WANTED!! ::::

TWIST-NAMUJA::::

Kuka ei tykkää marsipaanikarkeista ja cocos karkeista twist pussissa voi lähettää ne mulle. Mä lähetän Twist pussista vaiks kaikki muut vastapalveluksena. Tämä ei ole vitsi. Vituttaa ostaa kallis Twist-pussi, kun syö siitä vaan marsipaanikarkit (valkoiset pötköt ohuet) ja cocos karkit (vihreä kääre).

Jos kiinnostuit karkkien vaihtoringistä laita s-postitiedot, olen itse Tampereelta. Vaihto livenä käy myös hyvin.

T: Wilma

6

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TwisteriÄllötys

      Laitapa ensin itse tänne sähköpostiosoitteesi kaikkien roskaposti-imurien luettavaksi, niin alat kyllä maileja saamaan, niin että tuntuu...

    • Juustina

      Itsekin olen ko. laatujen suuri ystävä.

      Oslossa käydessä niitä coco-konvehteja sai ostaa irtomyynnistä.

      Ja Ruotsissa käydessä tulee aina ostettua useampi (3 kpl 12 SEK; Brejk-kokoa) Co-co -suklaapatukka (Eli sama asia kuin coco-konvehdit vähän isommassa koossa). :)

    • Joo tehään tärpit =o) sä saat kaikki cocot ja marsipaanit mä kaiken muun =o)

      • Nähdäänkö vaikka Koskarissa...

        Haetaan parit Twist-pussit Vapaavalinnasta, maksan kolmasosan pussien hinnasta, sinä maksat loput, sitten jaamme "saaliin". Tai mun puolesta voimme ostaa vaiks 10 pussiakin Twist-makeisia. Tämä ei sitten ole vitsi.

        T: Wilma


    • marsipaanit ja cocokset

      Ei siitä isosta pussista mulle montaa karkkia tuliskaan, mutta onneksi saan sitten vähän muitakin, viimeksi marsipaaneja oli vaan 2 ja cocoksia ehkä 5. Pidän marsipaaneista enemmän kuin cocoksista.

      • marsipaaneista enempi kuin

        cocoksista, jos joskus olet laihiksella tms, pyydä tyttöäsi lähettämään ko. karkit mulle :D

        T: Wilma


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3373
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2779
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2015
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      17
      2009
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1606
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1556
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1276
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe