Hangö Stevedoring

Hankolainen vanhempi ahtaaja

Hangossa sääästetään ,satamaan upotetaan miljoonia merenpohjaan,Hangö Stevedoringissä säästetään,vakinaiset pihalle ja irtoporukka töihin,työantajan ehdotus?!.Osaston toimikunta epäpäteviä työantajan orjia jotka tekee mitä vaan mitä liiton edustajat ja työantaja ehdottaaa ,vain sen takia että luulevat säilyttävänsä oman työpaikka ,2 7 ? Luultavasti seuraava pääätös yhtä tyhmä,kuin kerran samat älypäät istuvat saman pöydän ääressä ja sama rillipäinen Mister Finland ohjaa tyhmäpäät tekemään älyttömiä päätöksiä.Toivotaan mielipidettä!

2

1595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutakin maailmaa nähnyt

hanko kuuluu nykyään sarjaan eu-periferiassa, joten pakkaisin kimpsut ja kampsut vapaaehtoisesti ja lähtisin paremmille maille, jos olet vielä suht nuori, alle 60.. Onhan onnellisempiakin maita kuin suomi nykyään, puhumattakaan iloisemmista kaupungeista kuin hanko..

• madenzo

terve vanhempi ahtaaja. ymmärrän hyvin suuttumisesi.saavutettuja etuja kukaan ei tahdo antaa pois[en minäkään]tietenkin vakituiset ensin ja sitten irtoporukka ,niinhän se oikeesti menee.tämä vaan on sääli että jos jotakin ei tapahdu niin kauanko hangossa on stevedoring.tässä varmaa tietoa sulle.viime viikolla soitettiin toiseen ahtaus firmaan ja tarjottiin teidän töitä.eli kysymyksessä viime viikonloppu.eikö teidän kannattaisi ajatella että teillä olis työ paikka.se voi mennä kun jos tulosta ei synny niin kukaan ei tappiokseen firmaa pyöritä.siis vanhempi ahtaaja ,toivottovasti saatte asianne kuntoon ja teillä työ paikka.se tötterström ei ole itse keksinyt näitä juttuja,kyllä se käsky ylempää tulee.morjens sulle ja hyvää jatkoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe