Mun poikaystävä sanoo, et suom. miesten mulkun keskipituus on 5 cm. Ittellä sillä on 8 ku seisoo. Sit se aina hokee sängyssä, et "eiks oo ihanaa ku saat isoo".
Mä oon kuvissa nähny paljon isompii. Oonks mä joku skeptikko, jos en usko sitä? Onks toi jätkä huijari?
Saanks mä epäillä?
5
2871
Vastaukset
- ole mikään
>Oonks mä joku skeptikko
skeptikko, vaan provo! - Apina
8cm haaaa haaaaaaaa haaa HAA HAH HAAA HAHAHA HAAAA!!!!!
Tuu tyttö isin sylkkyyn ja koita kovalla 17cm (häpyluusta mitattuna).
Ja se suomen keskipittahan on 15cm, et se jätkä on kyllä panemisen lisäksi vielä kusettanukin, et HAAA HAH HAH HAHAHAHAHAHAAAAAA HAAA HAAAAA HAHAHAHAHAHAHA HAAAAA!!!!!!!!
Voi tyttö poloinen on joutunut tyytymään pikku kikkeliin ja on jäänyt kyrpä koittamatta, mutta kyllä apina Jessicaa nylkyttää jos vaan käsiinsä löytää. Apinan iso ja paksu kyrpä tunkeutuu pikku Jessican vaginaan ja Jessica on täysin voimaton vastustamaan "kun se tuntuu vaan niin hyvälle" ja pikku Jessica tuntee niin suurta nautintoa että taju lähtee;)- nimetön 29
hah ha haa itelles.naurat alaikäisten seksielämälle
ja vouhotat omalla tikullas.vetelen turpaan tuommosta pelleä - Apina
nimetön 29 kirjoitti:
hah ha haa itelles.naurat alaikäisten seksielämälle
ja vouhotat omalla tikullas.vetelen turpaan tuommosta pelleäVAI ETTÄ OIKEEN TURPAAN MUA VETELET :D Se olis ki hauska nähä tapahtuvan :) Runkku, mee kotiis vemputtaan :D
- Bonobo
Leikkimielinen tarina, piristää ankeaa änkyräpalstaa! Oikeastaan ovela veto käytännön skeptisyyden tarpeen puolesta!
Muistaakseni juttu on Seppo Hyrkäksen kirjasta "Viihdy vieraissa". Siinä neuvottiin juuri kertomaan kokemattomille tytöille tuo, jos itsellä on mitat millitasoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949