Onko kenelläkään tietoa, saako Subwayn makeasipulikastiketta vastaavaa tuotetta vähittäismyymälöistä?
Makeasipulikastiketta subwaylaisittain
6
1419
Vastaukset
- nimikö
silläkö oikeastiko onko?
- Sannelikki
No eihän toki. Jos nimen tietäisin, löytäisin sen kyllä Cittarin hyllyltä. Jos joku osaa kertoa, mikä tuote on ainakin lähinnä Subin kastiketta, olen kiitollinen!
- kysyin
Sannelikki kirjoitti:
No eihän toki. Jos nimen tietäisin, löytäisin sen kyllä Cittarin hyllyltä. Jos joku osaa kertoa, mikä tuote on ainakin lähinnä Subin kastiketta, olen kiitollinen!
onko se SUBWAYSSA tuon niminen, eli "makeasipulikastike", mikä siis tuntuu aika kummalliselta nimitykseltä?
- selailemahan
kysyin kirjoitti:
onko se SUBWAYSSA tuon niminen, eli "makeasipulikastike", mikä siis tuntuu aika kummalliselta nimitykseltä?
- Sannelikki
Kiitos linkistä, täytyypi selailla!
Kyllä juu se on nimeltään ihan makeasipulikastike. - recipelink
http://www.answerbag.com/q_view/21377
Subway Sweet Onion Sauce
http://www.recipelink.com
1/2 cup light corn syrup
1 tablespoon minced white onion
1 tablespoon red wine vinegar
2 teaspoons white distilled vinegar
1 teaspoon balsamic vinegar
1 teaspoon brown sugar
1 teaspoon buttermilk powder
1/4 teaspoon lemon juice
1/8 teaspoon poppy seeds
1/8 teaspoon salt
pinch cracked black pepper
pinch garlic powder
Combine all ingredients in a small microwave-safe bowl. Heat mixture uncovered in the microwave for 1 to 1 1/2 minutes on high until mixture boils rapidly. Whisk well, cover and cool.
Makes about 2/3 cup.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk51254Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1681183Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1021045Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470987- 131884
Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt271879Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.71874Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.64776Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan45773Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää395753