Vieläkö enontekiöllä on hyviä naisia niinkö -80 ja -90 luvula?
Enontekiön naiset
18
3282
Vastaukset
- ddddddd123
Riippuu siitä kuka kysyy....
- Yxi
Yks joka kulki useasti silloin sielä.
- EI OOO
Yxi kirjoitti:
Yks joka kulki useasti silloin sielä.
JOS SIE KULJIT SILLON TÄÄLÄ NIIN EI OLE ENNÄÄ HYVIÄ NAISIA,KYLLÄ NEH ON JO HAUVASSA....
- Juuuuuuuu
EI OOO kirjoitti:
JOS SIE KULJIT SILLON TÄÄLÄ NIIN EI OLE ENNÄÄ HYVIÄ NAISIA,KYLLÄ NEH ON JO HAUVASSA....
Niin no jos unohamma koko juttu.
- eihän
EI OOO kirjoitti:
JOS SIE KULJIT SILLON TÄÄLÄ NIIN EI OLE ENNÄÄ HYVIÄ NAISIA,KYLLÄ NEH ON JO HAUVASSA....
nyt toki 80-luvun naiset missään haudassa ole, eikä 90-luvunkaan...Parhaassa iässähän he ovat eli 40 ja risat
- sulhasmiehet
eihän kirjoitti:
nyt toki 80-luvun naiset missään haudassa ole, eikä 90-luvunkaan...Parhaassa iässähän he ovat eli 40 ja risat
No ei tietenkään,parhaassa,komeassa iässä niinku sieki...niin olemma mekki....täällähän met oottelemma teitä komeat herrat....vaan ei näy.....nenänpäätäkään,hyvät olis hiihtokelit meillä ja lämmin sauna.....ja höpö,höpö....ei täällä mitään ole............olemme muuttaneet
muille maille....
- muuten niin,
että jos täältä löytyy vapaa 40 nainen, niin se on kasvanut itsensäympäri, että ei sen kanssa pärjää edes kuuromykkä peräkammarin pörrö.
Muut naiset ovatkin sitten hellan ja nyrkin välissä, perinteisesti.- Sepäsepäse
Niin se tieten on mutta haikeuella muistelen kuinka sielä oli hauska käyvä ja mukavat tytöt.
- Enontekiön naiset
Sepäsepäse kirjoitti:
Niin se tieten on mutta haikeuella muistelen kuinka sielä oli hauska käyvä ja mukavat tytöt.
Täällähän met vain oottelemme ja kaiholla muistelemme niitä hyvä aiokoja!!!
- Seseonki........
Enontekiön naiset kirjoitti:
Täällähän met vain oottelemme ja kaiholla muistelemme niitä hyvä aiokoja!!!
Kyllä ois mukava elellä niitä hetkiä vielä.
- entiskaipuu
Seseonki........ kirjoitti:
Kyllä ois mukava elellä niitä hetkiä vielä.
Oliko muistaakseni -66 - -74. syntynheitä...?
- kivemmat
Sepäsepäse kirjoitti:
Niin se tieten on mutta haikeuella muistelen kuinka sielä oli hauska käyvä ja mukavat tytöt.
Oli net Kittilässäki kivat tytöt ja rovaniemellä naiset aina vastassa helemat hampaissa ku met täältä tulimma.
Oli se aikaa. - PIENET
Seseonki........ kirjoitti:
Kyllä ois mukava elellä niitä hetkiä vielä.
En kyllä halua takasi niitä hetkiä...haluan just tämän hetken....oioioi,nyt se meni...ja tuli uusi hetki...huh sinne meni,ai...ai..nuita hetkiä ko ne vilistää....eeeee.....en taho pysyä perässä....onneksi yksi hetki pysähtyi..kiinni olet ekkä karkaa,panhampa kunnolla kaartheshen,siinä pysyt sen aikaa ko tullee kunnollinen pitempi hetki,,sieltähän se jo tulleeki, no niin.... sitähän tässä jo ootethinki...ja nyt ablolukko päälle..ja rookhin......PYSYY..
- Kortto mieheksi
kivemmat kirjoitti:
Oli net Kittilässäki kivat tytöt ja rovaniemellä naiset aina vastassa helemat hampaissa ku met täältä tulimma.
Oli se aikaa.hampaissa vielä kun Hettaan tulee, että tavat entiset.
- Hyvä nainen 50 -
No voi... en asu enää siellä. Toivottavasti olin silloin joskus ränkinglistasi kärkipäässä :)
- Ei vedä
Oli se soma silloin 80-luvulla, Jussalla tanssittiin joka ilta, paitsi sunnuntaina ja maanantaina! Oli keli mikä hyvänsä aina mentiin, ei ryypätty vaan tanssittiin ja piettiin hauskaa reissumiesten kanssa. Oi sitä aikaa IHANAA.....
- näänoohki
sen ajan polvivi on nykyisin horisevia kaljaukkoja ja helevetin isopersiisiä ämmiä.
- Nuorsonni
äijä niitä aikoja sen nyrkki-kyllikkis kanssa, jos sulla enää eteen ottaakaan.
Soon nykyään me nuoret ku porkutetaan,juu seki on niin somaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18619Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 49510
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437