Pizzeria Napoli

Tampereella

Tällä paikalla olisi potentiaalia olla maailman paras pizzeria, mutta...

Mielestäni ravintola mokaa muutamassa kohdassa.

Uuni on sellainen liukuhihnauuni, pohja ei paistu rapeaksi, jää keskeltä usein mössöksi. Lienee aikaisemmin ollut kivipohjainen uuni siellä.

Herkkusienet tulee säilykepurkista, kyllä tuon tasoisessa paikassa sienet pitäisi olla tuoreita. Ero on huikea!

Oliiviöljyä ei löydy mistään!

Salaattipöydän kaalisilppuakaan en ihan ymmärrä.

Habanerot on niinikään säilöttyjä, kokeilisivat tuoreita kun niitäkin saa.

Muuten täyden kympin paikka ym. puutteita lukuunottamatta.

16

4174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Per C. Reikä

      ...palautetta heille. ehkäpä ottavat onkeensa siitä.

    • turhuudenjumala

      olen samaa mieltä sun kanssa. napolissa on hyvät pitsat, pikku viilauksella niistä saisi erinomaiset... salaatinkastikkeisiin kun sais vielä makuakin...

      • turhuudenjumala

        siihen pitsasoosiin saisivat makua, niin olisi aika lähellä täydellistä pitseriaa


      • Tamperelainen herkkusuu

        Juu se sinappipohjainen tai mikä lie standardisalaattisoosi ei kuulu sinne Napoliin vaan johonkin lounasruokalaan.

        Joku itsetehty jogurttipohjainen valkosipulikastike salaatille olisi koistava.

        Olen samaa mieltä siitä kelaavasta uunista, mielestäni se ehkä pilaa muuten loistavan pizzan.

        Kunhan eivät pilaa loistavaa pizzeriaa, pienellä justeerauksella siitä saisi täydellisen. Tuntuu että moni ravintola menee pilalle sillä että jos paikalla menee hyvin ei viitsitä nähdä vaivaa että taso pysyisi hyvänä vaan aletaan erilaisilla säätämistoimilla ajamaan paikka alas.

        Juustoksi jotain aromikasta esim emmentaalia, se on monta kertaa pienestä kiinni.

        Täynee käydä testaamassa se Dennis...


      • se dennis nyt
        Tamperelainen herkkusuu kirjoitti:

        Juu se sinappipohjainen tai mikä lie standardisalaattisoosi ei kuulu sinne Napoliin vaan johonkin lounasruokalaan.

        Joku itsetehty jogurttipohjainen valkosipulikastike salaatille olisi koistava.

        Olen samaa mieltä siitä kelaavasta uunista, mielestäni se ehkä pilaa muuten loistavan pizzan.

        Kunhan eivät pilaa loistavaa pizzeriaa, pienellä justeerauksella siitä saisi täydellisen. Tuntuu että moni ravintola menee pilalle sillä että jos paikalla menee hyvin ei viitsitä nähdä vaivaa että taso pysyisi hyvänä vaan aletaan erilaisilla säätämistoimilla ajamaan paikka alas.

        Juustoksi jotain aromikasta esim emmentaalia, se on monta kertaa pienestä kiinni.

        Täynee käydä testaamassa se Dennis...

        ei ole kummoinen paikka.


      • vs. Dennis
        se dennis nyt kirjoitti:

        ei ole kummoinen paikka.

        Kuulin myös ettei Dennis pärjää Napolille!


      • Kotipizzax
        vs. Dennis kirjoitti:

        Kuulin myös ettei Dennis pärjää Napolille!

        Tuo herkkusienihomma on täysin makuasia. Läheltä tätä kotipizzamafiaa seuranneena tiedän, että suuri osa ihmisistä pitää säilöttyjä herkkusieniä parempina PIZZAssa kuin tuoreita, jotka kuivuvat lähes aina mauttomiksi.

        Pizza-asiantuntija huom!


      • härregyyd
        Kotipizzax kirjoitti:

        Tuo herkkusienihomma on täysin makuasia. Läheltä tätä kotipizzamafiaa seuranneena tiedän, että suuri osa ihmisistä pitää säilöttyjä herkkusieniä parempina PIZZAssa kuin tuoreita, jotka kuivuvat lähes aina mauttomiksi.

        Pizza-asiantuntija huom!

        Älä nyt viitsi! Et voi olla tosissasi! Purkkisienissä ei ole juuri mitään makua, kun taas tuoreissa, jotka vaikka käyvät rasvan (juusto) kera uunissa on selvä, hieno aromi.

        Taidat olla näitä sarjassamme itse itsensä asiantujaksi julistautuvia mestarimaistajia.

        Kokeile itse, tee sienipizza, toiselle puolelle purkista, toiselle tuoreita, ero on selvä!


      • ravintolakokki, oikea.
        Tamperelainen herkkusuu kirjoitti:

        Juu se sinappipohjainen tai mikä lie standardisalaattisoosi ei kuulu sinne Napoliin vaan johonkin lounasruokalaan.

        Joku itsetehty jogurttipohjainen valkosipulikastike salaatille olisi koistava.

        Olen samaa mieltä siitä kelaavasta uunista, mielestäni se ehkä pilaa muuten loistavan pizzan.

        Kunhan eivät pilaa loistavaa pizzeriaa, pienellä justeerauksella siitä saisi täydellisen. Tuntuu että moni ravintola menee pilalle sillä että jos paikalla menee hyvin ei viitsitä nähdä vaivaa että taso pysyisi hyvänä vaan aletaan erilaisilla säätämistoimilla ajamaan paikka alas.

        Juustoksi jotain aromikasta esim emmentaalia, se on monta kertaa pienestä kiinni.

        Täynee käydä testaamassa se Dennis...

        Ei juustoksi missään nimessä mitään varpaanväli hajujuustoa, siinä kohtaa meikä ja monta muuta skippaa paikan! Tai ainakin sen täytyisio olla valinnainen, ei tuollaisia juustoja monikaan tykkää syödä pizzassa.

        Ehdotit salaatinkastikkeeksi valkosipuli-jugurttipohjaista.. eijei.. metsään menee, kuka sellaista haluaa syödä, ja jos haluaa, kuka sellaisen ihmisen kanssa haluaa olla läheisemmässä kontaktissa 24 tunnin aikana. Ne on karvakäsipitseroiden settiä.

        Veden ja muidenkin juomien hinta on vähän liian korkea paikan tason nähden. Jopa hyvissä ravintoloissa juomat on yleensä halvempia ja raanavesi ilmaista. Mutta muuten ihan ok pitseria, Tampereen paras. Älkää pilatko huonoksi sitä!


      • h.moilanen
        ravintolakokki, oikea. kirjoitti:

        Ei juustoksi missään nimessä mitään varpaanväli hajujuustoa, siinä kohtaa meikä ja monta muuta skippaa paikan! Tai ainakin sen täytyisio olla valinnainen, ei tuollaisia juustoja monikaan tykkää syödä pizzassa.

        Ehdotit salaatinkastikkeeksi valkosipuli-jugurttipohjaista.. eijei.. metsään menee, kuka sellaista haluaa syödä, ja jos haluaa, kuka sellaisen ihmisen kanssa haluaa olla läheisemmässä kontaktissa 24 tunnin aikana. Ne on karvakäsipitseroiden settiä.

        Veden ja muidenkin juomien hinta on vähän liian korkea paikan tason nähden. Jopa hyvissä ravintoloissa juomat on yleensä halvempia ja raanavesi ilmaista. Mutta muuten ihan ok pitseria, Tampereen paras. Älkää pilatko huonoksi sitä!

        ...taas näitä "en voi syödä valkosipulia, koska henki haisee" -hienohelmoja.



        "Aijaija... kun on niin voimaksta juustoa. en voi syödä"...

        ei hyvää päivää


      • agaricus
        härregyyd kirjoitti:

        Älä nyt viitsi! Et voi olla tosissasi! Purkkisienissä ei ole juuri mitään makua, kun taas tuoreissa, jotka vaikka käyvät rasvan (juusto) kera uunissa on selvä, hieno aromi.

        Taidat olla näitä sarjassamme itse itsensä asiantujaksi julistautuvia mestarimaistajia.

        Kokeile itse, tee sienipizza, toiselle puolelle purkista, toiselle tuoreita, ero on selvä!

        No ei ole viljelyherkkusienissä hieno aromi, olivat sitten purkitettuja tai tuoreita! Luonnonvaraisissa on. Valitettavasti vain kasvavat paikoissa, joista niitä ei yleensä viitsi kerätä, teiden varsilla tai puistonurtseilla.


      • napolin tyytyväinen asiakas
        vs. Dennis kirjoitti:

        Kuulin myös ettei Dennis pärjää Napolille!

        Dennis mainostaa jotain 2 pitsaa yhden hinnalla tarjouksia.. eipä tarvi napolin moisia tehdä. kertoo kai jostain jostain.

        aina napoliin kun treella käyn, jos pitsalla haluan herkutella. aina sinne ei vain lauantaina mahdu (dennikseen mahtuisi mutten mene enää) joten sitten täytyy käydä muualla..


    • NÄLKÄMIES

      MÄ HALUUN PITSAA

      • Mr Napoli

        Napolin parhaita!!! Vaihtaisvatpa vaan sen uunin perinteiseen malliin!


    • agaricus

      Kävin nyt sitten tässä kehutussa Napolissa syömässä, eipä ollut kummoinenkaan lätty. Nälkä lähti ja on pysynyt poissa jo seitsemän tuntia, mutta mistään makunautinnosta ei voi puhua. Herkkusieniä tuolla aiemmin moitittiin, myös oliivit olivat tylsää taviskamaa. Nokian pizzamestareiden ruokalistakin on kiinnostavampi kuin Napolin, vaikka lyhyempi onkin.

      Tarttis varmaan itse perustaa pizzeria jotta saisi sellaista pizzaa kuin haluaa. Kotona ei onnistu kun ei ole pizzauunia.

      • Mi-e

        Hain illalla pari pizzaa. Oma oli yksinkertaisesti pahaa (ja pahaa pizzaa en muista edes ennen syöneeni), eikä kaverikaan liiemmin tykännyt omastaan. Kun kympin maksat pienestä(!) pizzasta jota et pysty edes viimeistelemään niin varmasti se oli ensimmäinen ja viimeinen visiitti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1596
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe