etsitään soolo ja rytmikitaristii palokasta ei tarvii olla hyvä soittamaan - rumpäli basisti ja laulaja on ei kiire
moi ootko kitaristi lue
9
645
Vastaukset
- komppisoolokompura
Kandeisko ehkä laittaa vähän enemmän infoa... vaikka tyylilaji, ikähaarukkaa...
Voin tulla soittaa humppaa teijän kokoonpanoon.- AceFrehley96
niin sitä en muistanut edelliseen viestiin laittaa, et ollaan kaikki tyttöjä, mä kuuntelen kaikenlaista musaa( melkein ) poppia yök en ikinä!:). mutta iPodilla on eniten KISSiä ja sitä kuuntelen, olin sen keikalla:) sit toi Alice Cooper ja Esp(eric singer project) on myös hyviä, eli semmosta rokkia:). basisiti kuuntelee sellasta kaikkee metallicaa yms.
- Nimetön
Hei mistäs päin sitä sitten ollaan??
Tosiaan pikkanen infolisäys olis paikallaan?? - AceFrehley96
joo oli vaan vähän kiirus kun kirjottelin totatkin viestiä.. niin että nyt ei olla varmoja siitäkään, että onko meillä rumpalia, joten tarvittaisiin sit toinen kitaristti, mun lisäks, ja sit rumpali. Siin jotain 12 - 15 vuotta vaikka pa mä oon kyllä 13 . :) voi olla akustinenki, mulla on akustine, ei tarvii mitenkkäää hirveesti osata, kunha vaikka pari sointua vaa ja tietää kummi päi sitä skittaa pitää. :) no mun kaveri laulaa, basistilla ei oo bassoa (heh) :) . mut sillä on kitara, se voiki sit leikkii basisitia.
- Hanna_Danny
Oon ite soittanu skittaa 2-3 vuotta(en mikää hyvä kuitenkaa) kävin n 3kk kitara tunneilla. Asun helsingissä, Kalliossa. ikäni on 14v täytän tänä vuonna 15 ja olen tyttö. Jos on kiinnostusta ni vastausta vaa :))
- Hanna_Danny
laulaminen ja rumpujen soitta myös onnistuu ;)
oon käyny rumputunneilla vuoden.- AceFrehley96
on kiinnostusta paljonkin, mutta me asutaan jyväskylässä:):(
- GuitarPlayer96
Oisko meseee?? ois helpompi jutella ;)) asun palokassa.. missäpäin te?? toi on tosi vanha mut aattelin jos toi ois viel.. mä kuuntelen kissii iron maidenii hanoi rocksii ja kaikkee muuta.. osaan soittaa kitaraa oon soittanu joku 2v sitä nniii jos ois mese nii ois parempi jutella
- Monkibomber_93
Joo, sitä samaa, että on vanha viesti, mut toivottavasti joku edes käy tsekkaamassa.
Eli meitti on guitarfreak Jyskästä, soittanu kohta 6 vuotta. Kaikkee kovaa kamaa tulee soitettua, kuten Maidenia, Metallicaa, Anthraxia ja muuta paskaa, mut kyl KISS ja muut semmoiset käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389