Salaattiakaan ei voi enää syödä.

Compass

Ala-asteella ollessani olin todennut, että kouluruuasta vain salaatti on hyvää ja niinpä söin aina salaattia. Sitten, eräänä kauniina päivänä, huomasin, että salaatissani oli ISO, MUSTA TOUKKA. Myös ystäväni kertoi sen jälkeen, että näin oli käynyt myös hänelle...
Sen jälkeen olen syönyt lähinnä vain pääruokaa, vaikka pahaa se yleensä onkin.
Onko jotain tämäntapaista tapahtunut kellekkään muulle?

23

7122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • So weit die Füsse tragen

      kerran oli salaatissa joku linssi vaiko papu, joka oli ihan musta. Luulin, että on liikaa kypsynyt tai jotenkin saanut mausteita pinnalleen.
      Heitin suuhun, mutta olikin kovin sitkeää laatua leegojeni jauhettavaksi, jolloin lautasella lopulta veitsellä sain auki. Jotenkin koteloitunut ja sisältään täynnä kuin mustaa tervaa.
      Kerran muuten ostin kaupasta rasiallisen suklaakonvehteja, joissa oli jotain toukkia.
      Sain sitten tehtaalta palautuksena ja hyvityksenä kaksi kunnollista.
      Sitten edelleen rautatieasemalta muinoin lihapiirakassa siellä olemattoman pienen täytteen joukossa joku koppakuoriainen.
      En ole näistä kokemuksistani ollut moksiskaan, kun meistä jokaisen on kuitenkin syötävä jotain.

      • tyhmää!

        ala-asteellani jonkun salaatista mato ja mat5oja on löytynyt ihan kaupasta ostetuista ruuuista..

        Yäk, ällöä.


    • "#¤&#%/&I)...

      mäki löysin tänään salaatista karvasen elävän toukkasen..siihen jäi mun salaatin syömiset sitte nii varmasti pitkäks aikaa

      • Sittenhän teitä

        Oli siinä kaksi toukkaa silmitysten, toinen vain karvaisempi. Oliko kaverisi nimi mäki vai puhutko itsestäsi kolmannessa persoonassa?
        Toukkanen= pieni toukka, ei siis mitenkään merkillistä, toukkasetkin näet syövät salaattia.


    • ILOVEMCR

      Nykyään salaatti on muuten vain pahaa.. Aina jotain saakelin kaalia.

    • vohweli

      Joo on mullakin kokemusta, kerran siinä oli etana ja kerran sorakivi. No, sellaista sattuu, mikään ei ole täydellistä. Meidän koulussa ainakin panostetaan salaatteihin, joten niissä on yleensä jotai hedelmäpaloja, maissia ja oliiveja. joo, teitä varmaan kiinnostaa... (:

    • minäääää--

      Joo tota, meiän ala-asteen ruuassa on ollu possunhammas, metallia, muovilastan pala ja mun perunan sisällä palaa kumia? Niin ja sitten on ollu luumussa mato ja ylä asteella on ollu myös luumussa mato, ei niinkun oikein tee mieli enään syödä yhtään mitään.

    • tositapaus

      Kyllä, minulle on todellakin tapahtunut kerran lähes vastaava juttu. Joskus yläasteella löysin nimittäin salaatistani pienen hämähäkin. Salaatti tietysti jäi syömättä, ja vielä pitkään tapauksen jälkeen vielä ruokalautaseni sisällön perinpohjin aina ennen syömistä, ettei vastaavaa yllätystä tarvitsisi kohdata enää toista kertaa.

      Puistattaa ajatuskin, että en olisi huomannut hämähäkkiä ja olisin laittanut sen suuhuni muun ruuan mukana.

      • Power M@N

        Löysin kerran salaatistani Modatun XBOX 350 ja Intelin Prosessorin. Olen myös löytänyt elävän kanini salaatista ! Eilen juuri löysin IHMISEN MUNAN !!! Kyllä kyllä salaatistani!

        - Lassi Hyytiäinen
        Fallout 3


      • dasomdao
        Power M@N kirjoitti:

        Löysin kerran salaatistani Modatun XBOX 350 ja Intelin Prosessorin. Olen myös löytänyt elävän kanini salaatista ! Eilen juuri löysin IHMISEN MUNAN !!! Kyllä kyllä salaatistani!

        - Lassi Hyytiäinen
        Fallout 3

        ei ees paha :P. kerran löysin Kesäkeitosta LUUMUKIISSELIÄ ja hernekeitosta kuolleen ihmisen hukutettuna


      • sudden death

        oisit välittömästi kuollut siihen.
        ihan samantien kangistunut kuolleena lattialle.

        Mutta- ajatteleppas jos hämähäkki oisikin olut ISO ! Tai SKORPIONI! voi ei voi ei voi ei!

        Nyt sut pitää eristää semmoseen kuplaan että
        mikään luontokappale ei IKINÄ pääse lähellekkän
        sinua tai pyhää ruoka-annostasi tai sinua !

        ja välleen !

        että ihan hämähäkki !!!


      • Lähes kaikkiruokaine

        Meidän ala-asteella ruoka oli herkullista. Ylä-asteella ei, mutta tuli sieläkin syötyä kun nälkä tuli. Sittemmin olen Aasian matkoillani syönyt heinäsirkkoja, toukkia, ampiaisia ja muuta sellaista herkkuruokaa. On maistunut paremmalle kun ylä-asteen sapuskat.

        Pienenä tuli myös syötyä velipojan kanssa kilpaa kastematoja sateen jälkeen. Kisattiin siitä, kumpi löytää isomman ja syö sen. Jos vieläkin harrastat salaatin syöntiä niin pari varoituksen sanaa: Keskiverto salaatissa on hämähäkkejä jotka eivät helposti irtoa pesemällä, eikä niitä yleensä paljaalla silmällä näe. Menikö yö unet? Jos meni, niin ajattele positiivisesti: Normaalisti nukkuessaan, ihminen tulee nielaisseeksi muistaakseni muutaman hämähäkin kuukaudessa..


    • Ämiiaa

      Meidän kouluruoka on hirvee raakaa, ei keitetty ollenkaan. Meidän kotiruoka on miljoona kertaa parempaa kun raaka, yököttävä kouluruoka. :S

      • on järkevämpää

        olla syömättä kouluruokalassa. tässä ala-asteella ainakin on omien eväiden tuonti kielletty (perkele!!1) niin yleensä jossain välkällä vedän jonkun suklaapatukan tms, harvemmin hedelmiä jaksa ottaa.

        hienoa, näin tämä 'terveellinen ja ravitseva' kouluruoka ajaa suomalaisetkin lihomaan.


    • lasten valituspalstaa

      Voiskohan tuo valvonta siirtää tämän tosiaan
      ihan jonnekin muualle ?

      sitten kun tekin kasvatte isoiksi ja näette
      vähän maailmaa (toivon mukaan)ja pääsette matkustaman niin voi olla
      että se iso musta toukka onkin sitten herkkua Kenian safarilla. Ja sitten sillä elvistellään että minäpäs söin Nairobissa semmosen.

      Kouluruoka pahaa--- huoooh--- toivon AIKUISTEN
      oikeesti että asiaton nirinä ruuasta loppuu.

      Tässä maailmassa kun kaikille lapsille ei riitä
      edes puhdasta vettä, yösijaa,kenkiä, vaatteita, muusta puhumattakaan.

      Afrikka näkee nälkää, täällä vinistään jostain
      täysin epä-olennaisista asioista.
      Tuonkin energian vosi käyttää parantamalla huonompiosaisten asemaa.
      Teillä ipanoilla on kengät jalassa, katto pään päällä, ruokaa syödä ja vettä juoda.

      Sama ei koske muutamaa miljoonaa Afrikan nälkää
      näkevää lasta.

      Niin että järkeä kehiin kakarat.

      • vanhusten valitusta

        siitä että nuoret valittaa. Tosiaan, nuorista kasvaa vanhoja, mutta ei samanlaisia toukansyöjiä kun te olette.

        Niin että järkeä kehiin vanhukset.


    • kuntoerkki

      oli kiviä ruuassa 8(

    • jinkkumanki

      toukka!? ei oo mulle ikinä sattunu tulee salaattiin :P

      • Ikkeboy

        Nykyään olen siis kasilla. Nelosella löysin kinkkukiusauksesta legopalikan! Vähän ihmettelin ja menin näyttämään keittäjälle. Tälle ei löytynyt mitään selitystä.
        Kyseessä oli sellainen punainen neliönmuotoinen palikka.


    • meikäläinenpä

      Löytyi ala-asteella salaatista mato, pihvin sisältä hammatikku ja puupala perunamuusista. eipä pahemmin sen jälkeen ole maistunut.

    • lovetti

      Meidän salaatissamme on mädäntyneitä lehtiä ja torakoita,hyvää ruokahalua.

    • wertyu

      TURPA KII NAPISIJAT REHUNSYÖJÄT SAATTEPAHAN JOTAIN PROTEIINIA

      • koululainen

        Joku kouluruokalan täti vai, wertyu?
        Itselläni on kokemusta. Perunoissa ruskeita matoja
        Kerran salaatissa mustia, pieniä koppakuoriaisia, jotka elivät O_o valitin keittäjälle vastaus: Jaahas, no saatpahan proteeinia
        Koulun lihassa yleensä paljon sitkeitä ja rustoisia paloja. Kouluruokalan käyttökelpoisin ruoka on leipä, eikä sekään ole aina mitään parasta ruokaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe