Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

moi ootko kitaristi lue

AceFrehley96

etsitään soolo ja rytmikitaristii palokasta ei tarvii olla hyvä soittamaan - rumpäli basisti ja laulaja on ei kiire

9

631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • komppisoolokompura

      Kandeisko ehkä laittaa vähän enemmän infoa... vaikka tyylilaji, ikähaarukkaa...
      Voin tulla soittaa humppaa teijän kokoonpanoon.

      • AceFrehley96

        niin sitä en muistanut edelliseen viestiin laittaa, et ollaan kaikki tyttöjä, mä kuuntelen kaikenlaista musaa( melkein ) poppia yök en ikinä!:). mutta iPodilla on eniten KISSiä ja sitä kuuntelen, olin sen keikalla:) sit toi Alice Cooper ja Esp(eric singer project) on myös hyviä, eli semmosta rokkia:). basisiti kuuntelee sellasta kaikkee metallicaa yms.


    • Nimetön

      Hei mistäs päin sitä sitten ollaan??
      Tosiaan pikkanen infolisäys olis paikallaan??

    • AceFrehley96

      joo oli vaan vähän kiirus kun kirjottelin totatkin viestiä.. niin että nyt ei olla varmoja siitäkään, että onko meillä rumpalia, joten tarvittaisiin sit toinen kitaristti, mun lisäks, ja sit rumpali. Siin jotain 12 - 15 vuotta vaikka pa mä oon kyllä 13 . :) voi olla akustinenki, mulla on akustine, ei tarvii mitenkkäää hirveesti osata, kunha vaikka pari sointua vaa ja tietää kummi päi sitä skittaa pitää. :) no mun kaveri laulaa, basistilla ei oo bassoa (heh) :) . mut sillä on kitara, se voiki sit leikkii basisitia.

    • Hanna_Danny

      Oon ite soittanu skittaa 2-3 vuotta(en mikää hyvä kuitenkaa) kävin n 3kk kitara tunneilla. Asun helsingissä, Kalliossa. ikäni on 14v täytän tänä vuonna 15 ja olen tyttö. Jos on kiinnostusta ni vastausta vaa :))

    • Hanna_Danny

      laulaminen ja rumpujen soitta myös onnistuu ;)
      oon käyny rumputunneilla vuoden.

      • AceFrehley96

        on kiinnostusta paljonkin, mutta me asutaan jyväskylässä:):(


    • GuitarPlayer96

      Oisko meseee?? ois helpompi jutella ;)) asun palokassa.. missäpäin te?? toi on tosi vanha mut aattelin jos toi ois viel.. mä kuuntelen kissii iron maidenii hanoi rocksii ja kaikkee muuta.. osaan soittaa kitaraa oon soittanu joku 2v sitä nniii jos ois mese nii ois parempi jutella

      • Monkibomber_93

        Joo, sitä samaa, että on vanha viesti, mut toivottavasti joku edes käy tsekkaamassa.

        Eli meitti on guitarfreak Jyskästä, soittanu kohta 6 vuotta. Kaikkee kovaa kamaa tulee soitettua, kuten Maidenia, Metallicaa, Anthraxia ja muuta paskaa, mut kyl KISS ja muut semmoiset käy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe