Kuntoutustuella olevan tositarina

Heikkoon kuntoon päädyin:::

Olen syönyt nyt muutaman kuukauden näin: 1 Saarioisen kinkkupizza/päivä, muutama sipsi joskus muutama karkki (Juulia tai Twist-makeinen.)

Sitten tuli oireilua.. kauhea väsymys, anemia, päätä särki, en päässyt enää kunnolla ylös sängystä, nukuin n. 5 vrk putkeen.
En ollut saanut vitamiineja tai mitään.

Nyt oon rautakuurilla. Just jaksoin tän kirjottaa. Pitää mennä takas nukkuun.

Tänään mun syömiset: Cola 1 klasi 1 Saar. pikkupizza

11

930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • colajuomasta

      löytyy sitä natriumbensoaattia ja askorbiinihappoa, jotka aiheuttavat massussasi syöpääkehittävän aineen-bentseenin. Älä hyvä ihminen käytä noita myrkkyjä. Pitsasta voi saada vaikka natriumglutamaattia, jota jokaisen on syytä välttää.

    • parappa

      Heikon on ollu sun syöämiset.

      Ihan energiamäärältäänkin. Eikä toi colajuoma mitään terveellistä fosforihappoineen oo, ja etenkin jos se on olli light-juomaa.

      Pizzassa sentään on rautaakin ja muita aineita.

      Että Saarioista tästä ei voi syyttää.

      • Vai saarioisten

        pitsasta rautaa. Tarkoitat varmaankin sitä pulttia, josta taannoin oli puhe.


      • Kyllä niissä on melkoisesti
        Vai saarioisten kirjoitti:

        pitsasta rautaa. Tarkoitat varmaankin sitä pulttia, josta taannoin oli puhe.

        Rautaa, sillä olen huomannut niitä syötyäni, että alkkareissani on pitkiä ruosteviiruja takamuksessa. Eikö se jo todista asian todenperäisyydestä?


      • muuta kuin,
        Kyllä niissä on melkoisesti kirjoitti:

        Rautaa, sillä olen huomannut niitä syötyäni, että alkkareissani on pitkiä ruosteviiruja takamuksessa. Eikö se jo todista asian todenperäisyydestä?

        että alkkarit ovat oikein päin.


    • äyriäiskeittoa

      Asematunnelista saa 1 eurolla 10 pussia äyriäiskeittoa (1 annos/pussi, lisätään vain kiehuvaa vettä ja haudutetaan minuutti).
      Kävin juuri tänä aamuna hakemassa, hyvää ja halpaa.

      • lizzäaineet

        Niis valmiissa pussikeitoissa vasta lisäaineita on , huh huh.

        Ei noissa saarioisten pizzoissa keuheesti mitään myrkkyjä ole, p-kapuhetta.

        Halvimmaks kuiteski tulee ku hakee ruoka- tai eu.n ruoka-avustusjonosta vehnäjauhoja, osta Minimanista tai Lidlista kuivahiivaa ja sipuleita ja ulkolaisia tomaatteja ja jotai halvinta juustoa, nii rahalla mikä näihin menee tekee kaks isoo pellillista pitsaa, ja tietysti ruoka-öljyä. Mitään lihaa ei tarvita.

        Sit voi tehä ison kattilallisen hernekeittoa; herneet sinne likoomaan 8 tuntia-yöks, keitetään sipulin ja porkkanoiden kera pari tuntia, Jos on vähän ylimäärästä sinne voi ostaa vähän kinkkua.


      • kunto sallii,
        lizzäaineet kirjoitti:

        Niis valmiissa pussikeitoissa vasta lisäaineita on , huh huh.

        Ei noissa saarioisten pizzoissa keuheesti mitään myrkkyjä ole, p-kapuhetta.

        Halvimmaks kuiteski tulee ku hakee ruoka- tai eu.n ruoka-avustusjonosta vehnäjauhoja, osta Minimanista tai Lidlista kuivahiivaa ja sipuleita ja ulkolaisia tomaatteja ja jotai halvinta juustoa, nii rahalla mikä näihin menee tekee kaks isoo pellillista pitsaa, ja tietysti ruoka-öljyä. Mitään lihaa ei tarvita.

        Sit voi tehä ison kattilallisen hernekeittoa; herneet sinne likoomaan 8 tuntia-yöks, keitetään sipulin ja porkkanoiden kera pari tuntia, Jos on vähän ylimäärästä sinne voi ostaa vähän kinkkua.

        kannattaa itse valmistaa ruokansa niin tietää mitä syö.


      • vaarallisia
        lizzäaineet kirjoitti:

        Niis valmiissa pussikeitoissa vasta lisäaineita on , huh huh.

        Ei noissa saarioisten pizzoissa keuheesti mitään myrkkyjä ole, p-kapuhetta.

        Halvimmaks kuiteski tulee ku hakee ruoka- tai eu.n ruoka-avustusjonosta vehnäjauhoja, osta Minimanista tai Lidlista kuivahiivaa ja sipuleita ja ulkolaisia tomaatteja ja jotai halvinta juustoa, nii rahalla mikä näihin menee tekee kaks isoo pellillista pitsaa, ja tietysti ruoka-öljyä. Mitään lihaa ei tarvita.

        Sit voi tehä ison kattilallisen hernekeittoa; herneet sinne likoomaan 8 tuntia-yöks, keitetään sipulin ja porkkanoiden kera pari tuntia, Jos on vähän ylimäärästä sinne voi ostaa vähän kinkkua.

        Esim. puolukassa on viittä eri E-ainetta ihan luonnostaankin. Eivät ne ole epäterveellisiä.
        Jos jokin lisäaine tiedettäisiin epäterveelliseksi, niin ei sitä saisi enää ruokiin lisätä.


      • todella sinisilmänen
        vaarallisia kirjoitti:

        Esim. puolukassa on viittä eri E-ainetta ihan luonnostaankin. Eivät ne ole epäterveellisiä.
        Jos jokin lisäaine tiedettäisiin epäterveelliseksi, niin ei sitä saisi enää ruokiin lisätä.

        tai sitte sä oot joku BOSS siellä lisäainelinjalla.


    • toinen samanmoinen

      Itsekin elelen nykyään kuntoutustuella.
      Ei ole häppöstä toimeentulo kun kotona asuu myös opiskeleva tyty ja työtön poju.
      Parasta pikaruokaa on mikrossa valmistettu kaurapuuro tai omena raakana :)
      Nyt on onneksi aikaa kiertää kaupoissa etsimässä poistohintaisia ruokia.
      Mitään lihatuotetta ei ole varaa ostaa normaalihintaisena.
      Eilen löysin broilerin rintaleikkeitä 3,90 kg.
      Tänään siis syömme broileria riisipedillä.
      Ei ole edes vaikea tehdä kun vain heittää aineet uunivuokaan ja vuokan uuniin.
      Salaattia pitää olla joka päivä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe