Hyvä parturi kemissä?

liian pitkät hiukset

Tietääkö kukaan missä kannattais käydä leikkauttamassa hiukset? Mielellään edullisesti ja hyvää palvelua. Ei mitään yli-uteliasta tätiä joka kyselee koko suvun asiat samalla. :)

34

8951

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vakioasiakas

      Kauppakadulla Kemissä Saxfööni. Edullinen ja todella hyvä palvelu.

    • Tyytyväinen asiakas

      Suosittelen parturiliike Vihtoria Valtakadulla. Taitava parturi ja hintakaan ei ole kallis.

      • HeVi

        KeVa koivuharjulla.


    • vähän hintatietoutta

      eli paikkoja, joissa miesten pää leikataan (reilusti) alle 20e:lla?

      • noin...

        ...oon tykänny käyä siinä oikeustaloa vastapäätä
        olevassa liikkeessä ja ainaki viimeks ku kävin leikkauttaan nii hinta oli 16e. :))


    • kaupungissa

      Alex. mukava henkilö kunta,ei utele yksityisiä asioita. hintakin on sopiva. leikkaa niin miesten kuin naistenkin hiukset.

      • entinen takatukka

        alex valtakadulla on kyllä ehdottoman hyvä ja mukavaa aina ollu käydä siellä


    • Jxx

      Keskuspuisto kadulla on edullinen ja ainakin yrittäjä Heidi on todella mukava tyttö joka kyllä juttelee muttei kysele henkilökohtaisia.

      • Nimetön

        Annika Karihaarassa kyllä hoitaa homman. Todella taitava ammattilainen, eikä tarvi jäykistellä :)


      • ja lapsellista

        asiakkaiden arvostelua ja selän takana naureskelua!!! En ikinä menisi!

        Kerran kävin heidän tiloissaan toimineen yrittäjän vastaanotolla, mutta kun näin Rendimestan tyttöjen "touhun" ja mentaliteetin, jäi se takahuoneen yrittäjäkin siitä lähtien ilman tätä maksavaa asiakasta. Ikävä kyllä!


      • tarkoittanut
        ja lapsellista kirjoitti:

        asiakkaiden arvostelua ja selän takana naureskelua!!! En ikinä menisi!

        Kerran kävin heidän tiloissaan toimineen yrittäjän vastaanotolla, mutta kun näin Rendimestan tyttöjen "touhun" ja mentaliteetin, jäi se takahuoneen yrittäjäkin siitä lähtien ilman tätä maksavaa asiakasta. Ikävä kyllä!

        Annikaa..sun viestis vaan "ui" väärään paikkaan.


      • mie.

        kävin trendimestassa tässä jokunen aika sitten. Kampaaja ei juurikaan jutellut ja muutenkin oli ylimielisen oloinen. Hiuksista ei tullut lainkaan sellaiset kuin piti tulla, väri ja malli täysin vääriä, ja kaiken lisäksi hiukset oli toiselta puolelta 3cm pitemmät kuin toiselta puolelta. ja tästäkin piti maksaa 65euroa.. että enpä taida toiste mennä.


    • tyytyväinen asiakas

      Ei lörpöttele turhia ja leikkaa hyvin. Hinnat edullisia eikä ajanvarausta

      • tyytyväinen asiakas

        Nopea ja taitava parturi


      • kkloo
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Nopea ja taitava parturi

        olen kalju, säästyy rahhaa.


      • parturoitu

        minun tukkaa jo 10v hinta v99 oli 12e ja nyt 13 tyytyväinen olen palveluun ja ei tarvi varailla aikoja


    • TERVAHARJULLA

      FAINA tervaharjulla aika edullinen, siinä sivussa voi harjoitella vähän venäjääkin.

      • faina?

        eikös tuo faina ole koivuharjulla?
        niin muistelisin.


      • vissiin pois
        faina? kirjoitti:

        eikös tuo faina ole koivuharjulla?
        niin muistelisin.

        Koivuharjulta! Itsekin käynyt Koivuharjulla aikoinaan hänen ihanassa parturi- ja kampaamopalvelussaan pojan kanssa... Huomasin tässä yksi päivä, ettei taida olla enää niissä entisissä tiloissaan. Mutta kiva, jos on vain muuttanut eikä lopettanut! :)


      • nykyään
        faina? kirjoitti:

        eikös tuo faina ole koivuharjulla?
        niin muistelisin.

        Tervaharjulla.


    • Tyytyväinen asiakas

      Voin suositella rendimestaa. Sieltä saa hyvää palvelua ja myös kuunnellaan mitä asiakas toivoo hiuksilleen tehtävän. Hinta-laatu suhde on myös kohdallaan. :)

      • Historiaa

        Tää on kaksi vuotta vanha juttu.


    • Siluvee

      on se joka antaa kuitin työstään pyytämättä

      • Ilmaista

        Miksi pitää käydä parturissa.Senhän voi itse leikata.En ole käyny koskaan parturissa.Mulla on tukanleikkuukone.


      • kdkkk
        Ilmaista kirjoitti:

        Miksi pitää käydä parturissa.Senhän voi itse leikata.En ole käyny koskaan parturissa.Mulla on tukanleikkuukone.

        Mihin vittuun siinä mitään konetta tarttee. Mulla on sakset. Pösilö.


      • JRH

        ...Muka teet?


    • on

      edullinen parturi-kampaamo Aleksandra.

      • :-)

        Alexandrassa osataan!!! :-)


    • eräs eukko

      Kokeileppa uutta greisy hair (olikohan oikein kirjoitettu?) paikkaa, met olimma ainakin tyytyväisiä.Letti on niiku pitää ollakkin ja oikeaan hintaan.Leikkaa vissiin naisten ja miesten päät.

      • Ex-asiakas.

        On kyllä ihan paska, yrittää joka asiakkaalle samasta muotista väännettyä "muotitukkaa" ... Kyllä kait sitä kampaajan omasta kuontalosta näkee onko hyvä vai ei. :)


    • hiukset

      No, ainakin mie käyn linja-autoaseman parturissa ossaa leikata, ystävällinen ja minusta ainakin edullinen hinta ja mikä myös hyvä asia, ei tarvitse varata aikaa etukäteen sanoisi Kemin paras - kokeile

    • heimopäällikkö

      ammatti koululla. halpaa ja hyvää ;)

    • kevaanvaan

      kevaa suosittelisi minäki yli 20 vuotta oon käyny hiukset leikkauttan ja hyvä on tullu.

    • Anonyymi

      Hei, itse suosittelen Kemissä Linja-parturia, siinä on hinnat kohtuulliset ja palvelu hyvää. Hiusten leikkuuseen ei tarvitse varata aikaa erikseen, parturi ottaa vastaan siinä järjestyksessä kuin sinne menee liikkeen aukioloaikana. Paikka sijaitsee Asemakadun puolella linja-autoaseman tiloissa. Olen käyttänyt sen palvelua yli 20 vuotta. Ei muutako sinne vaan karvariin!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      60
      4305
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      175
      2669
    3. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      159
      2468
    4. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      218
      2421
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      434
      1656
    6. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      163
      1517
    7. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1514
    8. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      98
      1318
    9. 79
      1281
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      59
      1239
    Aihe