Työpaikan saatuani olen kuin lottovoittaja, iloine, puhkun energiaa ja hehkutan sitä koko kansalle että sain työtä! Tätä on jatkunut koko elämäni, siitä asti kun ensimmäisen työn olen saanut ja arvatkaas kuinka monta kertaa olen vaihtanut työpaikkaa?
En pysy edes laskuissa mukana.. olen kalunnut koko lähipaikkakunnan lähes kaikki mahdolliset työpaikat ensin intoa puhkuen, töissä olen viitynyt muutaman viikon ja sitten ykskaks olenkin kyllästynyt ja ottanut lopputilin.
Joudun kohta vaihtaa paikkakuntaa taas, jota nuorempana tein paljonkin. -Ei täällä asuinkulmillani enää ole yhtikääs työtä, on kuin kaluttu koiran luu, eihän kukaan entisitä työnantajista ota mua takaisin,vaikka työni tein hyvin. Tarkoitus on tehdä työ aina täydellisesti...
Omasta mielestäni en ole laiska, sillä en kotonakaan pysy aloillaan kun koko ajan täytyy tehdä jotain.
Nytkin olen työtön, mutta etsin työpaikkoja joka päivä ja aivan varmasti saan sen ja jälleen olen onnellinen, kauankohan sitä taas kestää?!
Työttömyydestä puhutaan, kohdallani ei vielä sitä ongelmaa ole ollut, kohta on, kun en jaksa kovin pitkää työmatkaa matkustaa, sillä johan sanoin että lähipaikkakunnat on kaluttu. Työtä teen lähes mitä vaan, kunhan ei tarvitse olla kummempaa ammattitaitoa. Työ on opettanut ja kokemusta löytyy pienessä mittasuhteessa aivan valtavasti.
Värikästä ainakin on piisannut ja jos olisi ajokortti, voisin olla seuraavaksi taksikuski, sillä tiedän paljon lähipaikkakunnan katuja ja virastoja ym.sellaisia. Varmaan jos olisin pysytellyt yhdes työssä, niin paikkakunta ei olisi näin tuttu lähi ympäristöineen.
Ja loppujen lopuksi tulee aivan valtavasti tuttuja kaduilla ja kaupoissa, nimiä toki ei aina kaikille ole kerennyt edes oppia lyhkäsissä työ suhteissa. En sillai muuten saisikaan tuttuja kun olen koti ihminen..
Eli olenko pöhkö laiskuri vai mikä, vai etsinkö oikeaa duunia ? Mitä etsin sitä en itsekään ymmärrä !
Kertokaa onko tämä normaali ilmiö ja onkohan samallaisia muita...?
Missä
mättää?
2
2638
Vastaukset
- työttömien määrä kasvaa
köyhät köyhtyy, virkailijat rikastuu .
- ...ei muut.
"Eli olenko pöhkö laiskuri vai mikä, vai etsinkö oikeaa duunia ? Mitä etsin sitä en itsekään ymmärrä !"
No ei sitä kyllä kukaan muukaan ymmärrä tai sinulle voi sanoa. Itsehän sinä sen tiedät, miksi olet näistä monista työpaikoistasi jo muutaman viikon päästä lähtenyt? Mitä oikein odotat työpaikalta ja missä se ero todellisuuteen kolahtaa? Kannattaisi ihan vakavasti ryhtyä miettimään asiaa itsekseen, jos haluaa jonkin vastauksen asiaan löytää ja sitä kautta pysyvämmän työsuhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082