Olen käynyt monessa pizza paikassa ja keittiöiden puhtaus ja raaka aineet on mulle tärkeintä ja pizza patiksessa on kaikki turvallista ja pizzat on hyviä.
pizza patis
5
953
Vastaukset
- Kulinaristi*
Eipä järki päätäsi pakota.
1. Paikan nimi on "Pizzeria Patis", ei "pizza patis".
2. "Pizzapaikassa", ei "pizza paikassa".
3. "Raaka-aineet", ei "raaka aineet".
4. "Ovat minulle", ei "on mulle".
5. "Ovat hyviä", ei "on hyviä".
Ja Juankoskelleko meidän nyt pitäisi kaikki suunnistaa? Lisäksi pizzalla ei ole paljoakaan tekemistä kulinarismin kanssa, joten nimimerkkisi on varsin epäonnistunut.- Touring
Campilla sai ainakin ennen erinomaisen hyvää pizzaa.
Opiskelijaelämä maamieskoululla oli luksusta kun kävelymatkan päästä sai bissee ja pizzaa, vaikka oltiinkin keskellä korpea =)
Jos ois mahollista niin kyllä mä ottaisin suunnan Juankoskelle, mutta stadista ei kannata lähtee pelkkään pizzanhakuun niin kauas.
Tykkään edelleen suunnasta Muuruvesi-Juankoski muutenki. - kannattaakin, koska
Touring kirjoitti:
Campilla sai ainakin ennen erinomaisen hyvää pizzaa.
Opiskelijaelämä maamieskoululla oli luksusta kun kävelymatkan päästä sai bissee ja pizzaa, vaikka oltiinkin keskellä korpea =)
Jos ois mahollista niin kyllä mä ottaisin suunnan Juankoskelle, mutta stadista ei kannata lähtee pelkkään pizzanhakuun niin kauas.
Tykkään edelleen suunnasta Muuruvesi-Juankoski muutenki.Puttaalta (touring camp) saapi ne mahtavat pitsat ja hyvän mielen. Eikä se Patiskaan hassumpi paikka ole. :)
- Kolmisormiene
Minä kakkaan nyt housuun.
- Oizzamamu
Hajareisi, iso kurpitsa, laske alas pylly. Pyöri pylly ja nauti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864