Enontekiön naiset

40 ja risat

Vieläkö enontekiöllä on hyviä naisia niinkö -80 ja -90 luvula?

18

3282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddddddd123

      Riippuu siitä kuka kysyy....

      • Yxi

        Yks joka kulki useasti silloin sielä.


      • EI OOO
        Yxi kirjoitti:

        Yks joka kulki useasti silloin sielä.

        JOS SIE KULJIT SILLON TÄÄLÄ NIIN EI OLE ENNÄÄ HYVIÄ NAISIA,KYLLÄ NEH ON JO HAUVASSA....


      • Juuuuuuuu
        EI OOO kirjoitti:

        JOS SIE KULJIT SILLON TÄÄLÄ NIIN EI OLE ENNÄÄ HYVIÄ NAISIA,KYLLÄ NEH ON JO HAUVASSA....

        Niin no jos unohamma koko juttu.


      • eihän
        EI OOO kirjoitti:

        JOS SIE KULJIT SILLON TÄÄLÄ NIIN EI OLE ENNÄÄ HYVIÄ NAISIA,KYLLÄ NEH ON JO HAUVASSA....

        nyt toki 80-luvun naiset missään haudassa ole, eikä 90-luvunkaan...Parhaassa iässähän he ovat eli 40 ja risat


      • sulhasmiehet
        eihän kirjoitti:

        nyt toki 80-luvun naiset missään haudassa ole, eikä 90-luvunkaan...Parhaassa iässähän he ovat eli 40 ja risat

        No ei tietenkään,parhaassa,komeassa iässä niinku sieki...niin olemma mekki....täällähän met oottelemma teitä komeat herrat....vaan ei näy.....nenänpäätäkään,hyvät olis hiihtokelit meillä ja lämmin sauna.....ja höpö,höpö....ei täällä mitään ole............olemme muuttaneet
        muille maille....


    • muuten niin,

      että jos täältä löytyy vapaa 40 nainen, niin se on kasvanut itsensäympäri, että ei sen kanssa pärjää edes kuuromykkä peräkammarin pörrö.

      Muut naiset ovatkin sitten hellan ja nyrkin välissä, perinteisesti.

      • Sepäsepäse

        Niin se tieten on mutta haikeuella muistelen kuinka sielä oli hauska käyvä ja mukavat tytöt.


      • Enontekiön naiset
        Sepäsepäse kirjoitti:

        Niin se tieten on mutta haikeuella muistelen kuinka sielä oli hauska käyvä ja mukavat tytöt.

        Täällähän met vain oottelemme ja kaiholla muistelemme niitä hyvä aiokoja!!!


      • Seseonki........
        Enontekiön naiset kirjoitti:

        Täällähän met vain oottelemme ja kaiholla muistelemme niitä hyvä aiokoja!!!

        Kyllä ois mukava elellä niitä hetkiä vielä.


      • entiskaipuu
        Seseonki........ kirjoitti:

        Kyllä ois mukava elellä niitä hetkiä vielä.

        Oliko muistaakseni -66 - -74. syntynheitä...?


      • kivemmat
        Sepäsepäse kirjoitti:

        Niin se tieten on mutta haikeuella muistelen kuinka sielä oli hauska käyvä ja mukavat tytöt.

        Oli net Kittilässäki kivat tytöt ja rovaniemellä naiset aina vastassa helemat hampaissa ku met täältä tulimma.
        Oli se aikaa.


      • PIENET
        Seseonki........ kirjoitti:

        Kyllä ois mukava elellä niitä hetkiä vielä.

        En kyllä halua takasi niitä hetkiä...haluan just tämän hetken....oioioi,nyt se meni...ja tuli uusi hetki...huh sinne meni,ai...ai..nuita hetkiä ko ne vilistää....eeeee.....en taho pysyä perässä....onneksi yksi hetki pysähtyi..kiinni olet ekkä karkaa,panhampa kunnolla kaartheshen,siinä pysyt sen aikaa ko tullee kunnollinen pitempi hetki,,sieltähän se jo tulleeki, no niin.... sitähän tässä jo ootethinki...ja nyt ablolukko päälle..ja rookhin......PYSYY..


      • Kortto mieheksi
        kivemmat kirjoitti:

        Oli net Kittilässäki kivat tytöt ja rovaniemellä naiset aina vastassa helemat hampaissa ku met täältä tulimma.
        Oli se aikaa.

        hampaissa vielä kun Hettaan tulee, että tavat entiset.


    • Hyvä nainen 50 -

      No voi... en asu enää siellä. Toivottavasti olin silloin joskus ränkinglistasi kärkipäässä :)

      • Ei vedä

        Oli se soma silloin 80-luvulla, Jussalla tanssittiin joka ilta, paitsi sunnuntaina ja maanantaina! Oli keli mikä hyvänsä aina mentiin, ei ryypätty vaan tanssittiin ja piettiin hauskaa reissumiesten kanssa. Oi sitä aikaa IHANAA.....


    • näänoohki

      sen ajan polvivi on nykyisin horisevia kaljaukkoja ja helevetin isopersiisiä ämmiä.

      • Nuorsonni

        äijä niitä aikoja sen nyrkki-kyllikkis kanssa, jos sulla enää eteen ottaakaan.
        Soon nykyään me nuoret ku porkutetaan,juu seki on niin somaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe