Olosuhteet huonot, vettä satoi ja jää oli kupruilla
Pelin taso ei ollut erikoinen, kuitenkin HIFK oli selvästi parempi joukkueena. Valmentaja Ari Kukkonen oli illan sankari, HIFK pelasi moneen vuoteen parasta joukkuepeliä. Mutikaisen esitys oli vaatimaton, Hölttö väläytteli paikoitellen ja joku muukin osallistui peliin. 40% teholla HIFK oli parempi.
HIFK - WP 35
Otteluraportti
1
1071
Vastaukset
- stahanov
Jep. Alussa HIFK:n jäähyn aikana Varkaus sai kuitenkin jonkinlaista painetta HIFK:n maalille mm. monta peräkkäistä kulmalyöntiä. Jos noista olisi syntynyt johtomaali, niin ehkä hieman toisennäköinen ottelu olisi saatu aikaan.
Varkauden jäähyn aikanahan puolestaan HIFK rokotti nopeaan tahtiin kolme maalia ja peli tuntuikin olevan sitä myöten selvä. Ja sitten alkoi vielä se sade...
Jouduin poistumaan ensimmäisen jakson jälkeen, mutta loppuluvut 7-2 varmaan kertovat olennaisimman toisestakin puoliajasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298