Tietääks kukaan, et näkyykö niitä NBA lähetyksiä livenä missään muualla ku urheilu kanavalla, esim. jossain netissä?
NBA suorat lähetykset?
7
1742
Vastaukset
- arinium
Pelejä kyllä löytyy, mutta suorana en ole itse saanut toimimaan. Tallennettuja lähetyksiä löytyy esim. torrenteina. Voin kyllä suositella Uheilu Kanavaa - itse seurasin sieltä jo edellisellä kaudella.
- Boyakasha
Onko se kanava maksullinen?
- Allen Iverson
Boyakasha kirjoitti:
Onko se kanava maksullinen?
Riippuu tietysti paikkakunnasta ja palveluntarjoajista, mutta täällä Päijät-Hämeessä n. 5 e / kk DNA:n kautta. Suosittelen!
- Boyakasha
Allen Iverson kirjoitti:
Riippuu tietysti paikkakunnasta ja palveluntarjoajista, mutta täällä Päijät-Hämeessä n. 5 e / kk DNA:n kautta. Suosittelen!
Aa. Ok. Luulin, et se olis ollu jotain päälle 20€, Kiitti
- .com
Boyakasha kirjoitti:
Aa. Ok. Luulin, et se olis ollu jotain päälle 20€, Kiitti
NBA.com:ilta saat myös NBA league passin jolla näkee kaikki pelit suorina ja uusitoina 24h. Passi maksaa loppukaudeksi 40e.
- TD 21
Käyppä tällä sivulla www.myp2p.eu/ sieltä löytyy mm. NBA livepelejä.Osa näkyy media playerillä,mutta siellä voi ladata muitakin ohjelmia.Itse olen katsellut pelejä paljon Sopcastillä.Kuvan laatu vaihtelee aika paljon.
- Boyakasha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838