Tietääks kukaan, et näkyykö niitä NBA lähetyksiä livenä missään muualla ku urheilu kanavalla, esim. jossain netissä?
NBA suorat lähetykset?
7
1802
Vastaukset
- arinium
Pelejä kyllä löytyy, mutta suorana en ole itse saanut toimimaan. Tallennettuja lähetyksiä löytyy esim. torrenteina. Voin kyllä suositella Uheilu Kanavaa - itse seurasin sieltä jo edellisellä kaudella.
- Boyakasha
Onko se kanava maksullinen?
- Allen Iverson
Boyakasha kirjoitti:
Onko se kanava maksullinen?
Riippuu tietysti paikkakunnasta ja palveluntarjoajista, mutta täällä Päijät-Hämeessä n. 5 e / kk DNA:n kautta. Suosittelen!
- Boyakasha
Allen Iverson kirjoitti:
Riippuu tietysti paikkakunnasta ja palveluntarjoajista, mutta täällä Päijät-Hämeessä n. 5 e / kk DNA:n kautta. Suosittelen!
Aa. Ok. Luulin, et se olis ollu jotain päälle 20€, Kiitti
- .com
Boyakasha kirjoitti:
Aa. Ok. Luulin, et se olis ollu jotain päälle 20€, Kiitti
NBA.com:ilta saat myös NBA league passin jolla näkee kaikki pelit suorina ja uusitoina 24h. Passi maksaa loppukaudeksi 40e.
- TD 21
Käyppä tällä sivulla www.myp2p.eu/ sieltä löytyy mm. NBA livepelejä.Osa näkyy media playerillä,mutta siellä voi ladata muitakin ohjelmia.Itse olen katsellut pelejä paljon Sopcastillä.Kuvan laatu vaihtelee aika paljon.
- Boyakasha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1881305
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138893- 85842
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?50711Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t250609Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä311590Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55579- 53564
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7560