Olen nyt muutamaan otteeseen tilannut pitsaa PizzaTaxista ja aina ovat unohtaneet oreganon ja valkosipulin. Olen nimenomaan painottanut vielä niitä puhelimessa ja nettitilauksessa varsinkaan ei pitäisi jäädä mitään epäselväksi. Niin, tilasin taas kaksi pitsaa, joihin molempiin olisi tullut vs. ja oregano. Kummassakaan ei ollut kumpaakaan!! Mikä helvetti siinä on niin vaikeaa ymmärtää?! Hä?!
Sappi kiehuu
orvaskesi
2
612
Vastaukset
- swsefwerwer
En minä ainakaan asioi kuin sen yhden kerran firmassa, jonka tuote tai palvelu on huono.
- orvaskesi
...pitsat on poikkeuksellisen hyviä ja tarpeeksi isoja. En esim. edes kuse Kotipizzaan päin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad591105- 42861
- 51641
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että315627Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114604- 51598
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 56554
- 65514