Olen käynyt monessa pizza paikassa ja keittiöiden puhtaus ja raaka aineet on mulle tärkeintä ja pizza patiksessa on kaikki turvallista ja pizzat on hyviä.
pizza patis
5
938
Vastaukset
- Kulinaristi*
Eipä järki päätäsi pakota.
1. Paikan nimi on "Pizzeria Patis", ei "pizza patis".
2. "Pizzapaikassa", ei "pizza paikassa".
3. "Raaka-aineet", ei "raaka aineet".
4. "Ovat minulle", ei "on mulle".
5. "Ovat hyviä", ei "on hyviä".
Ja Juankoskelleko meidän nyt pitäisi kaikki suunnistaa? Lisäksi pizzalla ei ole paljoakaan tekemistä kulinarismin kanssa, joten nimimerkkisi on varsin epäonnistunut.- Touring
Campilla sai ainakin ennen erinomaisen hyvää pizzaa.
Opiskelijaelämä maamieskoululla oli luksusta kun kävelymatkan päästä sai bissee ja pizzaa, vaikka oltiinkin keskellä korpea =)
Jos ois mahollista niin kyllä mä ottaisin suunnan Juankoskelle, mutta stadista ei kannata lähtee pelkkään pizzanhakuun niin kauas.
Tykkään edelleen suunnasta Muuruvesi-Juankoski muutenki. - kannattaakin, koska
Touring kirjoitti:
Campilla sai ainakin ennen erinomaisen hyvää pizzaa.
Opiskelijaelämä maamieskoululla oli luksusta kun kävelymatkan päästä sai bissee ja pizzaa, vaikka oltiinkin keskellä korpea =)
Jos ois mahollista niin kyllä mä ottaisin suunnan Juankoskelle, mutta stadista ei kannata lähtee pelkkään pizzanhakuun niin kauas.
Tykkään edelleen suunnasta Muuruvesi-Juankoski muutenki.Puttaalta (touring camp) saapi ne mahtavat pitsat ja hyvän mielen. Eikä se Patiskaan hassumpi paikka ole. :)
- Kolmisormiene
Minä kakkaan nyt housuun.
- Oizzamamu
Hajareisi, iso kurpitsa, laske alas pylly. Pyöri pylly ja nauti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3722654Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata632110Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111732- 771452
- 1091435
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1861435- 271407
- 801287
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191283Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401156