Sanomalehti Kaleva julkaisi tänään lehdessään kuvan valmispizzasta, jossa oli "yllätystäytteenä" M6x20-koneruuvi. Ruuvilla pizzanostaja olisi saanut katettua vuoden raudantarpeen yhdellä kerralla.
http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?lkuva=190479&prevId=190479&KirjoittajienJulkaisu=65
Näyttää siltä, että kyseessä on Saarioisten 200 g:n jauhelihapizza. Olisi ihan mielenkiintoista tietää, missä vaiheessa ruuvi on päätynyt pizzaan.
Rautaa sisältävä pizza
6
1054
Vastaukset
- raudan puute
Kiinnostaisi tietää mitä Saarioinen tarjoaa ko. pizzan ostaneelle henkilölle. Kenties uuden pizzan vai saako hän esimerkiksi maksalaatikkoa, jossa rauta on hieman erillaisessa muodossa.
- mutteria.
Kiinnostaisi tietää, kuka on syönyt mutterin, johon sopii 10 mm:n kiintoavain.
- ja...
mutteria. kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää, kuka on syönyt mutterin, johon sopii 10 mm:n kiintoavain.
todennäköisesti jostakin löytyy vielä M6-aluslevy ja mahdollisesti vielä tuo 10 mm:n kiintoavain.
- oikeankäden
ja... kirjoitti:
todennäköisesti jostakin löytyy vielä M6-aluslevy ja mahdollisesti vielä tuo 10 mm:n kiintoavain.
etusormesta on pala hukkaantunut pizzan sekaan.
Jauhelihapizzan. - asian noin
oikeankäden kirjoitti:
etusormesta on pala hukkaantunut pizzan sekaan.
Jauhelihapizzan.yksityiskohtisesti? Oliko hän työtoverisi ja saiko jo siirron toisiin tehtäviin?
- Saarioisten
kultakukko myös asiakkaiden katkenneet ja lohjenneet hampaat? Tehtaalla pitäisi olla metallinilmaisin loppupäässä ja se aina sitten rääkäisisi julmasti noissa tilanteissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668