bow 28

mr veivi

onks toi fatpipe bow 28 liian jäykkä 13 v pojalle joka on noin 160 pitkä ja aika vahva vedän 140 km/h mul on nyt orceja ja karhun mk29... painan muuten 40 kg...

67

11825

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • theath

      On tuo varmaan aika jäykkä, mutta jos voimaa riittää tarpeeksi taivuttamaan mailaa suoraan juoksusta, niin kyllä silloin voisikin ostaa tuollaisen.

      • -Bow..

        Ei se varmastikkaan liian jäykkä oo, osta pois vaa :)


      • shäntti

        Mist voi tilaa / ostaa Fatpipe bow 28:n,ku pitäis hankkii ?


      • en omista
        shäntti kirjoitti:

        Mist voi tilaa / ostaa Fatpipe bow 28:n,ku pitäis hankkii ?

        stockmannilta saa fatpipe bow mailan 140 euroo


    • oloffin

      kuinka voi olla 160 cm pitkä, 40 kg painava ja omaa paljon voimaa? voit kyllä ostaa, mut jos aiot lyhentää mailaa niin jäykkyyshän kasvaa. hanki lisää massaa niin pysyt kentällä pystyssä ja saat ostaa kunnon mailoi :D

    • adsadsdasdasdsadasdasdasads...

      oot 160 cm ja painat 40kg eli oot aikamoinen tikku ja vedät vielä 140km/h en oikeen usko

      • Kippari50

        ite oon 166cm ja painan 60 ja vedot lähtee 160km/h joten tuski toi tikku vetää nii paljoo : DD


    • saksanpaimenhiiri

      Aika näppärän näkönen tikku ja varsinki se video lihavan putken sivuilla paljo mahtaa maksaa ?Eiköhä noitaki jo hesas myydä.

      • ...

      • orc 29

        Mä ostin Bow 28 pari päivää sitte 99€ melkee kaikis kaupois. Jos ostatte bowin kannattaa samalla ostaa uusi lapa koska bowin lapa aika paska. ittelläni orcin kullankeltanen lapa


      • Nimetön

        myydäänkö lahessa noita? jos myydään niin missä kaupassa?


      • hdfhdfhdf

        Jos haluaa mailalta enemmän vetovoimaa niin kannattaa ostaa hole 27. Lähtee paljo kovemmat vedot ku bowilla. Oon 15 v noin 185 cm ja painan noin 65 kg. Lauottii kavereitten kaa sählyturnauksessa tutkaan, vedin omalla hole 27 151 km/h ja kaverin bowilla vaan 138 km/h. Koitin monta kertaa mutten saanut kovempaa. Voi olla siitäkin kiinni etten ole tottunut mailan jäykkyyteen ja lapaan. Mutta olen kuullut monen sanovan että jos haluaa mailan jolla lähtee vedot hyvin kannattaa osta hole 27. Fatp Orc 27 ja wiz 27 kans iha kivoi. Wizillä parempi kikkailla ku holella. Osta orc wiz tai hole ne o parhait =).


      • fatpipe <3
        hdfhdfhdf kirjoitti:

        Jos haluaa mailalta enemmän vetovoimaa niin kannattaa ostaa hole 27. Lähtee paljo kovemmat vedot ku bowilla. Oon 15 v noin 185 cm ja painan noin 65 kg. Lauottii kavereitten kaa sählyturnauksessa tutkaan, vedin omalla hole 27 151 km/h ja kaverin bowilla vaan 138 km/h. Koitin monta kertaa mutten saanut kovempaa. Voi olla siitäkin kiinni etten ole tottunut mailan jäykkyyteen ja lapaan. Mutta olen kuullut monen sanovan että jos haluaa mailan jolla lähtee vedot hyvin kannattaa osta hole 27. Fatp Orc 27 ja wiz 27 kans iha kivoi. Wizillä parempi kikkailla ku holella. Osta orc wiz tai hole ne o parhait =).

        mulla itellä on fatpipe wiz 27 ja siinä kultanen ocin lapa, ihan hyvä kikkailla ja vedotkin lähtee ihan kiitettävästi :D elikkä wiz 27 on ihan hyvä.


      • joku tuntematon
        Nimetön kirjoitti:

        myydäänkö lahessa noita? jos myydään niin missä kaupassa?

        no vaik k cittari ,budget sport tai karismas


    • term2s

      siis ei voi olla et painat vaan 40kg ja vetäisit muka 140!. Ite oon 17 v ja n 190 cm pitkä ja painoa on n 90kg ja vedän tutkaan itse sen 149!.............Jos mitettisit viel toisen kerran kuin kovaan vedät:)

      • mr veivi

        khyllä vedän!!! vittu ku kunkaa muu ei usko ku ne jotka oli kattomassa


      • term2s
        mr veivi kirjoitti:

        khyllä vedän!!! vittu ku kunkaa muu ei usko ku ne jotka oli kattomassa

        varmasti juu


      • migu
        term2s kirjoitti:

        varmasti juu

        Ei salibandypallon vetäminen ole voimasta kiinni.
        Itse olen 180cm, 69 kg, kädet kuin jäätyneet pulkannarut ja inni lähtee n. 160 km/h.
        Joukkueemme isoin kaveri, jääkiekkotaustan omaava heppu vetää hikiset 120 km/h. Pituutta 188 ja painoa n 95 kg, penkiltäkin taitaa nousta lähemmäs 120kg.

        Maila-lapa kombinaatio on ratkaiseva sekä ennenkaikkea tekniikka sekä käsien ja lantion nopeus.


      • pinl
        migu kirjoitti:

        Ei salibandypallon vetäminen ole voimasta kiinni.
        Itse olen 180cm, 69 kg, kädet kuin jäätyneet pulkannarut ja inni lähtee n. 160 km/h.
        Joukkueemme isoin kaveri, jääkiekkotaustan omaava heppu vetää hikiset 120 km/h. Pituutta 188 ja painoa n 95 kg, penkiltäkin taitaa nousta lähemmäs 120kg.

        Maila-lapa kombinaatio on ratkaiseva sekä ennenkaikkea tekniikka sekä käsien ja lantion nopeus.

        No joku raja sentään kusetuksessakin. Äijähän on 5. luokkalaisen mitoissa ja muka vedät noin lujaa?


      • bow 28
        pinl kirjoitti:

        No joku raja sentään kusetuksessakin. Äijähän on 5. luokkalaisen mitoissa ja muka vedät noin lujaa?

        mä oon 12 , oon 45 kilonen , 154cm ja vedän bowil tutkaan 114 km/h en oikee usko et toi jätkä vetää 140km/h


      • eräläinen
        mr veivi kirjoitti:

        khyllä vedän!!! vittu ku kunkaa muu ei usko ku ne jotka oli kattomassa

        Uskokaa!!! Mun kaveri on 12 ja vetää 120 km tunnis! Maila oli tavallinen raw 27!!


      • Fat Pipe Bow 28
        migu kirjoitti:

        Ei salibandypallon vetäminen ole voimasta kiinni.
        Itse olen 180cm, 69 kg, kädet kuin jäätyneet pulkannarut ja inni lähtee n. 160 km/h.
        Joukkueemme isoin kaveri, jääkiekkotaustan omaava heppu vetää hikiset 120 km/h. Pituutta 188 ja painoa n 95 kg, penkiltäkin taitaa nousta lähemmäs 120kg.

        Maila-lapa kombinaatio on ratkaiseva sekä ennenkaikkea tekniikka sekä käsien ja lantion nopeus.

        Mä oon 13v, noin 152cm pitkä ja about 41kg. No miten perustelet olevasi voimakas? Kuinka paljon nousee penkistä? Oon muute ajatellu ostaa ton FP Bowin 28 mut sitte pitäs lyhentää...Oisko sopiva käykkyys mulle?


      • Jonttuz
        bow 28 kirjoitti:

        mä oon 12 , oon 45 kilonen , 154cm ja vedän bowil tutkaan 114 km/h en oikee usko et toi jätkä vetää 140km/h

        Mä oon 165 cm 15 v ja n. 55 kg ja vedin orcilla 144km/h en tiiä, voi olla että toi jätkä vetääkin.. en tiiä


      • säbs
        migu kirjoitti:

        Ei salibandypallon vetäminen ole voimasta kiinni.
        Itse olen 180cm, 69 kg, kädet kuin jäätyneet pulkannarut ja inni lähtee n. 160 km/h.
        Joukkueemme isoin kaveri, jääkiekkotaustan omaava heppu vetää hikiset 120 km/h. Pituutta 188 ja painoa n 95 kg, penkiltäkin taitaa nousta lähemmäs 120kg.

        Maila-lapa kombinaatio on ratkaiseva sekä ennenkaikkea tekniikka sekä käsien ja lantion nopeus.

        tekniikastahan se on enimmäkseen kiinni mut kyl se voimaakin vaatii ja tääl tulee kyl niin hulluja väitteitä välillä et huhhuh :D


      • Bow 28 + Oranssi ORC
        bow 28 kirjoitti:

        mä oon 12 , oon 45 kilonen , 154cm ja vedän bowil tutkaan 114 km/h en oikee usko et toi jätkä vetää 140km/h

        Itse olen 13v noin 165cm ja painoa suunnilleen 45 -50kg ja vedän tutkaan semmoset 139km/h :D


      • homma kusdd
        mr veivi kirjoitti:

        khyllä vedän!!! vittu ku kunkaa muu ei usko ku ne jotka oli kattomassa

        tutka kusi silloin


      • Kippari50
        Bow 28 + Oranssi ORC kirjoitti:

        Itse olen 13v noin 165cm ja painoa suunnilleen 45 -50kg ja vedän tutkaan semmoset 139km/h :D

        ite oon 16v noin 166cm ja painoo 60-65kg ja vedän tutkaa vähänpäälle 160 km/h


    • bow 28

      minulla on tämä fatpipe bow 28 ja olen 11v ja minun mielestä se on löysin fatpipen koskaan tekemä maila mutta lähtee erittäin hyvät vedot kannattaa ostaa. :)

    • ei tod

      Et taia vetää 140 km/h se sun tutka taitaa vähä pissii... koska 93:kaa ei vejä ku joku 110 km/h nii..

      • The NaQQe

        Oon 11v ja oon 170cm pitkä painan 56kg ja vedän tutkaan bow 28:lla 146km.


      • asdasdsadsa
        The NaQQe kirjoitti:

        Oon 11v ja oon 170cm pitkä painan 56kg ja vedän tutkaan bow 28:lla 146km.

        Vittu tutkassakin voi olla vikaa. Itse vedin oikeaan kunnon tutkaan about 110km/h sitten menin jonnekkin missä oli turnaus ja vedin siellä muka jotain 145 km/h. Vittu niissä tutkissakin on vikoja uskokaa ei tarvi uskoo sitä jossa sun veto on muka kovin.


      • en minä ainakaa
        The NaQQe kirjoitti:

        Oon 11v ja oon 170cm pitkä painan 56kg ja vedän tutkaan bow 28:lla 146km.

        11v 170cm ei varmana


    • nikozki

      sain bowin eilen ja tänään kävin vetelemässä en tainnu vetää ku jotai 30 vetoo ni katkes sit kahesta kohasta.Mun mielestä ihan..... tiedätte kyllä mistä.

    • Sepis

      Oon 10-vuotias ja rannaan rystyllä 170km/h. Mailana Exel Expert ja tutkana poliisin perustutka. Ja ajoin eilen Kehä I:sellä kolmipyöräisellä lastenpyörällä tutkaan 110km/h ja sain sakot. Samanlaista paskaa tekin jauhatte.

      • Bimber

        Oon 13-vuotias painan 60kg ja oon 170cm pitkä ja vedän tutkaan 116km/h nii et ehkä vedä mitää 140 km/h


      • on se kova.
        Bimber kirjoitti:

        Oon 13-vuotias painan 60kg ja oon 170cm pitkä ja vedän tutkaan 116km/h nii et ehkä vedä mitää 140 km/h

        Ei sillä painollaa tai pituudella mitään isoo merkitystä oo... sillä on merkitystä, miten mailaa pitelee, OSAAKO ENSINNÄKÄÄN VETÄÄ tai miten löytyy voimia..
        ite oon jtn. 185, painan 64kg ja mailana exel chill... tuloksena 160km/h ja paljon maaleja... :) jua ikää löytyy 15 vuotta.
        ei kaikki osaa vetää lujaa, mutta harjoittelemalla oppii...
        tietysti tutkissa poikkeamia.. hurvin heitto on se, että olen vetänyt 198km/h tutkaan ja huonoin oli 156km/h

        tai ei sitä tiedä mitä 10-14 vuotiaita täällä säätää......................................

        että opppikaa siittä , ktos...


      • Minääää!
        on se kova. kirjoitti:

        Ei sillä painollaa tai pituudella mitään isoo merkitystä oo... sillä on merkitystä, miten mailaa pitelee, OSAAKO ENSINNÄKÄÄN VETÄÄ tai miten löytyy voimia..
        ite oon jtn. 185, painan 64kg ja mailana exel chill... tuloksena 160km/h ja paljon maaleja... :) jua ikää löytyy 15 vuotta.
        ei kaikki osaa vetää lujaa, mutta harjoittelemalla oppii...
        tietysti tutkissa poikkeamia.. hurvin heitto on se, että olen vetänyt 198km/h tutkaan ja huonoin oli 156km/h

        tai ei sitä tiedä mitä 10-14 vuotiaita täällä säätää......................................

        että opppikaa siittä , ktos...

        Et varmaan vedä 198km/h koska se olis maailman kovin veto koska maailman kovimman vedon omaava Mika Kohonen vetää saman verran 198km/h ettäh... en oikeen usko ja se on kaikkien aikojen kovin veto se Mika Kohosen 198km/h et.... Ja ite vedän 112km/h ikä 12v ja 37kg 151,5cm pitkä.


      • AC/DC on
        Minääää! kirjoitti:

        Et varmaan vedä 198km/h koska se olis maailman kovin veto koska maailman kovimman vedon omaava Mika Kohonen vetää saman verran 198km/h ettäh... en oikeen usko ja se on kaikkien aikojen kovin veto se Mika Kohosen 198km/h et.... Ja ite vedän 112km/h ikä 12v ja 37kg 151,5cm pitkä.

        myydäänkö lahessa fat pipe bow 28? jos myydään niin missä kaupassa? kuinka halvalla ootte saanu kyseisen mailan??? en mäkään usko et toi tyyppi on vetänyt tutkaan noin kovaa.


      • Öhh-
        Minääää! kirjoitti:

        Et varmaan vedä 198km/h koska se olis maailman kovin veto koska maailman kovimman vedon omaava Mika Kohonen vetää saman verran 198km/h ettäh... en oikeen usko ja se on kaikkien aikojen kovin veto se Mika Kohosen 198km/h et.... Ja ite vedän 112km/h ikä 12v ja 37kg 151,5cm pitkä.

        nii kaveri käveli tutkaa päi hakee palloo ni tutka näytti 226km/h :O :)


      • PD#83
        AC/DC on kirjoitti:

        myydäänkö lahessa fat pipe bow 28? jos myydään niin missä kaupassa? kuinka halvalla ootte saanu kyseisen mailan??? en mäkään usko et toi tyyppi on vetänyt tutkaan noin kovaa.

        lahdessa myydään molemmissa prismoissa bow 28-mailoja toises niist prismoist oli kaikki salibandykamat 30% alennukses ni se bow 28 makso ilman alennust muistaakseni 89.90


      • säbäri
        Minääää! kirjoitti:

        Et varmaan vedä 198km/h koska se olis maailman kovin veto koska maailman kovimman vedon omaava Mika Kohonen vetää saman verran 198km/h ettäh... en oikeen usko ja se on kaikkien aikojen kovin veto se Mika Kohosen 198km/h et.... Ja ite vedän 112km/h ikä 12v ja 37kg 151,5cm pitkä.

        ihan tiedoks vaan että maailman kovin veto on 205km/h ja se ei ole mika kohosen vetämä


      • säbäri
        Minääää! kirjoitti:

        Et varmaan vedä 198km/h koska se olis maailman kovin veto koska maailman kovimman vedon omaava Mika Kohonen vetää saman verran 198km/h ettäh... en oikeen usko ja se on kaikkien aikojen kovin veto se Mika Kohosen 198km/h et.... Ja ite vedän 112km/h ikä 12v ja 37kg 151,5cm pitkä.

        ihan tiedoks että maailman kovin veto on 205km/h ja se ei ole mika kohosen vetämä


      • Kippari50
        Minääää! kirjoitti:

        Et varmaan vedä 198km/h koska se olis maailman kovin veto koska maailman kovimman vedon omaava Mika Kohonen vetää saman verran 198km/h ettäh... en oikeen usko ja se on kaikkien aikojen kovin veto se Mika Kohosen 198km/h et.... Ja ite vedän 112km/h ikä 12v ja 37kg 151,5cm pitkä.

        maailman kovin veto 205km/h jonkateki Otto Tikka!!


      • Jaajaad
        Minääää! kirjoitti:

        Et varmaan vedä 198km/h koska se olis maailman kovin veto koska maailman kovimman vedon omaava Mika Kohonen vetää saman verran 198km/h ettäh... en oikeen usko ja se on kaikkien aikojen kovin veto se Mika Kohosen 198km/h et.... Ja ite vedän 112km/h ikä 12v ja 37kg 151,5cm pitkä.

        Justhan se sano että se tutka vähän heitti ku veti 198 kmh...


    • annttsa

      No ite iin 12 ja mul on bow 28 ja iha hyvin lähtee ranneja lämy vittu bowit on parhaita

      • eräpoju

        ei mitää bowii ku hole 27 ja raw lapa tai orc/wiz. ite käytän holee ja sii o raw lapa ja on pure jos o orc lapa mut on bow iha hyvä oon 12V. vedän 115km/h vedin bowil hikiset 90 mut holel jos on rawlapa niin 115


      • Säbäböy
        eräpoju kirjoitti:

        ei mitää bowii ku hole 27 ja raw lapa tai orc/wiz. ite käytän holee ja sii o raw lapa ja on pure jos o orc lapa mut on bow iha hyvä oon 12V. vedän 115km/h vedin bowil hikiset 90 mut holel jos on rawlapa niin 115

        ite oon 11v ja mul örkki bow wow hole 27 ja rankkari ranteella reippa 120 ja lämyllä lhätee se 150km/h . painan 40kg ja 165cm pitkä ja oon aika vahva joukkkueen paras pelaaja, osaan veivaa


      • Huijaatkos?
        Säbäböy kirjoitti:

        ite oon 11v ja mul örkki bow wow hole 27 ja rankkari ranteella reippa 120 ja lämyllä lhätee se 150km/h . painan 40kg ja 165cm pitkä ja oon aika vahva joukkkueen paras pelaaja, osaan veivaa

        säbäböy jos oot 11v et kyl heles vedä 150km/h.... laukoisit enenmmän kun kukaan nuori alle 18v.... >.>


    • fat pipe fani

      oon ite 14 ja mul on fat pipe bow 2,8 ja se on mulle just hyvä että.. enpä tiedä.

    • wertsukka

      11 12 13 vuotiaat pennut ostatte niitä pitkälle päälle satasen mailoja ku ette ees vielä tee niillä mitään ku ette ees osaa vetää kunnolla? ette yhtään mitään

      • Wxi90

        Pojat pojat pojat:D Opetelkaas ny kirjottaa numeronne oikein, maailman ennätyskin on nyt 205 ja on Otto Tikan Hallussa, enkä usko et kukaa tääl olevista vetäis edes paljoa päälle 150:D Mikko Kohonen Vetää abouttiarallaa 150 kans ja ei sekää mikää huono vetäjä ole:D


    • sbow omgomgomg

      Oon suunnilleen sun kokonen tai no oikeestaan vähän isompi ja mull on sbow 28 eikä se ole lainkaan jäykkä enneminkin se tuntui orc 27 jälkeen löysältä, mutta sen luulis olevan sopiva

    • tpsjunnu

      ootko kakassu sitä bowiis meinaa siit lähtee kaikki jäykkyys jos sitä katkasee

    • Fattis on paras

      Minulla on bow 28 hyvin vedot lähti kunnes meni lykäseks mut nyt olen harkinnut samanlaisen mailan ostamista mutta raha tilanteeni ei ole juuri nyt nousussa että saako bow 28 tai 26:kin käy...saako mistään sellasta hintaa max 70 euroa ja mielellään pääkaupunki seudulla ja voin ostaa myös käytetyn max hintaa käytetylle 45e

      • bow28

        moro. jos oisit kinnostunu ostaa mult bow 28 101cm 50-65e ja käytetty vain pari kertaa treeneissä va onko sulla jo uus maila


    • haista paska

      lollero

    • vpsjunnu

      kannattaako ostaa uusin bow 28 oon 70 vuotias pappa

    • Koolla ei ole väliä!

      Itelläni on Exel Sream Mega Tähkä lavalla ja fat pipe bone puren lavalla. Oon vetäny exelil tutkaa 134km/h ja kokeilin kaverin s-bowia niin lauoin sillä 140km/h. Oon 14v ja en usko et koolla on välilä kuinka kovaa lähtee! Oon 175cm pitkä ja painan 70kg. Penkistä nostan jonkun 50kg!

      • sorgg

        sun täytyy olla aika siima jos oot 175cm ja painat 70 kiloo :DD ite oon 165 ja painan joku 55 ja nostan penkistä vähä yli 40


    • joku tuntematon

      oon kuullu myös et tutkis tulee iha eri tulokset tutkaa kohden.

    • jamppaaahhh

      moro, ite oon 13, 165cm pitkä ja painan joku 53 kiloo ja lämäri lähtee sen 140 :)

    • FATPIPE

      Ihan hyvin alle 18 vuotias voi laukoo 150 km/h ku oon 13 ja miu joukkuekaveri lauko speedheroon 152 km/h

    • r4rg4tgt4

      lämärin kovuus riippuu paljon tekniikasta, lapa pitää tällätä maahan paljon ennen palloa ja antaa taipua kunnolla! ite vedin 15 vuotiaana 160km/h tutkaan joku oli salibandyliikan pelissä. Tekniikasta se on kiinni, ja tietenkin sopiva jäykkyys mailassa. Ja jos laukaa keskelle tutkaa näyttää enemmän kuin vähän ylemmäs vedettäessä. Joskus tutka saattaa ottaa mailan heilahduksesta ja näyttää isoja lukemia

    • bow28

      ostin bow 28 pari viikkoo sitte makso 50 euroo tarjouksessa ja todella hyvä on ollut :D

    • FP

      kumpi on parempi wiz vai orc?

    • fp

      hole ja orc on parhaita

      • heterosäbäääXDDDDDDD

        Vittu hole on perseestä menkää vituun veivi jonnet saatana menee hermot. Orc,wiz on parhaimpia 8)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe