Tietääks kukaan, et näkyykö niitä NBA lähetyksiä livenä missään muualla ku urheilu kanavalla, esim. jossain netissä?
NBA suorat lähetykset?
7
1729
Vastaukset
- arinium
Pelejä kyllä löytyy, mutta suorana en ole itse saanut toimimaan. Tallennettuja lähetyksiä löytyy esim. torrenteina. Voin kyllä suositella Uheilu Kanavaa - itse seurasin sieltä jo edellisellä kaudella.
- Boyakasha
Onko se kanava maksullinen?
- Allen Iverson
Boyakasha kirjoitti:
Onko se kanava maksullinen?
Riippuu tietysti paikkakunnasta ja palveluntarjoajista, mutta täällä Päijät-Hämeessä n. 5 e / kk DNA:n kautta. Suosittelen!
- Boyakasha
Allen Iverson kirjoitti:
Riippuu tietysti paikkakunnasta ja palveluntarjoajista, mutta täällä Päijät-Hämeessä n. 5 e / kk DNA:n kautta. Suosittelen!
Aa. Ok. Luulin, et se olis ollu jotain päälle 20€, Kiitti
- .com
Boyakasha kirjoitti:
Aa. Ok. Luulin, et se olis ollu jotain päälle 20€, Kiitti
NBA.com:ilta saat myös NBA league passin jolla näkee kaikki pelit suorina ja uusitoina 24h. Passi maksaa loppukaudeksi 40e.
- TD 21
Käyppä tällä sivulla www.myp2p.eu/ sieltä löytyy mm. NBA livepelejä.Osa näkyy media playerillä,mutta siellä voi ladata muitakin ohjelmia.Itse olen katsellut pelejä paljon Sopcastillä.Kuvan laatu vaihtelee aika paljon.
- Boyakasha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005268069- 2332745
- 262621
- 1642019
- 1211901
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61715Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21496- 801252
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621198IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185