Adventin sanoma:
Odotamme Jeesuksen toista tulemista. Hänen joka syntyi ihmiseksi Judean Beetlehemissä lähes 2000 vuotta sitten.
(Poika on meille annettu)
Hän on Rauhanruhtinas. Joka tuo myös evankeliumin valon kaikille kansoille, juutalaisille ensin, mutta myös pakanoille.
Mutta lopun aikojen tapahtumiin kuuluu myös tuhatvuotinen rauhan valtakunta maa päällä, jonka aikana 'lammas ja leijona käyvät rauhassa rinnatusten'.
Silloin vasta todella 'aseet taotaan auroiksi'. Tavoite jota tämän maailman valtiaat eivät koskaan pysty saavuttamaan vaikka tavoittelevat sitä. Ihmisten rauhanponnistelut ovat turhia. Vasta kun saapuu Hän joka on Rauhanruhtinas, saadaan maan päälle rauha, koska ihmiset ovat syntiinlankeemuksen turmelemia.
Tärkein asia on kuitenkin yksilöä koskeva mahdollisuus saada synnit anteeksi ja vapaus Hänen verensä kautta, joka antoi itsensä uhriksi Golgatalla. Ottamalla tämän pelastuksen uskossa vastaan, olet Jumalan lapsi ja Taivaan perillinen. Aamen!
'Kansa, joka pimeydessä vaeltaa, näkee suuren valkeuden; jotka asuvat
kuoleman varjon maassa, niille loistaa valkeus. Sinä lisäät kansan, annat sille suuren ilon; he iloitsevat sinun edessäsi, niinkuin elonaikana iloitaan, niinkuin saaliinjaossa riemuitaan. Sillä heidän kuormansa ikeen, heidän olkainsa vitsan ja heidän käskijänsä sauvan sinä särjet niinkuin Midianin päivänä; ja kaikki taistelun pauhussa tallatut sotakengät ja verellä tahratut vaipat poltetaan ja tulella kulutetaan.'
'Sillä lapsi on meille syntynyt, poika on meille annettu, jonka hartioilla on herraus, ja hänen nimensä on: Ihmeellinen neuvonantaja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen isä, Rauhanruhtinas.
Herraus on oleva suuri ja rauha.' (Jes 6:1-9).
Odotamme Hänen
2
138
Vastaukset
- muikkumies
päivää kun sokeat ja kuurot uskovaiset näkevät ja kuulevat todellisuutta.
Että vain hiljaisuudessa voi kohdata sen mistä he kovaan ääneen puhuvat.Olet saanut minusta sivullesi vakiovierailijan koska viestisi eivät ole pitkäveteisiä...Olet kirjoittanut tätä hiljaisuusasiaa monelle ihmisille.
En tiedä muista ihmisistä, mutta minä olen saanut rohkaisua sinun näistä viesteistä. Jumalan löytää todellakin hiljaisuudessa!
Et usko Raamattuun, mutta minä tiedän että siihen kirjaan on hyväksytty vain niitä kirjoituksia jotka kertovat ihmisen(syntisen)ja Jumalan kohtaamisesta.
Vanhassa Testamentissa on kuvaus ihmisestä joka odotti Jumalaa tulevaksi myrskyssä, mutta joka tulikin vasta myrskyn jälkeen hiljaisessa tuulessa.
Olet varmaan kohdannut itse Jumalan(?)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453076- 1082503
- 502492
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402168Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461781Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4631749- 1011729
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91624Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151567R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221384