Mulle kävi niin että spagettilaatikossa oli pelkkää kastiketta eikä sitä spagettia, jos valitan Saarioisille, voinko saada jotain tuotehyvitystä? Onko joku saanut Saarioisilta jotain? Mitä? Uuden laatikon? Lahjakortin? Muuta? Mitä?
reklamointi Saarioisille?
5
1818
Vastaukset
- saanut
Saarioiselta 6 mm:n pultin, joka oli pari senttiä pitkä, pitsan mukana. Ehkä pyytävät palauttamaan osan, että vehkeet toimisivat paremmin.
- "Meidän äidin tekemää?...
Erehdyin kerran ostamaan broileripastaa, jossa ei ollut milligrammaakaan broileria, kuivaa pastaa vain.
Annoin palautetta tuotteesta Saarioiselle, en siksi, että saisin hölmöydestäni korvausta (hölmö ostaa valmiseineksiä), vaan periaatteesta, tuote oli mielestäni niin surkea.
Ajattelin kuitenkin valmistajankin kannalta, että ehkä valmistusprosessissa on se broileri jäänyt vahingossa pois, että seuraavalla kerralla painaisivat tuotannossa sitäkin "nappia", josta lähtee broileria sekaan, kun kannessa kerran lukee niin.
Sain 5€:n lahjakortin Saarioisten tuotteille.
- että...
Saarioinen lähettää paluupostissa paketin spagettia.
- burgeri ilman pihviä
Pitäisi kai olla sula mahdottomuus, että tuollainen tuote menee hihnalta läpi. Kai ne kaikki punnitaan?
Kotona houomasin. Valitin. Sain hyvityskupongin, mikä olisi ollut lunastettava 3 kk sisällä. Se vaan, että se kuponki oli jo tullessaan yli vuoden vanha viimeisen käyttöpäivän.
Kupongilla olisi saanut hintahyvityksen ostamastaan HK:n tuotteesta. Kuponkiin olisi pitänyt hakea kaupan osaston vastaavan allekirjoitus ja palautusta olisi pitänyt hakea ei kassalta vaan neuvonnasta.
Jäi hyvitykset hakematta. Ois kyllä pitänyt vaivautua. Pahimpaan ruuhka-aikaan vaan isoon markettiin säätämään ja allekirjoituksia metsästämään.
Todella asiakasta kunnioittavaa.
Jäi vähän fiilis, että se oli mun vika se pihvitön burgeri. - Anonyymi
Saarioisten makslaatikko oli aiemmin Suomen paras maksalaatikko. Nyt siinä oli riisin tilalla jotain kovaa. Sian maksan tilalla oli broilerin maksaa, onko se halvempaa kuin sian.
Broilerin maksassa on älyttömän paljon naispuolisia hormooneita, keskittyvät maksaan!
Laatikossa ei ollut edes rusinoita, ne on kai kustannussyistä jätetty pois! Aiemmin laatikko oli mehevää, nyt kuivaa! Ennen Forssan laatikko oli Suomen huonoin, Saarioisten
menee nyt vielä sen alapuolelle! Onko teidän etunne mukaista huonontaa tuotetta näin paljon? Olen valmistanut ruokaa armeijassa ja YK-joukoissa, Ravintoloissa Suomessa ja Ruotsissa, sekä laivoissa. Jos olisin valmistanut näin huonoa ruokaa, minut olisi heitetty mereen! Laatikkoon olisi pitänyt laittaa siirappia,meiramia, valkopippuria ja paistettua sipulia.Olen opettanut ravintolakouluissa. Te ette osaa valmistaa ruokaa ollenkaan! Pizzoja teillä valmistetaan paljon. Minulla on keliakia, niin en syö pizzoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431649
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111551Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va281179Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931121- 83951
- 74921
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351913- 61788
- 49761
- 50756