Adventin sanoma:
Odotamme Jeesuksen toista tulemista. Hänen joka syntyi ihmiseksi Judean Beetlehemissä lähes 2000 vuotta sitten.
(Poika on meille annettu)
Hän on Rauhanruhtinas. Joka tuo myös evankeliumin valon kaikille kansoille, juutalaisille ensin, mutta myös pakanoille.
Mutta lopun aikojen tapahtumiin kuuluu myös tuhatvuotinen rauhan valtakunta maa päällä, jonka aikana 'lammas ja leijona käyvät rauhassa rinnatusten'.
Silloin vasta todella 'aseet taotaan auroiksi'. Tavoite jota tämän maailman valtiaat eivät koskaan pysty saavuttamaan vaikka tavoittelevat sitä. Ihmisten rauhanponnistelut ovat turhia. Vasta kun saapuu Hän joka on Rauhanruhtinas, saadaan maan päälle rauha, koska ihmiset ovat syntiinlankeemuksen turmelemia.
Tärkein asia on kuitenkin yksilöä koskeva mahdollisuus saada synnit anteeksi ja vapaus Hänen verensä kautta, joka antoi itsensä uhriksi Golgatalla. Ottamalla tämän pelastuksen uskossa vastaan, olet Jumalan lapsi ja Taivaan perillinen. Aamen!
'Kansa, joka pimeydessä vaeltaa, näkee suuren valkeuden; jotka asuvat
kuoleman varjon maassa, niille loistaa valkeus. Sinä lisäät kansan, annat sille suuren ilon; he iloitsevat sinun edessäsi, niinkuin elonaikana iloitaan, niinkuin saaliinjaossa riemuitaan. Sillä heidän kuormansa ikeen, heidän olkainsa vitsan ja heidän käskijänsä sauvan sinä särjet niinkuin Midianin päivänä; ja kaikki taistelun pauhussa tallatut sotakengät ja verellä tahratut vaipat poltetaan ja tulella kulutetaan.'
'Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.
Herraus on oleva suuri ja rauha.' (Jes 6:1-9).
Odotamme Hänen
2
143
Vastaukset
- muikkumies
päivää kun sokeat ja kuurot uskovaiset näkevät ja kuulevat todellisuutta.
Että vain hiljaisuudessa voi kohdata sen mistä he kovaan ääneen puhuvat.Olet saanut minusta sivullesi vakiovierailijan koska viestisi eivät ole pitkäveteisiä...Olet kirjoittanut tätä hiljaisuusasiaa monelle ihmisille.
En tiedä muista ihmisistä, mutta minä olen saanut rohkaisua sinun näistä viesteistä. Jumalan löytää todellakin hiljaisuudessa!
Et usko Raamattuun, mutta minä tiedän että siihen kirjaan on hyväksytty vain niitä kirjoituksia jotka kertovat ihmisen(syntisen)ja Jumalan kohtaamisesta.
Vanhassa Testamentissa on kuvaus ihmisestä joka odotti Jumalaa tulevaksi myrskyssä, mutta joka tulikin vasta myrskyn jälkeen hiljaisessa tuulessa.
Olet varmaan kohdannut itse Jumalan(?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845297Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.303526Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j402874Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin272094Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.591851Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861646- 471596
- 941392
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71175