etsitään soolo ja rytmikitaristii palokasta ei tarvii olla hyvä soittamaan - rumpäli basisti ja laulaja on ei kiire
moi ootko kitaristi lue
9
696
Vastaukset
- komppisoolokompura
Kandeisko ehkä laittaa vähän enemmän infoa... vaikka tyylilaji, ikähaarukkaa...
Voin tulla soittaa humppaa teijän kokoonpanoon.- AceFrehley96
niin sitä en muistanut edelliseen viestiin laittaa, et ollaan kaikki tyttöjä, mä kuuntelen kaikenlaista musaa( melkein ) poppia yök en ikinä!:). mutta iPodilla on eniten KISSiä ja sitä kuuntelen, olin sen keikalla:) sit toi Alice Cooper ja Esp(eric singer project) on myös hyviä, eli semmosta rokkia:). basisiti kuuntelee sellasta kaikkee metallicaa yms.
- Nimetön
Hei mistäs päin sitä sitten ollaan??
Tosiaan pikkanen infolisäys olis paikallaan?? - AceFrehley96
joo oli vaan vähän kiirus kun kirjottelin totatkin viestiä.. niin että nyt ei olla varmoja siitäkään, että onko meillä rumpalia, joten tarvittaisiin sit toinen kitaristti, mun lisäks, ja sit rumpali. Siin jotain 12 - 15 vuotta vaikka pa mä oon kyllä 13 . :) voi olla akustinenki, mulla on akustine, ei tarvii mitenkkäää hirveesti osata, kunha vaikka pari sointua vaa ja tietää kummi päi sitä skittaa pitää. :) no mun kaveri laulaa, basistilla ei oo bassoa (heh) :) . mut sillä on kitara, se voiki sit leikkii basisitia.
- Hanna_Danny
Oon ite soittanu skittaa 2-3 vuotta(en mikää hyvä kuitenkaa) kävin n 3kk kitara tunneilla. Asun helsingissä, Kalliossa. ikäni on 14v täytän tänä vuonna 15 ja olen tyttö. Jos on kiinnostusta ni vastausta vaa :))
- Hanna_Danny
laulaminen ja rumpujen soitta myös onnistuu ;)
oon käyny rumputunneilla vuoden.- AceFrehley96
on kiinnostusta paljonkin, mutta me asutaan jyväskylässä:):(
- GuitarPlayer96
Oisko meseee?? ois helpompi jutella ;)) asun palokassa.. missäpäin te?? toi on tosi vanha mut aattelin jos toi ois viel.. mä kuuntelen kissii iron maidenii hanoi rocksii ja kaikkee muuta.. osaan soittaa kitaraa oon soittanu joku 2v sitä nniii jos ois mese nii ois parempi jutella
- Monkibomber_93
Joo, sitä samaa, että on vanha viesti, mut toivottavasti joku edes käy tsekkaamassa.
Eli meitti on guitarfreak Jyskästä, soittanu kohta 6 vuotta. Kaikkee kovaa kamaa tulee soitettua, kuten Maidenia, Metallicaa, Anthraxia ja muuta paskaa, mut kyl KISS ja muut semmoiset käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213600
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303413Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt503371Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka513045Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222849Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212608Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1142332MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1341370