen kuullut tuon monet kerrat naisten suusta, mutten koskaan kenenkään miehen. Ilmeisesti rakkaus sitten sokaisee naiset ja antaa oikeuden loukkaantua, jos miehen aivot eivät toimikaan samoin. Tosin olen kuullut naistenkin valittavan, kun miehen ulkonäkö muuttuu vuosien saatossa. Joko näkökyky on palautunut tai rakkaus on lentänyt ikkunasta ulos...

Ps. Rakas ihminen on on epäilemättä juuri minulle se paras ja oikea. Vaikkei se silti sokaisekaan. ;-)

Olen kuullut tuon monet kerrat naisten suusta, mutten koskaan kenenkään miehen. Ilmeisesti rakkaus sitten sokaisee naiset ja antaa oikeuden loukkaantua, jos miehen aivot eivät toimikaan samoin. Tosin olen kuullut naistenkin valittavan, kun miehen ulkonäkö muuttuu vuosien saatossa. Joko näkökyky on palautunut tai rakkaus on lentänyt ikkunasta ulos...

Ps. Rakas ihminen on on epäilemättä juuri minulle se paras ja oikea. Vaikkei se silti sokaisekaan. ;-)

kun R:n mukaan vain puolet miehistä olisi sitä mieltä että oman naisen tissit ovat edes kauniit! Onhan tämä teillekin ihan hirveää; puolet miehistä pitää naisensa rintoja rumina! Ja minä kun olen luullut että suurimmalle osalle teistä on tärkeää että puoliso miellyttää silmää tisseineen päivineen. Kun aina toitotatte miten hirmuisen tärkeä ominaisuus ulkonäkö naisessa on. Ootte te outoja, ei miehiä voi ymmärtää..

• katarzyna kirjoitti:

kun R:n mukaan vain puolet miehistä olisi sitä mieltä että oman naisen tissit ovat edes kauniit! Onhan tämä teillekin ihan hirveää; puolet miehistä pitää naisensa rintoja rumina! Ja minä kun olen luullut että suurimmalle osalle teistä on tärkeää että puoliso miellyttää silmää tisseineen päivineen. Kun aina toitotatte miten hirmuisen tärkeä ominaisuus ulkonäkö naisessa on. Ootte te outoja, ei miehiä voi ymmärtää..

Jos puolet ei pidä rintoja kauniina, se ei silti tarkoita, että ne olisivat rumat vaan sitä, ettei asialla ole kovin suurta merkitystä. Siksi toisekseen ne voivat olla kauniit, vaikkeivät välttämättä maailman kauneimmat olisikaan.

Ja kaiken ulkokultaisuuden keskellä: Entäs jos Rouva Ratikka vaikkapa joutuisi onnettomuuteen ja polttaisi kasvonsa ja menettäisi rintansa. Kyllä se siltikin olisi aivan yhtä rakas. Että sellaista ulkonäkökeskeisyyttä tällä kertaa.

Jos puolet ei pidä rintoja kauniina, se ei silti tarkoita, että ne olisivat rumat vaan sitä, ettei asialla ole kovin suurta merkitystä. Siksi toisekseen ne voivat olla kauniit, vaikkeivät välttämättä maailman kauneimmat olisikaan.

Ja kaiken ulkokultaisuuden keskellä: Entäs jos Rouva Ratikka vaikkapa joutuisi onnettomuuteen ja polttaisi kasvonsa ja menettäisi rintansa. Kyllä se siltikin olisi aivan yhtä rakas. Että sellaista ulkonäkökeskeisyyttä tällä kertaa.

No, jos puolet pitää naisensa rintoja kauniina ja toiselle puolelle rintojen ulkonäöllä ei ole juuri merkitystä, tilanne on vähemmän huolestuttava kuin alkuperäinen kirjoitus antoi ymmärtää. Sekä miesten että naisten kannalta.

• katarzyna kirjoitti:

No, jos puolet pitää naisensa rintoja kauniina ja toiselle puolelle rintojen ulkonäöllä ei ole juuri merkitystä, tilanne on vähemmän huolestuttava kuin alkuperäinen kirjoitus antoi ymmärtää. Sekä miesten että naisten kannalta.

Eikös olekin helpottavaa. ;-)

Eikös olekin helpottavaa. ;-)

..hitto kun ehdin kiihdyttää itteni kiukkuiseen raivon ja epätoivon vimmaan..! Noh, kyl se tästä.. x)

• Juu-u. Valitettavasti suurimmalla osalla naisista on ihan tavalliset tissit, vain 25%:lla on kaikkien miesten mielestä sellaset tissit joista voi ihan rehellisesti sanoa, että ne on kauniit....

Oishan se tietenkin mukavaa, jos 97%:lla ois kauniit, 2% tavalliset/normaalit/jne ja 1%:lla vähemmän kauniit :)

Ja anteeksi jos järkytin mieltäsi sillä faktalla, että läheskään kaikkien miesten mielestä sen oman naisen ulkonäkö ei ole täysin moitteeton. Pitäiskö olla??

• Richartti kirjoitti:

Juu-u. Valitettavasti suurimmalla osalla naisista on ihan tavalliset tissit, vain 25%:lla on kaikkien miesten mielestä sellaset tissit joista voi ihan rehellisesti sanoa, että ne on kauniit....

Oishan se tietenkin mukavaa, jos 97%:lla ois kauniit, 2% tavalliset/normaalit/jne ja 1%:lla vähemmän kauniit :)

Ja anteeksi jos järkytin mieltäsi sillä faktalla, että läheskään kaikkien miesten mielestä sen oman naisen ulkonäkö ei ole täysin moitteeton. Pitäiskö olla??

Mun mielestä taas tissit on niin ihana asia, että jos ne ovat ns. tavalliset, ne ovat ehdottomasti kauniit! :)

Taitaa se vaan niin olla että rintoja arvostavat eniten imeväisikäiset lapset (jos siinä vaiheessa voidaan varsinaisesta arvostuksesta puhua), seuraavaksi rinnat omistava nainen itse ja kolmanneksi eniten lesbot ja biseksuaalinaiset. Miehille normaalit naisenrinnat ovat näiden juttujen perusteella harvemmin ainakaan visuaalinen nautinto.

Ei, en ole järkyttynyt siitä etteivät kaikki miehet pidä puolisonsa ulkonäköä moitteettomana. Olen järkyttynyt siitä että ilmeisesti varsin harva mies pitää puolisonsa rintoja kauniina.

No, mitäpä väliä tuolla on.. Taas yksi syy enemmän olla välittämättä siitä mieltä te miehet meidän naisten ulkonäöstä olette. x) Ulkoisessa olemuksessa tärkeintä on että on se että itse arvostaa itseään ja kroppa toimii. :)

• dayum
        katarzyna kirjoitti:

Minusta tämän keskustelun naisvastaajien kommenteissa, osassa ainakin, on havaittavissa naisten ulkonäkökeskeisyys ja se väärä kuvitelma, mikä naisten päässä tuntuu olevan, että ulkonäkö olisi se "kaikkein tärkein" naista valittaessa. Ja se, kuinka tärkeänä NAISET kokevat ulkonäön. Ei, ei tähän tarvitse sotkea sitä, että miesten mielestä nätti on nätti ja joku filmitähti on seksikäs tai muuta sellaista. Voidaan ihan pysyä reaalielämässä fantasioiden sijaan.

En tiedä mitkä syyt tuollaiseen vinoumaan johtaa, en siis tarkoita juuri sinua vaikka sinulle vastaankin, mutta joskus voisi luulla naisten pitävän miehiä noin suunnilleen idiootin tasolla. Ehkä kaiken taustalla on naisten turhamaisuus ulkonäköasioiden suhteen? Onhan tietenkin olemassa kaunausihanteita ja niitä etenkin miehen silmää miellyttäviä asioita, mutta harva mies "valitsee" naisystävänsä hänen tissiensä ja/tai perseensä perusteella. Kyllä se on Se Jokin mikä naisessa viehättää, jos on viehättääkseen. Siihen Johonkin voi tietenkin liittyä myös oikein nätti ulkokuori, mutta aika... vähiin eväisiin tyytyväinen kaveri saa olla kyseessä jos ei parisuhteeltaan muuta halua kuin ulkokuoreltaan nätin tapauksen. Eikä tarvitse olla mua fiksumpi päätelläkseen mitä kyseisenlainen mies ns. parisuhteesta hakee.

• ei korjata
        a_little_mermaid kirjoitti:

että naisessa oleellisinta miehelle on juuri ulkonäkö. Vaikka nainen olisi kuinka mukava, älykäs ja vaikka mitä henkisesti, niin hän jää aina toiseksi nätimmälle naiselle, vaikka tämän persoona olisi kuinka kurja. Siksi jokainen nainen tietää, että jos ei miellytä miehen silmää, niin se on lopun alkua.

millään ulkonäöllä.
        Jos nainen on luonnevikainen, niin ei siinä kauneinkaan ulkonäkö mitään auta.

• sirpamaikkarilta

Mut muuten maailmahan on pullollaan kivoja tissejä. Ja vanhojen mummojen pelkät nahkapussit, mitkä roikkuu navan tasolla on suorastaan hellyyttäviä.

• ainakin....

No minä ainakin tykkään omista rinnoistani.
      Siksi käytän pushuprintsikoita ja aika avonaisia toppeja ;)

Ei minusta rinnat mitään rumia ole. Silikonirinnat on oudon näköiset, vähän niin kuin irralliset ilmapallot.

En tiedä, mikä merkitys niillä on miehille.
      Mutta on mukavaa kun miesten katseet harhailee muuallakin kuin silmissä ;)

• sininen_sitruuna

mitään mun tissejä vastaan :) Ei niissä oo muuta vikaa, kun että voisivat olla aavistuksen pienemmät. Helpottaisi rintsikoitten ja puseroiden ostoa. :)

Eikä tässä nyt ole sitten kyseessä mitkään polviin asti ulottuvat utareet. Vaan ihan normi tissit.

• mitään tissejäni vastaan ole, itseasiassa oon niihin hyvin tyytyväinen vielä kahden lapsen jälkeenkin :) Ei pienet, ei suuret vaan justihin mulle sopivat.

Jokaisella on kuitenkin omat kompleksinsa,mulla ne vaan on sitten muualla. Niistä sitten paremmalla ajalla :D

• sininen_sitruuna
        NtiBebs kirjoitti:

mitään tissejäni vastaan ole, itseasiassa oon niihin hyvin tyytyväinen vielä kahden lapsen jälkeenkin :) Ei pienet, ei suuret vaan justihin mulle sopivat.

Jokaisella on kuitenkin omat kompleksinsa,mulla ne vaan on sitten muualla. Niistä sitten paremmalla ajalla :D

Mullakin ne epäkohdat on jossaan muualla :D Kuten keskellä naamaa, nenä :P

Joo.. niistä sitten joskus :)

• a_little_mermaid

kuullut todella julmia kommentteja rinnoistaan, nekin joilla on ihan kauniit rinnat. Jotenkin ne negatiiviset jutut vain jää mieleen. Saatte ihan itseänne syyttää.

Täällä muuten oli jokin aika sitten kirjoitus, kun joku mies oli alkanut seurustelemaan naisen kanssa ja muuten oli kuulemma ihana nainen, mutta voi sitä pettymystä, kun otti paidan pois. Oli rumat rinnat ja se suhde loppui siihen. Kyllä tuollaiset tarinat ainakin saa minut tiedostamaan, ettei mulla ole riittäviä ulkoisia avuja.

• nainen-36

Itse pidän rinnoistani. Jos jotain on sanottava niin, olihan ne nuorempana vähän kiinteämmät, mutta eroa on hämmästyttävän vähän vaikka ikää onkin karttunut ja synnyttänytkin olen. Olen kuullut pelkkiä kehuja rinnoistani, ylistystä suorastaan ja nykyinenkin mies oli hämmästeli "kuinka kolmekymppisellä synnyttäneellä naisella voi olla rinnat kuin nuorella tytöllä." No, itse tiedän eron, mutta onneksi ei ole valittamista nytkään...

En tiedä olenko itse outo ja ystäväni myös, koska emme rintojamme hauku ja oikeastaan kaikki vaikuttavat ihan tyytyväisiltä. Mulla on yksi(!) ystävätär, joka suree kolmen lapsen jälkeisiä pieniä roikkuvia nahkapussi-tyyppisiä rintojaan. Mutta myönnettävä se on, että kyllä ne minunkin mielestäni on aikamoisen rumat. Olin myös ällistynyt: olin luullut ettei A-kupin rinnat edes voisi riippua!
        Itellä on 70D:t, eikä silti roiku yhtään. Tosin 70D-kokoinen rinta on paljon pienempi kuin esim. 80D:t. Viime viikolla aiheesta oli keskustelua ja vaikka se kuppikoko kertookin paljon ei se silti kaikkea kerro! On rinnan alta mitatulla ympärykselläkin merkitystä, ei kaikki B:t ole samankokoisia: siihen rinnan aktuaaliseen kokoon vaikuttaa myös rintakehän koosta kertova senttiluku, niinkuin vaikka mulla

• gek-ko

tässä oli sellaista optimismia, jota minäkin siedän oksentamatta.

Anna palaa, Riku. Hieno kannanotto :D

• ..........................

Muistan että sulla oli todella kauniit.

• Mä joudun valitettavasti toteamaan, että sun tissit ei taida kuulua siihen 25%:n joita "kaikki" miehet pitävät kauniina, mutta ihan ehdottomasti ne on sellaset joista poika-/miesystävä voi olla ylpeä. :)

• cookos

oon aina ollut sitä mieltä..geeniperimä on hyvä, ne muistuttaa isän siskon tissejä. Tosin hän sai rintasyövän, mutta jos se ei minuun iskisi. Toivon tietenkin niin...

ja paras on, kun oma mies kehuu mun rintoja kauniiksi ja se ei turhia kehu koskaan. Tää ikä alkaa jo tietenkin jo hieman vaikuttaa, että se maan vetovoima vetää alaspäin, mutta ei paha, ei paha. Lyijykynä-testi on siis jo positiivinen, ei auta mikkää...

• Issogulli

teen aina vosun pokatessani ns. "kikkelitestin", eli pysyykö kikkeli...jne...

• on ne kivat värkit.

• :)...

" Rakastakaa tissejänne naiset, niin mekin rakastamme niitä :P "

Oliko tää joku yleismaailmallinen julistus? Pitääkö niille antaa nimet.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4236
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2469
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1617
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1177
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1157
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      912
    7. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      873
    9. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      104
      870
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      820
    Aihe