ja johdatti sieluja Jeesuksen Kristuksen tykö.
http://www.yle.fi/player/player.jsp?name=El%E4v%E4 arkisto%2F02346_1
Pyhä Henki Niilo Yli-Vainion kautta kaatoi
11
365
Vastaukset
- muikkumies
300 vuoden kuluttua Ylivainio on uusi jeesus.
Ylivainio itse oli pettynyt , kun ei kokenut yhtäkään ihmeparantumista ihmisillä.- muikkumies
auroraboreallis kirjoitti:
mitä joku ylivainoa tuntee kun "parantelee"sairaita.
omiin kirjoituksiin viitaten.
- -LonelySoul-
auroraboreallis kirjoitti:
mitä joku ylivainoa tuntee kun "parantelee"sairaita.
nyt on väliä että paraneeko vai ei. Pääasia että pääsee ikuiseen elämään, ja se on ollut aina Yli-Vainion ja muiden herättäjien tarkoitus, saada ihminen kokemaan uuden voiman ylhäältä. Saarnatyylejä on erilaisia, ja osa saarnaajista on herättäjiä, osa opettajia, ja muita palvelijoita. Yleensä herätyssaarnaajat ovat juuri niitä jotka ovat täyttyneet Pyhällä Hengellä ja saaneet voitelun, sitä kautta seuraa myös paranemiset. Näin oli myös opetuslasten kanssa uuden liiton aikaan raamatussa. Eli johtopäätöksenä turhaan väittelyyn, vois sanoa lopuksi, että turhaan Paavali, Pietari, Johannes, yms. uuden liiton Jeesuksen seuraajat tekivät ihmetekoja Jumalan nimessä. Yli-Vainio ja muut "nykyajan" herättäjät eivät koskaan itseään ole nostaneet jalustalle, vaan jos niin on käynyt niin he ovat uskosta harhautuneet väärille raiteille. Tietääkseni kaikkien herättäjien ja parantajien (Jeesuksen nimessä) toimintaa on kautta aikojen kritisoitukin, ja näin pitää ollakkin, sillä raamattu sanoo, koetelkaa henget, ja katsokaa mikä hyvä on. Ja itse olen koittanut ottaa selvää näistä asioista, ja tullut siihen lopputulokseen, että eipä muuta tapaa olekkaan oikealla tavalla palvella Jumalaa, kuin ottaa vastaan henkilökohtainen suhde elävän Jumalan kanssa, ja sitä seuraa siunaus, ja henkinen parantuminen, joka on luonnostaan ihmisellä syntiä täynnä. Vapautus tapahtuu ainoastaan yliluonnollisten kokemusten kautta. Jos näin usko, ei ole toivoa saavuttaakkaan sitä kirkkautta, minkä Jeesus Kristus on valmistanut omilleen. Hän on se joka pelastaa tältä maailmalta, jos taas tätä maailmaa rakastaa, niin turhaan sitä on silloin itseään kristityksi kutsua.
- ja paransi
Miten moista valetta Jumalan parannukesta suoletaankaan ilmaan?!
ON sotia, ja tällainen hyih!
Teen valituksen ylelle!
t: : ja paransi - Pystyssä oleva ja pysyvä
Missäpäin raamattua sanotaan että Pyhä Henki kaataa? Minä löydän raamatusta liudan kohtia missä kaatuminen on seurausta Jumalan vihasta, mm. Saul kun ei ollut Jumalalle kuuliainen.
- ihmisen lankeamaan
mutta Raamattu sanoo: "Vaikka vanhurskas lankeaa seitsemän kertaa, hän nousee jälleen."
- PitÄÄ pystyssÄ
Tulin uskoon lapualla, yliv. kokouksessa. Koskaan en kaatunut. Mutta kerran on kaadettu. Ei ollut yliv. Mutta suurimmat siunaukset on tullut polvirukouksessa. Leo Niemelä rukoili, ei edes koskettanut sormenpäälläkään. Ja minä täytyin pyhällä hengellä. Olen vahvasti tätä mieltä, et Jumalan voima pitää pystyssä. Ja jos kaadun, on hän voimallinen nostamaan ylös.
- Pystyssä oleva ja pysyvä
Lankeaminen on eri asia kuin kaatuminen, jos ymmärsin mitä tarkoitit. Olen minäkin uskon alkuaikoina kaatunut,mm. ollen ymmärtämättömämpi ja uskossani kehittymättömämpi, muuta opin myöh. mitä se on. Rukoilin ja tutkin raamattua.Mikä hedelmä siitä seuraa, on ollut paljon järkytt. esimerkkejä. Jumalan voima pitää pystyssä, vihollisen voima kaataa. Olen nähnyt joidenkin kaatajien silmät, lasittuneet, pistävät, demonihengen katseen näköinen,ja "eivät saa rauhaa elleivät ole ketään kaataneet". Lankeaminen syntiin on toinen asia.
- ALLAH AKRABA
Pystyssä oleva ja pysyvä kirjoitti:
Lankeaminen on eri asia kuin kaatuminen, jos ymmärsin mitä tarkoitit. Olen minäkin uskon alkuaikoina kaatunut,mm. ollen ymmärtämättömämpi ja uskossani kehittymättömämpi, muuta opin myöh. mitä se on. Rukoilin ja tutkin raamattua.Mikä hedelmä siitä seuraa, on ollut paljon järkytt. esimerkkejä. Jumalan voima pitää pystyssä, vihollisen voima kaataa. Olen nähnyt joidenkin kaatajien silmät, lasittuneet, pistävät, demonihengen katseen näköinen,ja "eivät saa rauhaa elleivät ole ketään kaataneet". Lankeaminen syntiin on toinen asia.
MENKÄÄ MOSKEIJAAN SEISOMAAN STONDIKSESSA, NIIN NÄÄTTE KUN SALIPALVELIJA HAKKAA TEIDÄT MAAHAN JA SELÄLLEEN KUNNIOITUKSEN PUUTTEEN TAKIA, OOTTE SITTEN OIKEESSA ASENNOSSA KUN ALLAH-DEMONI LIVAHTAA SISÄÄNNE MUIDEN USKONNOLLISTEN DEMONIENNE SEURAKSI...
- mukana ollut
Niilo-veli oli väkevä ase Jumalan kädessä Suomen kansalle
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453126- 1082553
- 512541
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402208Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801884Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2501832- 1081830
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91674Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151597R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241452