voiko tehdä laatikot pakastimeen valmiiksi ja paistaa vasta jouluna?tekisin peruna,lanttu ja maksalaatikkoa.Kuinka paljon aikaisemmin ?Neuvokaa neuvotonta !
jouluruoat
4
1121
Vastaukset
- On...
...että laatikot voit valmistaa joulua varten vaikka heti. Voit kypsentään ne kokonaan valmiiksi tai melkein valmiiksi ja jatkaa sitten kypsentämistä jouluaattona ennen ruokailua niin on "tuoretta". Valmiit laatikot vain päivää ennen aattoa jääkaappiin sulamaan ja sitten aattona uuniin lämpiämään.
- Kaikki valmiina ja
Pakasteessa. Kalat ruodittuna, kukin laji tarkoitustaan varten erikseen raakana pakastettu. Laatikot ovat valmiiksi paistetut, Lihat suolattu ja pakastettu. Mäti pakastettuna.
Ainoastaan juustot ja leikkeleet ja hedelmät ovat ostamatta. Snapsit ovat pakasteessa samoin snapsilasit.
Niinikää leivonnaiset ja kakut ovat turvallisesti jäässä.
On kiva ottaa joulun tulo rauhallisesti, eikä hössätä turhia raakojen pakastettujen laatikoiden kanssa.
Mutta, kukin taaplaa tyylillään. - imelletty perunalaatikko?
Kaikki valmiina ja kirjoitti:
Pakasteessa. Kalat ruodittuna, kukin laji tarkoitustaan varten erikseen raakana pakastettu. Laatikot ovat valmiiksi paistetut, Lihat suolattu ja pakastettu. Mäti pakastettuna.
Ainoastaan juustot ja leikkeleet ja hedelmät ovat ostamatta. Snapsit ovat pakasteessa samoin snapsilasit.
Niinikää leivonnaiset ja kakut ovat turvallisesti jäässä.
On kiva ottaa joulun tulo rauhallisesti, eikä hössätä turhia raakojen pakastettujen laatikoiden kanssa.
Mutta, kukin taaplaa tyylillään.Voiko senkin pakastaa valmiiksi paistettuna. Eikö rakenne muutu - onko edelleenkin tasaisen vellimäistä kuten sen haluaisi olevan.Kokemusta?
- Paistettuna sen
imelletty perunalaatikko? kirjoitti:
Voiko senkin pakastaa valmiiksi paistettuna. Eikö rakenne muutu - onko edelleenkin tasaisen vellimäistä kuten sen haluaisi olevan.Kokemusta?
Rakenne ei muutu. Olen pakastanut hämäläisittäin valmistamani, oikeasti imelletyn perunalaatikon aina paistettuani sen valmiiksi.
Raakana pakastettuna saattaa syntyä makuvirheitä ja tietynlaista rakeisuutta, en suosittele.
Varmuuden saat toki vain itse kokeilemalla kun teet kaksi laatikkoa ja pakastat toisen raakana ja toisen valmiiksi paistettuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418