Tuolla alenpana oli hyviä uutisia sinun Raamatun luvusta. Minä pidän sinusta koska sinussa on jotain aitoa ja raikasta. Ja koska pidän niin en minä sinua niin helpolla päästä.
Nyt onkin sitten vuorossa Psalmit ja sen perään heti Sananlaskujen kirja.
Sananlaskut ovat kuin laittaisi taloon vahvat perustukset. Niissä on paljon viisautta ja elämän ohjetta. Psalmeissa koko elämänkirjo.
Siunattuja lukuhetkiä ja kerro aina missä olet menossa.
Älä välitä vaikka et Ilmestyskirjaa ymmärtänytkään, sillä ei ole maailmassa yhtään joka sen osaisi oikein täydellisesti tulkita.
Itse ymmärrän alun ja lopun siitä, sekä jotain välistä.
Palataan! =))
Auroraboreallis huomio ja muutkin!
18
497
Vastaukset
hyviä neuvoja. Noudata niitä ja lue ahkerasti. Psalmit ja sananlaskut ovat avainsanastoa muun Raamatun ymmärtämiseen. Tulet huomaamaan, että Jumalalta meille tullut Jeesus Kristus on tullut meille viisaudeksi, vanhurskaudeksi, pyhitykseksi, lunastukseksi, elämän puuksi, tieksi ja totuudeksi. Se on se pyhä valtatie, jota ei kulje saastainen ... jne.
Luen sitten psalmit ja Sananlaskut. Siunausta...
- varoituksen sana
Onko sulla ab. taipumuksena vetää puoleesi lipeviä ja mielisteleviä mieshenkilöitä? Näennäisesti jotkut ohjeet voivat olla oikeita mutta kannattaa suhtautua varauksella kaikkeen muuhun. Neuvojat usein odottavat jotakin vastapalveluksia itselleen...
- se on
varoituksen sana kirjoitti:
Onko sulla ab. taipumuksena vetää puoleesi lipeviä ja mielisteleviä mieshenkilöitä? Näennäisesti jotkut ohjeet voivat olla oikeita mutta kannattaa suhtautua varauksella kaikkeen muuhun. Neuvojat usein odottavat jotakin vastapalveluksia itselleen...
Huiiii....on niin komia ja tyylikäs mies mutta hyvä sill´on sana.
- omakehu haisee
se on kirjoitti:
Huiiii....on niin komia ja tyylikäs mies mutta hyvä sill´on sana.
Pääsit taas ihan itse itseäsi kehumaan.
neuvoja mutta onko se oma Raamatun tuntemisesi edes hääpönen?
Et juurikaan ole palstalla pystynyt perustelemaan omaa oppiasi tai väitteitäsi Raamatulla vaan ajaudut yleensä asiattomuuksiin.
Olet myös toistuvasti väittänyt Raamatusta löytyvän sellaistakin mitä siellä ei ole.
Olet esim. kirjoittanut moneen kertaan "vasikointikellonkin" olevan Raamatussa.- Eroe
Kyllä minä luen Raamattua järjetyksessä ja joka päivä. En annakaan sinule sitä kohtaa jota vonkaat, hae itse.
- luulen mä
Snl.25:9
Riitele oma riitasi vastapuolesi kanssa, mutta toisen salaisuutta älä ilmaise.
Luultavasti tarkoitetaan tätä Raamatun kohtaa, mikä ei kylläkään puhu sen puolesta, etteikö rikoksia pitäisi ilmiantaa. Eroe kirjoitti:
Kyllä minä luen Raamattua järjetyksessä ja joka päivä. En annakaan sinule sitä kohtaa jota vonkaat, hae itse.
eli niin sanotuksi Jumalan sanaksikin sellaista mitä Raamatussa ei ole.
Et löydä Raamatusta tuota kohtaa jossa Jumala puolustaa rikollisuutta vasikointikiellolla.
Tuo on vain omalle rikostaustallesi veruke.
Jos tuota ihmisoppiasi noudatettaisiin niin rikolliset mellastais vapaina.
Ainuttakaan pedofiilitapustakaan ei voisi selvittää kun poliisi olisi ainoa jonka rikoksen kuuluisi todistaa.
Tuo Jumalan päähän laittamasi ihmisoppi kieltäisi ilmiantamisen ja todistamisen niin uhreilta kuin ulkopuolisiltakin.
Kertoisit kyllä sen Raamatun kohdan jos sellainen olisi mutta kun ei ole vaan sinä valehtelet.
Valehtelet sen Jumalasi päähän.luulen mä kirjoitti:
Snl.25:9
Riitele oma riitasi vastapuolesi kanssa, mutta toisen salaisuutta älä ilmaise.
Luultavasti tarkoitetaan tätä Raamatun kohtaa, mikä ei kylläkään puhu sen puolesta, etteikö rikoksia pitäisi ilmiantaa.* ""
* ""- Eroe
Mohikaani_27 kirjoitti:
* ""
* ""Ei näytä puskisten ja Pe.kun päähän menevän, että olen ollut aviossa 25-vuotta.
On vasikoinnista muuallakin, vaikka noin on jo täällä hyvin sanottu.
Me uskovat emme puolusta rikollisuutta. Elämme yhteiskunnan määräämien sääntöjen ja lakien mukaan. Täällä vääristellään asiat milloin mihinkin suuntaan.
Uskovan tehtävä ei ole kytätä ympäristöä ja tehdä ilmiantoja, sitä varten on poliisi.
Sattuipa tapaus joka oli senverran vaarallinen, jonka kerron nyt.
Mies autoili pyörätietä ja pysähtyi tien reunaan. Menin auton luo ja sanoin;
älä viitsi ajaa noin, koska se ei ole oikein ja siitä kulkee lapsia. Huomasin miehen olevan humalassa. Sanoin sinähän olet päissään. Soita kytät, oli ylimielinen vastaus. Lähdin asuntooni ja soitin hätäkeskukseen 112, ja sanoin auton rekisterinumeron ja merkin sekä värin. Siellä nainen sanoi;
ai sielläköpäinkö se nyt on. Siitä on tullut ilmoituksia.
Tuo oli ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen kerta noissa merkeissä.
Jokainen olkoon alamainen sille esivallalle, jonka vallan alla hän on. Sillä ei ole esivaltaa muutoin kuin Jumalalta;
ne, jotka ovat, ovat Jumalan asettamat.
Sentähden, joka asettuu esivaltaa vastaan, se nousee Jumalan säätämystä vastaan;
mutta jotka nousevat vastaan, tuottavat itselleen tuomion.
Room.13:1-2 Eroe kirjoitti:
Ei näytä puskisten ja Pe.kun päähän menevän, että olen ollut aviossa 25-vuotta.
On vasikoinnista muuallakin, vaikka noin on jo täällä hyvin sanottu.
Me uskovat emme puolusta rikollisuutta. Elämme yhteiskunnan määräämien sääntöjen ja lakien mukaan. Täällä vääristellään asiat milloin mihinkin suuntaan.
Uskovan tehtävä ei ole kytätä ympäristöä ja tehdä ilmiantoja, sitä varten on poliisi.
Sattuipa tapaus joka oli senverran vaarallinen, jonka kerron nyt.
Mies autoili pyörätietä ja pysähtyi tien reunaan. Menin auton luo ja sanoin;
älä viitsi ajaa noin, koska se ei ole oikein ja siitä kulkee lapsia. Huomasin miehen olevan humalassa. Sanoin sinähän olet päissään. Soita kytät, oli ylimielinen vastaus. Lähdin asuntooni ja soitin hätäkeskukseen 112, ja sanoin auton rekisterinumeron ja merkin sekä värin. Siellä nainen sanoi;
ai sielläköpäinkö se nyt on. Siitä on tullut ilmoituksia.
Tuo oli ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen kerta noissa merkeissä.
Jokainen olkoon alamainen sille esivallalle, jonka vallan alla hän on. Sillä ei ole esivaltaa muutoin kuin Jumalalta;
ne, jotka ovat, ovat Jumalan asettamat.
Sentähden, joka asettuu esivaltaa vastaan, se nousee Jumalan säätämystä vastaan;
mutta jotka nousevat vastaan, tuottavat itselleen tuomion.
Room.13:1-2ja Jumala täytti mut Pyhällä Hengellä. Kun luin UT:n ja kehotit mua puhumaan kielillä(ei siitä tullut mitään)niin ajattelin että ehkä siksi kaikki kohdat joissa Pyhästä Hengestä puhutaan, puhutteli minua.
..Ja varmaan myös se, että alkuseurakunnissa ja nykyisissä seurakunnissa yhteistä on vain enää tuo Pyhällä Hengellä täyttyminen.
Ainakaan ihmeitä ei enää samassa määrin tapahdu.
Nyt kuitenkin Jumala täytti mut Hengellään kun vihdoin näki että tarvitsin sitä.
Ehkä tätä rauhaa ei enää huomenna ole...ei se mitään.
Eräs palstalainen kirjoitti vähän siihen sävyyn(luulen että hän lukee tämän)että ihmetteli miksi Jeesus ristillä sanoi:"Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit?"...Että Jeesus olisi vain ihminen jonka usko olisi loppunut.
Rukoilin silloin että pois se sama epäusko minusta tai jotenkin näin vaan huokasin Jumalan puoleen.
Nyt luin wikipediasta että se oli psalmissa 22 sama lause eli se oli ennustettu jo 500 vuotta ennen ajanlaskun alkua.
Kyllä tässä on varmasti Jumala mukana...en minä keksi mitään Pyhää Henkeä.- Eroe
auroraboreallis kirjoitti:
ja Jumala täytti mut Pyhällä Hengellä. Kun luin UT:n ja kehotit mua puhumaan kielillä(ei siitä tullut mitään)niin ajattelin että ehkä siksi kaikki kohdat joissa Pyhästä Hengestä puhutaan, puhutteli minua.
..Ja varmaan myös se, että alkuseurakunnissa ja nykyisissä seurakunnissa yhteistä on vain enää tuo Pyhällä Hengellä täyttyminen.
Ainakaan ihmeitä ei enää samassa määrin tapahdu.
Nyt kuitenkin Jumala täytti mut Hengellään kun vihdoin näki että tarvitsin sitä.
Ehkä tätä rauhaa ei enää huomenna ole...ei se mitään.
Eräs palstalainen kirjoitti vähän siihen sävyyn(luulen että hän lukee tämän)että ihmetteli miksi Jeesus ristillä sanoi:"Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit?"...Että Jeesus olisi vain ihminen jonka usko olisi loppunut.
Rukoilin silloin että pois se sama epäusko minusta tai jotenkin näin vaan huokasin Jumalan puoleen.
Nyt luin wikipediasta että se oli psalmissa 22 sama lause eli se oli ennustettu jo 500 vuotta ennen ajanlaskun alkua.
Kyllä tässä on varmasti Jumala mukana...en minä keksi mitään Pyhää Henkeä.Juuri tuota Psalmia 22 juutalaiset käänsivät tahallaan kieroon, muutamia jakeita. Heille oli se liian kohtiläypä, koska juutalaiset eivät usko vielä Jeesukseen. On kyllä messiaanisia juutalaisia, jotka uskovat.
Mohikaani jos luet tämän anna jatkokommentti.
Puhu vaan kielillä paljon AB!
Ps. Kyllä sinä pääset joka päivä voiteluun kun luet Raamattua.
- ällikkä
hyvää kirjoitusta, jatka samoilla linjoilla.Hienoa oli sekin että tunnustat kuten minäkin, tulkintojen vajavaisuuden.
- ISSAKI
ja lunastaja Isän armosta.
- mietit
Jeesus on itse Armo, Pelastus, Evankeliumi, Totuus, Sana.....
Älä vähättele:
Joh. 1:14
Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.
- 10 pisteen Vinkki
Pirjoon et päässyt käsiksi niin nyt sitten yrität aurooraa. Jätä rauhaan tuo onneton naisraukka joka ei ymmärrä omaa parastaan ja on aina ihan hukassa ja joka tuulen heiteltävissä!
Eikö seurakunnassa opeteta että veljien on parempi kaveerata veljiensä kuin sisarten kanssa varsinkin jos oma akka on jo katsottuna ja ei ole homo-ongelmasta kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453076- 1082493
- 502492
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2392161Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2461771Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4621730- 1011719
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91614Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151567R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi221384