Onkohan Da Capo suklaa aliarvostettua

juha82

? veikkaan niin.

usein sanotaan että joku Kismet tai Mars on parasta.
Mulle Da Capo on ehkä ykkössuosikki patukoista.

Nickers on myös oivaa, hyvin keksitty tuote etenkin!!

9

1698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suklaahirviö

Meillä ainakin mies tykkää da capo-tuotteista. Patukat maistuvat ja sitten ne joulunaikaiset da capo-konvehdit. Niitä ei VOI ostaa meille liikaa, kyllä aina menevät. ;) Taitaa mies tykätä tuosta siksi, kun se ei ole äklömakea suklaa kuitenkaan.

Itsekin voin silloin tällöin vetää da capo-konvehdin.. patukkaa en välttämättä viitsisi, siinä on jo liikaa. Mulle riittää pikkuinen makuhetki tuon suklaatin parissa. On se ihan OK, en vain ole hulluna siihen.

Da capot, Jim-patukat yms. ovat olleet markkinoilla vuosikymmenten ajan ja vieläkin hyvin myyvät. Eiköhän se kerro siitä, että monille maistuu, et ole yksin. ;)

T: SUKLAAHIRVIÖ!!!

• tehdään edes ??

Sehän on ihan koiransuklaata. Samanlaista mautonta tuhkamaista höttöä. ei maistu miltään. Kuin olisi vuosikymmenen tai parikin hyllyllä lojunut ilman sokeria ja kaakaota.

Mars on äklömakea pommi ja sentään maistuu!

• Suklaahullu

DaCapo on ihanaa! :) Se maistuu tosi hyvälle, sillä tykkään hentoisen rommiaromin ja tumman suklaan yhdistelmästä.

• suklaata mitä on

DaCapo on suklaapatukoiden aatelia, kerrassaan herkullinen klassikko aikuiseen makuun :) Rommin ja tumman suklaan kombinaatio on tosiaankin sieltä parhaimmasta päästä. Nam!

• Da-Capo
        suklaata mitä on kirjoitti:

DaCapo on suklaapatukoiden aatelia, kerrassaan herkullinen klassikko aikuiseen makuun :) Rommin ja tumman suklaan kombinaatio on tosiaankin sieltä parhaimmasta päästä. Nam!

Yhdyn edelliseen, ja pidän tätä lankaa elossa sen tärkeän sanoman johdosta. Eläköön Da-Capo!

• jotkutvainmaistuu
        Da-Capo kirjoitti:

Yhdyn edelliseen, ja pidän tätä lankaa elossa sen tärkeän sanoman johdosta. Eläköön Da-Capo!

Oikein - ja teillä molemmilla on se makuaisti siinä paremmassa päässä.

Da-Capo on vain hyvää - itse yleensä nautin makean maitokahvin kera Fasun klassisen triplan eli DaCapon, Suffelin ja Jimin jälkiruoaksi hyvän aterian päätteeksi.

Noin yleensä Fasun suklaat ovat sitä parasta mitä pohjois-eurooppa voi tarjoata - esim. talous-suklaa vain sulaa suuhun ja sitä ei voi edes verrata svedujen marabuun - sen verran hyvää kamaa on.

• sukulaati

ra kaappo on hyvää 5/5

• hyihyi

DaCapo 0/5 en tiedä miksi, mutta en vaan voi sietää sitä :(

• humussa

Nuoret ei saa syödä dakapoota eiks siinä oo rommii tulevat vielä humalaan näin vapun alla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2441
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      62
      2374
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2270
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1532
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      32
      1510
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1422
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1220
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1176
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    Aihe