Yhtäkkinen vanhentuminen - kokemuksia?

Liian vanhan näköinen

Onko teillä kokemusta siitä, että yhtäkkiä alatte saamaan kommentteja eri paikoista, että olisi vanhentunut nopeasti? Itse täytän 3 kk päästä 30v ja nyt kun oon nähnyt muutaman ihmisen jota en ole tavannut tyyliin vuoteen, saanut aika karua palautetta. Itse sitä ei huomaa tiettykään. Yksi läheinenkin sukulainen ei jopa tunnistanut! no joo.. kuhan ketuttaa.

elämäntavat on olleet aika huonot varmaan viimeisen vuoden aikana, äidin kuolema vaikutti siihenkin asiaan. Jotkut sanoo, että suru tuo ikää lisää.

Mutta voiko sitä sitten näyttää paremmalta.. voiko jotain tehdä nuortuaakseen tai päästääkseen edes taaksepäin? Alkoholi pois tietty, ruokavalio kuntoon, mitä muuta? Voiko jotain ihotuotteita / rohtoja,..

kuhan vaan ottaa päähän nyt.

6

1093

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanotaan , että

ihon sisäisiä tukirakenteita voisi vahvistaa joillakin luontaistuotteilla. ja sitten tietty joku seerumi- tai ampullikuuri.
      Ja puhdistustuotteista alkaen kaikki iän mukaan.

• minä vaan...

itse olen pian 30v ja huomasin vuosi sitten, että minulle oli alkanut tulemaan ryppyjä ja muutenkin näytin "rupsahtaneelta". Aloitin käyttämään LR:n aloe vera tuotteita sisäisesti nautittuna ja ihonhoitoon käytän aloe vera kuorintaa ja kosteusvoiteita. Täytyy sanoa, että ihoni on erinomaisessa kunnossa nykyään. Juon myös paljon vettä.

Stressi on se joka saa ihon voimaan huonosti. Koitan liikkua kovasti ja keksiä itselleni uusia harrastuksia. Kaikki tämä pitää virkeänä ja jaksaa pitää itsestään parempaa huolta.

Kun säteilet sisältä, niin näytät nuoremmalta =)

• ilopilke

Totta että rankat ajat näkyvät kasvoillamme-keho muistaa kaiken...muista hyvät elämäntavat ja kokeile vaikka hyviä erään -suomalaisen plastiikkakirurgin kehittelemiä kasvovoiteita käyttäen...Olen ainakin saanut apua niistä.Niitä saa isoista tavarataloista kemikalio-osastoilta ja ovat hintavia-mutta erittäin hyviä ja riittoisia...Minuakin luultu usein jopa alle 30 vaikka ikää mittarissa 40...Ja Iloinen ilme ja pieni flirtti silmäkulmiin vaan...säihkyt varmasti!Aajttelin että kun kaula alkaa rupsahtaa-menen kokeilemaan laser-hoitoa...

• mikä lie
        ilopilke kirjoitti:

Totta että rankat ajat näkyvät kasvoillamme-keho muistaa kaiken...muista hyvät elämäntavat ja kokeile vaikka hyviä erään -suomalaisen plastiikkakirurgin kehittelemiä kasvovoiteita käyttäen...Olen ainakin saanut apua niistä.Niitä saa isoista tavarataloista kemikalio-osastoilta ja ovat hintavia-mutta erittäin hyviä ja riittoisia...Minuakin luultu usein jopa alle 30 vaikka ikää mittarissa 40...Ja Iloinen ilme ja pieni flirtti silmäkulmiin vaan...säihkyt varmasti!Aajttelin että kun kaula alkaa rupsahtaa-menen kokeilemaan laser-hoitoa...

Environ, Vivida...
        Tahtoisin tietää edes vihjeen, mistä merkistä on puhe.

• katoavaista
        mikä lie kirjoitti:

Environ, Vivida...
        Tahtoisin tietää edes vihjeen, mistä merkistä on puhe.

Ikääntymisessä tärkein keino on ennaltaehkäisy.
        Roikkuva iho ei kiristy kuin plastiikkakirurgilla.

Liikuntaa kannattaisi harrastaa siihen malliin että hiki roiskuu ja kuona-aineet poistuu.
        Raitista ilmaa että iho saa happea, vedenjuontia, hedelmiä, vihanneksia. Helokkiöljykapselit ovat hyviä.

Puhdistustuote, kosteusvoide, kuorintavoide ja naamio - ihotyypin mukaan - riittävät hyvän ihon ulkoiseen ylläpitoon.

Ja hymy naamalle ja pilkettä silmiin, ne lääkkeet tehoavat aina niin miehiin kuin muihin naisiinkin.

• näkyy...

kasvoilla.
      Jätä sukulaisten kommentit omaan arvoonsa. Muistan kun aikoinaan isäni kuoli niin eikös vain jo päivän päästä joku sukulainen tuli voivottamaan jotta olin niin kauhiasti laihtunut. Vaikka se oli mahdotonta, kuolema tuli yllättäen eikä päivässä kukaan laihdu. Jotta se niistä sukulaisten tuesta. Heh. Olin silloin 25v.

Pirteä asenne on paras kasvojenkohotus. Toki voiteet tekee ihosta mukavamman tuntuisen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4392
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1833
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1553
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      40
      1331
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1093
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      939
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      925
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      855
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe