Tervehdys, elikkä sattuuko kukaan tietämääm kyseistä reseptiä? lähes jokaisessa pizzeria/kebab paikassa on ainakin täälläpäin kyseistä oranssia täydellistä kastiketta salaatin kanssa.
Pizzerian oranssi salaatinkastike!!!
12
6793
Vastaukset
- taidakaan
olla kovin älykäs. Mistäpä me tietäisimme sinun pizzerioittesi salaattikastiketta - varsinkin, kun et edes ymmärrä kertoa, missä päin maailmankaikkeutta on "täälläpäin".
- Pizzerioitten ja kebbuloitten
Soossit ovat sinisiä ja lilan värisiä, mutta se kaikkein ihanin räkämisesti venyvä limainen kellan vihreä soossi postettiin. Mitenkähän se mahdetaan tehdä. Muuten sen soossin katoamisen jälkeen pizzerian kokin nuhakin oli parantunut, eikö oo ihmeellistä. Olikohan se joteski allerkinen sille?
- nyt minulle
Pizzerioitten ja kebbuloitten kirjoitti:
Soossit ovat sinisiä ja lilan värisiä, mutta se kaikkein ihanin räkämisesti venyvä limainen kellan vihreä soossi postettiin. Mitenkähän se mahdetaan tehdä. Muuten sen soossin katoamisen jälkeen pizzerian kokin nuhakin oli parantunut, eikö oo ihmeellistä. Olikohan se joteski allerkinen sille?
kohdistit viestisi???
- just...
Eipä sullakaa jumalauta paljoo leikkaa, ku asian noin esitin ni kyseessä on yleinen kastike? tätä on lähes joka pizzeriassa josset osaa lukea, ota silmät käteen.
- caput.mortuum
Oliskohan se sitä Thousand Island -kastike(juu, varmaan väärin kirjoitettu), jota myydään tukussa kanisterittain?
- lohduttaa
että olet kirjoittanut Thousand Island aivan oikein. Tuo "Island" (suomeksi saari) kuuluukin olla yllättävää kyllä yksikössä, vaikka "thousand" viittaa siihen, että "saaria" on peräti "tuhat" kappaletta...
- caput.mortuum
lohduttaa kirjoitti:
että olet kirjoittanut Thousand Island aivan oikein. Tuo "Island" (suomeksi saari) kuuluukin olla yllättävää kyllä yksikössä, vaikka "thousand" viittaa siihen, että "saaria" on peräti "tuhat" kappaletta...
Alkoi naurattamaan nuo muut virheet tekstissäni.
- meillu
caput.mortuum kirjoitti:
Alkoi naurattamaan nuo muut virheet tekstissäni.
Noniin, itsekkin kyseistä kastiketta olen yrittänyt hakea, kyseessä on mielestäni juuri tämä tukkutuote. mikäköhän mahtaa olla sen oikea nimike.
- nyt niin
meillu kirjoitti:
Noniin, itsekkin kyseistä kastiketta olen yrittänyt hakea, kyseessä on mielestäni juuri tämä tukkutuote. mikäköhän mahtaa olla sen oikea nimike.
sen "oikea nimike"??? Tuossahan se on juuri sanottu:
Thousand Island -salaattikastike! - caput.mortuum
meillu kirjoitti:
Valmistajaa en muista enkä tiedä löytyykö sitä juuri sellaisena versiona tavallisista ruokakaupoista. Kannattaa kysyä suoraan ravintolalta asiaa.
Tästä on jo muutama vuosi aikaa kun olin töissä ravintolassa, jossa tuota kastiketta aina oli tarjolla. Jos nyt siis on samasta soosista kyse. Oranssia ja majoneesipohjaista se oli. - nyt sentään
caput.mortuum kirjoitti:
Valmistajaa en muista enkä tiedä löytyykö sitä juuri sellaisena versiona tavallisista ruokakaupoista. Kannattaa kysyä suoraan ravintolalta asiaa.
Tästä on jo muutama vuosi aikaa kun olin töissä ravintolassa, jossa tuota kastiketta aina oli tarjolla. Jos nyt siis on samasta soosista kyse. Oranssia ja majoneesipohjaista se oli.Thousand Island -salaattikastiketta on myynnissä kaupoissa. Jopa Hesburgerin versiona. Mutta toki jokaisen eri valmistajan tekele voi erota hiukan muista.
- caput.mortuum
nyt sentään kirjoitti:
Thousand Island -salaattikastiketta on myynnissä kaupoissa. Jopa Hesburgerin versiona. Mutta toki jokaisen eri valmistajan tekele voi erota hiukan muista.
Luulenpa että kyseessä on just se tietty tukussa myytävä kastike, joka on edullista ja siksi myös pizzerioissa tarjolla ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161