Genio Mente

mä aion nyt

kertoa kaiken mitä mieltä susta olen. Sä olet säälittävin, raukkamaisin, itsekeskeisin, itsekkäin, tahdittomin ja kusipäisin mies mihin olen ikinä törmännyt. Tuleeko sanasta tahdikkuus sinulle edes etäisesti mitään mieleen. Tiedän ettei sinulla ole muuta elämää, kuin tämä palsta ja nämä leikkikaverit täällä, mutta herrajumala, kasva aikuiseksi, mene ulos, hanki aitoja ihmissuhteita ja kun saat niitä, helli ja vaali niitä. Olet muutaman viime päivän aikana saanut minut lähes vakuuttuneeksi siitä, että taustassasi on erittäin paljon käsittelemättömiä asioita, joiden hoidattaminen ammattiauttajilla olisi paikallaan. Täällä teet itsesi naurettavaksi ja säälittäväksi, etkä ainakaan parannu. Kerää nyt itsesi ja painu sinäkin hetkeksi miettimään asioita. Tule takaisin sitten kun pääsi on selvinnyt, vaikkakaan sitä tuskin ihan heti tapahtuu.

44

2242

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timanttia sille

palstatauollesi.

• ole timanttia

täs on pari muutakin tuttua jotka Genion tuntee oikeessa elämässä!

• is intrestid :
        ole timanttia kirjoitti:

täs on pari muutakin tuttua jotka Genion tuntee oikeessa elämässä!

hei ketä oikeesti kiinnostaa kuka sä oot?

• huikkia tähän

että AMEN!!!!

• harkita....

Täällä taitaisi päteä sama sääntö kuin työpaikoillakin: kuormasta ei syödä.
        Säästyis varmaan monelta sydänsurulta.

Mutta tosiasiahan on se, että missä on naisia ja miehiä on myös suhdesekamelskaa. Ja tällaisessa sisäänpäinlämpiävässä seurakunnassa tulee pakostikin näitä ristiin rastiin suhteita.

Pitää vaan varautua siihen, että rakkaus ei ole ikuista. Ei kannata rakennella mitään
        pilvilinnoja, ettei ainakaan kovin korkean pilven reunalta putoa, kun sen aika on.

Tuskallisemmaksi asian tekee se, kun ahdistuneena seuraa oman rakkaansa palstalla kirjoittelua.

• geniolta

tahdittomuuden huippu kun meni tonne Timanttian heippaketjuun kirjoittelemaan. Täys kusipää koko äijä. Täältä ei sille naista toista kertaa löydy.

• ziizami

zizel ziizami helppo nakki

• täytyy muijas
        ziizami kirjoitti:

zizel ziizami helppo nakki

olla pääs vikaa jos vielä Genion kans alkaa...

• lataan....

Painu jätkä sinne mistä oot tullutkin.

• Palstan naiset

ainakin kaikkien sinkkunaisten osalta...

• gips

vaan omasta puolestas. Mä en oo boikotoi muuta kuin Saarioisten maksalaatikkoa.

• gepsistä
        gips kirjoitti:

seuraava uhri Geniolle...

• gips kirjoitti:

Älykkäät ihmiset eivät syö maksalaatikkoa.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Mun ajattelemattomuuteni ja virhekierteessä eläminen. Maksalaatikko on mun suurimpia herkkuja. Puolukkahillon kera oikeinkin herkullista.

• vetelen ihan
        relaxed_eyes kirjoitti:

Mun ajattelemattomuuteni ja virhekierteessä eläminen. Maksalaatikko on mun suurimpia herkkuja. Puolukkahillon kera oikeinkin herkullista.

himona kylmiltään

• tätä.....
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minäkin tykkään maksalaatikosta.
        Parasta se on perunasalaatin kanssa.
        Tuon sekoituksen keksin kun odotin nuorempaa lasta.
        Ja hyvältä maistuu vielläkin :)

Koita maistaa ja huomaat, että leijailet kohti älykkyyden atmosfäärejä ja tuut sieltä, jos mahdollista entistäkin älykkäämpänä takaisin :)

Mutta, älä kerro vaimolles, mistä sait niin hyvän vinkin, tulee pian mustasukkaiseksi ;)

• gips

jossain muualla. Naurettavaa tulla palstalle uikuttamaan jos ei joku naama miellytä. Niinkö tosiaan on, ettei kaikkien psyyke kestä täällä viatonta sanailua?

• noi muutki

kommentit ja mene Genion kans hoitoon.

• taliaivo.

ei täs ny kenenkään naamast ole kyse. Seuraaks aikaas lainkaan?

• gips
        taliaivo. kirjoitti:

ei täs ny kenenkään naamast ole kyse. Seuraaks aikaas lainkaan?

Seuraan monia asioita, mutten nyt sentään palstan sotkuisia kiemuroita:) Jos olisi enemmän aikaa, niin varmaan sotkisin parhaani mukaan minäkin täällä. Vain siten syntyy kunnon keskustelut, kun ei kaikki olla samaa toistavia apinoita.

• sä kallista
        gips kirjoitti:

Seuraan monia asioita, mutten nyt sentään palstan sotkuisia kiemuroita:) Jos olisi enemmän aikaa, niin varmaan sotkisin parhaani mukaan minäkin täällä. Vain siten syntyy kunnon keskustelut, kun ei kaikki olla samaa toistavia apinoita.

aikaas sit tähän ketjuun tuhlaat. Tiijäks reppana, ku kaikkeen ei tartte nenäänsä työntää. Mene työntään se vaikka Genion perseeseen.

• sit ku muutkin.

Ehkä me muut naiset opimme tästä, ettei ihminen sittenkään palstalla ole sitä mitä livessä.

• kohtaa

genio on näyttänyt palstalla hyvältä?

Ihan vaan näin miehenä ihmettelen.

• nyt tää

Genion haukkuminen puskista, todetaan sille että mene hoitoon ja jatketaan omaa elämäämme. Voimia Timanttia!

• sininen_sitruuna

Mä en tiedä tästä parista juurikaan mitään, enkä haluakkaan tietää..

Jokaiseen hemmetin suhteeseen tarvitaan kaksi ihmistä ja ei siinä voi toista osapuolta pelkästään syyttää.

Kyllä, tuntuu Timanttian puolesta tosi pahalta! Sitä en kiellä, mutta jokainen tekee ratkaisunsa ja eipä se kellekään muulle kuulu, kuin heille itselleen.

Jaksamista siis kummallekin osapuolelle.

• avautuminen sitten esimerkkinä tahdikkuudesta, ei kusipäisyydestä yms.? Jos diagnoosin teet pelkästään palstakirjoittelun perusteella niin ihmettelen syvästi - jos taasen tunnet henkilön myös IRL:ssä niin itse nostaisin sinua vastaan kunnianloukkaussyytteen. Aina voit toki vedota toisen kunniattomuuteen, mut se ei moraalin areenalla toimi - moraaliton teko ei oikeuta toista.

• vielä että

mistä nostaisit kunnianloukkaussyytteen vai piruuttasiko poliisia turhaan työllistäisit?

• vielä että kirjoitti:

mistä nostaisit kunnianloukkaussyytteen vai piruuttasiko poliisia turhaan työllistäisit?

näyttäis et parjaat julkisesti tiettyä henkilöä, joka lienee tunnistettavissa. Et kai tosissasi luule et sananvapaus on sama kuin vapaa sana? Eräässä esimerkkitapauksessa oikeudelle riitti pelkkä psykopaatiksi nimittäminenkin ja linja on selkeästi kovenemaan päin. Ongelmana on tieteskin yhteystietojen kaivaminen jos ko. henkilö sattuu kirjoittamaan esim. kirjastosta.

Et piruuttani - en - vaan et ihmisten olis ihan hyvä tajuta missä rajat kulkevat, kun oma moraali ei sitä tunnu kertovan.

• k32v

"..jos taasen tunnet henkilön myös IRL:ssä niin itse nostaisin sinua vastaan kunnianloukkaussyytteen..."

Jos puheet eivät ole paskaa, niin kannattaa harkita sitä kunnianloukkaussyytteenkin nostamista.

Muutoin toteaisin vaan, että pelottelu on perseestä.

• kertominen ja
        ttuplai kirjoitti:

näyttäis et parjaat julkisesti tiettyä henkilöä, joka lienee tunnistettavissa. Et kai tosissasi luule et sananvapaus on sama kuin vapaa sana? Eräässä esimerkkitapauksessa oikeudelle riitti pelkkä psykopaatiksi nimittäminenkin ja linja on selkeästi kovenemaan päin. Ongelmana on tieteskin yhteystietojen kaivaminen jos ko. henkilö sattuu kirjoittamaan esim. kirjastosta.

Et piruuttani - en - vaan et ihmisten olis ihan hyvä tajuta missä rajat kulkevat, kun oma moraali ei sitä tunnu kertovan.

ammattiavun suositteleminen ei ole laitonta

• kertominen ja kirjoitti:

Vaik miten omasta mielestä joku on psykopaatti ja kusipää niin se vaan on kunnian loukkausta.

• voi koska
        k32v kirjoitti:

"..jos taasen tunnet henkilön myös IRL:ssä niin itse nostaisin sinua vastaan kunnianloukkaussyytteen..."

Jos puheet eivät ole paskaa, niin kannattaa harkita sitä kunnianloukkaussyytteenkin nostamista.

vain asianomistaja voi kannella kunnianloukkauksesta.

• -------
        ttuplai kirjoitti:

Vaik miten omasta mielestä joku on psykopaatti ja kusipää niin se vaan on kunnian loukkausta.

Olet itse ainoa, joka kyseistä sanaa ennen minua on tässä ketjussa käyttänyt. Kusipääksi saat haukkua ihan ketä haluat. Se ei ole hyvää käytöstä mutta täysin laillista.

Jos et nyt maallikko alkaisi kertomaan mikä on laitonta ja mikä ei.

• k32v kirjoitti:

hyvä et nettiherjaamisista on tuomittu ihmisiä sakkoihin. Jos ne toimivat pelotteena - ok. Ennaltaehkäisy lienee yksi rankaisemisen tarkoitus. Ei moista tietenkään kaivattaisi jos ihmiset itse tajuaisivat missä rajat menee.

• ------- kirjoitti:

Olet itse ainoa, joka kyseistä sanaa ennen minua on tässä ketjussa käyttänyt. Kusipääksi saat haukkua ihan ketä haluat. Se ei ole hyvää käytöstä mutta täysin laillista.

Jos et nyt maallikko alkaisi kertomaan mikä on laitonta ja mikä ei.

vaan esimerkki kuin väitit et mielipiteen sanominen on vapaata. Ko. sanasta tuomio annettiin muistaakseni viime kesänä. Mut totta mikäs minä olen sinua neuvomaan - itsehän omista sanoistasi vastaat.

• voi koska kirjoitti:

vain asianomistaja voi kannella kunnianloukkauksesta.

vaan sijoitin vain itseni ko. henkilön tilalle.

• asia sanoa
        ttuplai kirjoitti:

vaan esimerkki kuin väitit et mielipiteen sanominen on vapaata. Ko. sanasta tuomio annettiin muistaakseni viime kesänä. Mut totta mikäs minä olen sinua neuvomaan - itsehän omista sanoistasi vastaat.

mielipiteensä kuin ilmaista mielipiteensä faktana. Saan vapaasti sanoa, että pidän sinua kusipäänä. Mielipiteen ilmaisua ja siihen on jokaisella täysi oikeus. Tähän kategoriaan luisuisi myös vielä lause "pidän sinua psykopaattina", koska sanamuodosta ilmenee etten ilmaise sitä faktana.

Vastaavasti jos julistan että henkilö N N on psykopaatti, julistan ikään kuin totuutta. Tällöin minun tulee siis myös osoittaa, että väitteeni pitää paikkansa. Kyseessä on kunnianloukkaus, mikäli väite ei pidä paikkaansa eli jos diagnoosia ei ole asiantuntija henkilölle tehnyt.

Aloituksessa ap. ilmaisi koko ajan selkeästi omaa mielipidettää, mihin hänellä on oikeus.

• ..............
        kertominen ja kirjoitti:

Muuten tähän asiaan/ap. aloitukseen/ persooniin kantaa ottamatta, olet varmaankin oikeassa. Kaikessa keskustelupalstoilla on kyse siitä, että miten asiat esittää, mutta se nyt ei pointtini sinänsä olekaan...

Sellainen ajatus tässä vaan tuli lukemastani mieleen, että on sekin välillä vähän outoa, että kuinka näillä palstoilla joskus vähätelläänkin nimenomaan rekisteröityjen ja kuvallaan esiintyvien sanomisia. Eihän rekisteröity ja/tai kuvallaan esiintyvä kirjoittaja nimittäin ole yhtään _vähempää_ vastuullinen sanomisistaan, kuin rekisteröitymätön puskakaan. En itse jaksa lähteä tota Genio.Mentea(kaan) sinänsä mollaamaan, mutta sitä en voi olla huomauttamatta, että kyllä ainakin mun silmääni (myös, esim.) hänkin näkyy tota sanansäiläänsä aika otteella välillä viljelevän hänkin...

Ja sitten musta myös sellainen palstalla joskus esiintyvä ajatus on ihan tavallisen kummallinen ja vähän lapsellisen kieroutunutkin ( en tällä nyt sitten viittaa tuohon Genio.Menteen tai tämän ketjun aloittajaan tai ketjun muihin kommentteihin, kosken myöskään/ainakaan viimeeksi mainittuja ole suuremmin tarkasti edes lukenut...), että olisi muka jotenkin _kunnioitettavaa_ se, että jos joku aukoo henkilökohtaisuuksia ja oikein vielä ihan kuvansa kanssa.:D Itse nimittäin mieltäisin sellaisen lähinnä itsensä nolaamiseksi...Joskin toki sitä kuvaton ja rekisteröitymätönkin henkilökohtaisuuksilla haukkuja nolaa itseään aivan yhtälailla.

• ....................
        asia sanoa kirjoitti:

mielipiteensä kuin ilmaista mielipiteensä faktana. Saan vapaasti sanoa, että pidän sinua kusipäänä. Mielipiteen ilmaisua ja siihen on jokaisella täysi oikeus. Tähän kategoriaan luisuisi myös vielä lause "pidän sinua psykopaattina", koska sanamuodosta ilmenee etten ilmaise sitä faktana.

Vastaavasti jos julistan että henkilö N N on psykopaatti, julistan ikään kuin totuutta. Tällöin minun tulee siis myös osoittaa, että väitteeni pitää paikkansa. Kyseessä on kunnianloukkaus, mikäli väite ei pidä paikkaansa eli jos diagnoosia ei ole asiantuntija henkilölle tehnyt.

Aloituksessa ap. ilmaisi koko ajan selkeästi omaa mielipidettää, mihin hänellä on oikeus.

Toit asian julki hienosti, kansankielisesti ja tarkasti. Vähänkö tääkin palsta olis hienostuneempi ja kaikille mukavampi paikka, jos ihan, ihan kaikki (ihanat:) tajuaisivat ton, mitä sä tohon kirjoitit...Tai jos siis tajuaisivat sen vielä nimenomaan yleisen & yhteisen edun kautta.

Mutta ei aina voi voittaa.;D

• rajat menee?
        ttuplai kirjoitti:

hyvä et nettiherjaamisista on tuomittu ihmisiä sakkoihin. Jos ne toimivat pelotteena - ok. Ennaltaehkäisy lienee yksi rankaisemisen tarkoitus. Ei moista tietenkään kaivattaisi jos ihmiset itse tajuaisivat missä rajat menee.

Tiedän, ettet tajua! Olet itse sanonut, että kaikki määrittely on turhaa, koska jokainen ihminen mieltää asiat omalla tavallaan ja antaa niille omannäköisensä sisällön. Kun kerran näin on, mitä järkeä on yleensä edes ihmisten yrittää kommunikoida keskenään jotain puhuttua kieltä käyttäen? Enkö yhtä hyvin voisi puhua sinulle näin: dsjeiur rtuehrnvc weurjl eujriou - ja lopputulos olisi sama. Olet olevinasi hemmetin nokkela, mutta olet moneen kertaan puhunut itsesi pussiin!

• Anonyymi
        ttuplai kirjoitti:

Näinpä.
        Moni muukin täällä on ylittänyt tuon hmmmmm pienenpienen rajan 😌

• dayum

Kaikkien näiden palstalla vietettyjen hetkienkään jälkeen en ymmärrä kahta asiaa. Toinen on, että miten ja miksi jotakuta voi kiinnostaa jonkun palstahenkilön tai kahden palstahenkilön väliset asiat niin paljon, että alkaa niitä ruotimaan henkilökohtaisella tasolla vaikkapa tällä palstalla.

• mente voivat

kertoa sinulle miksi henkilökohtaisia asioita on pakko levitellä palstalle.

• MMies

Joku exä innokkaana vai muuten vaan skitso meininki? Paras pitkiin aikoihin.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      39
      2085
    2. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      182
      1520
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      94
      1401
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      142
      1209
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      115
      1108
    6. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      135
      1050
    7. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1010
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      970
    9. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70