kaupan tavallisessa hyllysä, ei kylmäaltaassa.
Vastaukset 5
- parappa
Miten ne siellä tavallisessa hyllyssä pysyvät jäässä?
Tähän tuotteeseen en ole tutustunut ollenkaan.- ne voi itse jäädyttää kotona
makuja pari, tavallinen ja sitruuna. Maksaa jotain pari kolme egee.
- kotonajäädytettävät palat?
ne voi itse jäädyttää kotona kirjoitti:
makuja pari, tavallinen ja sitruuna. Maksaa jotain pari kolme egee.
äly hoi.
- valmiiksi
jäädytetyt jääpalat kilon pusseissa ovat tosi käteviä. Niitä on vain äärimmäisen vaikea löytää kaupoista - ainakin talvisaikaan.
Pari kesää sitten löytyi kotimaisia mm. S-Marketista, mutta katosivat sitten (varmaan koska Suomi-juntit eivät ymmärtäneet niiden päälle) ja viime kesänä oli Citymarketissa latvialaisia. Niitäkään ei enää syksyn mittaan löytynyt.
Kaikissa sivistysmaissa jääpaloja myydään jopa viiden kilon säkeissä, mutta eihän Suomi ole sivistysmaa. - miten kehtaat edes kertoa
Jokaisen pitäisi tehdä vanhanaikaisia jääkuutioita, ellei hanki jääkaappia, jonka etuseinästä saa jäätä, sellaisiakin on, eikä edes tarvitse maksaa paljonkaa lisähintaa tavalliseen jääkaappiin verrattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3661398- 60897
- 83870
- 115864
- 53739
- 94691
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.48576En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.54553Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112524