http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=139146
Kansainvälinen avaruustutkijoiden yhteisö Assosiation of Space Explorers (ASA) esittää raportissaan pikaisia toimia maapalloa uhkaavien asteroidien torjumiseksi. YK käsittelee asiaa helmikuussa, kertoo Turun Sanomat.
Mahdollisuus on aika pieni, että Apophis osuisi maahan. On se silti hyvä, että asiaa tutkitaan, sillä ennemmin tai myöhemmin on tosi tilanne edessa.
Apophis tulee satelliitti etäisyydelle
87
22906
Vastaukset
- itämainen tietäjä
on kuulema puhuttu maailman lopusta vuonna 2010 että silleen 2 vuotta aikaa siihen tämä on tosi kuin vesi ei kerkii tulemaan mitään tähden lentoja maahan
- aivan sama
Loppu tulee,kun sen aika on,ylhäältä käsin,se sanotaan jo isossa kirjassakin.Se,onko se asteroidi,supernova tai hypernova,mikä elämän tuhoaa,se jää nähtäväksi sitten.
- sinä olet
aivan sama kirjoitti:
Loppu tulee,kun sen aika on,ylhäältä käsin,se sanotaan jo isossa kirjassakin.Se,onko se asteroidi,supernova tai hypernova,mikä elämän tuhoaa,se jää nähtäväksi sitten.
perehtynyt "Isoon Kirjaan"? Siellä sanotaan selkeästi, että Jeesus tulee takaisin. Mutta ei mitään asteroidina tai supernovana. Joaisen ihmisen kannattaa tehdä parannus ja uskoa Häneen.
- Nimetön
että se tulee vuonna 2012!Ja muutaman kerran vissiin sitä ennenkin on povattu tulevaksi... = p
- Arska H
sinä olet kirjoitti:
perehtynyt "Isoon Kirjaan"? Siellä sanotaan selkeästi, että Jeesus tulee takaisin. Mutta ei mitään asteroidina tai supernovana. Joaisen ihmisen kannattaa tehdä parannus ja uskoa Häneen.
Ilmeisesti kyseisen teoksen kirjoittajat ymmärsivät kaiken väärin tietämättömyyttään ja ovat saaneet harhaanjohdettua melkoisia joukkoja!
Niinhän se aina on, mitä suurempaa puppua puhut tai kirjoitat, sitä enemmän saat kannattajia. - mullon paljo parempi
Minunpas maailmanloppuni tulee jo maanantaina ja se on paljon parempi kuin sinun maailmanloppusi! Läl-läl-läl-läl-lää-äh!
- jöööö
aivan sama kirjoitti:
Voi olla myös sillain että Maa ei tuhoudu koskaan :)
- Sinineoni
jöööö kirjoitti:
Voi olla myös sillain että Maa ei tuhoudu koskaan :)
Kyllä tää maapallo ennemmin tai myöhemmin tulee aivan varmasti tuhoutumaan. Viimestään sillon, kun aurinko rupeaa laajentumaan ja käristää maan.
- aikaa kuin
Sinineoni kirjoitti:
Kyllä tää maapallo ennemmin tai myöhemmin tulee aivan varmasti tuhoutumaan. Viimestään sillon, kun aurinko rupeaa laajentumaan ja käristää maan.
ehkä noin 1,5 miljardia vuotta siihen kun maapallo on elinkelvoton. Kannattaa ruveta jo varautumaan poismuuttoon. Tosin suurin todennäköisyyshän on sille että ihminen tappaa itse itsensä (hukkuu omaan paskaansa.)
- pitää tuputtaa
aivan sama kirjoitti:
noita satuolentouskomuksia palstalle jolla ei ole mitään tekemistä moisten kanssa? Hörhöille on omat palstat, painukaa sinne jauhamaan keskenänne.
- Prinsiip
sinä olet kirjoitti:
Näin on - hyvä kun muistutit. Valitettavasti kaikki eivät halua tietää totuutta ennenkuin on liian myöhäistä. Jos en jo olisi uskossa tutkisin pikimmiten kuinka asiat ovat. Voimakas vastustushan on sen merkki että ihminen sisimmässään tietää tämän todeksi, mutta tämän maailman ruhtinas on hänen ajatuksensa sokaissut ettei näe totuutta.
- asteekkien
kalenterihan loppuu 29.11.2012 ja siitä ollut puhetta että silloin tulisi maailman loppu. Joten..kerkeän juuri maksamaan osan asuntolainasta..kun menee filmi poikki..jesh!
- Lehdistotiedote
Arska H kirjoitti:
Ilmeisesti kyseisen teoksen kirjoittajat ymmärsivät kaiken väärin tietämättömyyttään ja ovat saaneet harhaanjohdettua melkoisia joukkoja!
Niinhän se aina on, mitä suurempaa puppua puhut tai kirjoitat, sitä enemmän saat kannattajia.Katainen on jo tiedottanut ettei koske Suomea. Vanhanen on samaa mielta.
- kuuu-ukkko
Lehdistotiedote kirjoitti:
Katainen on jo tiedottanut ettei koske Suomea. Vanhanen on samaa mielta.
taas aloitamme keräämään varoja asiasta kärsiville uhreille ja suomi lähettää miljoona avustuksia valtion varoista että saadaan taas homma näppiin missä vahinko sattui.
- rysähdä vielä
..mutta 2036 on todennäköisempää,että pamahtaa,mikäli v.2029 ohituksen jälkeen asteroidi joutuu ns.avaimen reikään.Eri tieteenalan lehdissä on ollut jo ajat sitten infoa asiasta.
- Eläkeukko 2
, että taidan kasvaa jo horsmaa tai koiranputkea vuonna 2029 tai 2036. Olishan se ollut kiva nähdä oikein kunnon rysäys kerran elämässään!
Onhan niitä tosin tullut ennenkin maapallolle, joten se on vain ajan kysymys milloin osuu tarpeeksi iso möhkäle, joka panee asioita uusiksi.Toivon, että ainakin Homo sapiens kädellisrotu, tuo luonnon ei-toivottu mutaatio, häviää lopullisesti. - Taavi Kuupponen
Eläkeukko 2 kirjoitti:
, että taidan kasvaa jo horsmaa tai koiranputkea vuonna 2029 tai 2036. Olishan se ollut kiva nähdä oikein kunnon rysäys kerran elämässään!
Onhan niitä tosin tullut ennenkin maapallolle, joten se on vain ajan kysymys milloin osuu tarpeeksi iso möhkäle, joka panee asioita uusiksi.Toivon, että ainakin Homo sapiens kädellisrotu, tuo luonnon ei-toivottu mutaatio, häviää lopullisesti.ajattelen. Olisi mukava seurata, kun kaikki röyhkeät ja omasta mielestä kovat jätkät ja kaikkeen tyytymättömät suomi-kurpat vinkuisivat kerrankin oikeasti tajutessaan/nähdessään oman kuolemansa peruuttamattoman tulon.
- eurotettu
Asiat tärkeysjärjestykseen ja kiireesti todellisia uhkia korjaamaan... Maapallon ylikansoitus, ilman ja maaperän saastuminen, ydin- ja kemiallisetaseet, ilmaston lämpenenminen... Lista on loputon ja varmin uhka elämälle telluksella on ihmeinen.
- Mä vaan
..huomiota käännetään pois todellisista uhkista?
Todellinen uhka on asia mitä ei voi hallita mitenkään. Ja se on tässä tapauksessa asteroidi.
Se että mainitsemillesi asioille ei ole "tehty mitään", on se, että ihmiset on liian mukavuudenhaluisia ja ahneita. Mutta ehkä nekin voidaan tulevaisuudessa osittain peitota. - HV PAPPA IME MUNAA
no nii sehä o toi asteeroidi eksä just lukenu???
- eurotettu
HV PAPPA IME MUNAA kirjoitti:
no nii sehä o toi asteeroidi eksä just lukenu???
Asteroidella 'pelottelu' on tätä päivää ja Armageddon-jutut samoin... Oikein mukaansatempaavia juttuja ja noilla viedään miljardeja euroja 'oikeiden' ongelmien hoitoon. Ja mikä hirveä kohtalo maapalloa aikanaan kohtaakaan, kun aurinko jäähtyy ja laajenee. Maapallo syöksyy osaksi aurikoa, aurinkokuntamme kutistuu mustaksi aukoksi ja kaikki alkaa taas alusta - vai tapahtuiko oikeasti koskaan mitään?
- Osaan ...
eurotettu kirjoitti:
Asteroidella 'pelottelu' on tätä päivää ja Armageddon-jutut samoin... Oikein mukaansatempaavia juttuja ja noilla viedään miljardeja euroja 'oikeiden' ongelmien hoitoon. Ja mikä hirveä kohtalo maapalloa aikanaan kohtaakaan, kun aurinko jäähtyy ja laajenee. Maapallo syöksyy osaksi aurikoa, aurinkokuntamme kutistuu mustaksi aukoksi ja kaikki alkaa taas alusta - vai tapahtuiko oikeasti koskaan mitään?
Muuten tähtiportti sarjan joka jakson ulkoa eli oon maailman viisain professori :))
- Huolissaanoleva
Mä vaan kirjoitti:
..huomiota käännetään pois todellisista uhkista?
Todellinen uhka on asia mitä ei voi hallita mitenkään. Ja se on tässä tapauksessa asteroidi.
Se että mainitsemillesi asioille ei ole "tehty mitään", on se, että ihmiset on liian mukavuudenhaluisia ja ahneita. Mutta ehkä nekin voidaan tulevaisuudessa osittain peitota.Itseasiassa voi koska lehdessä on lukenut että sinne menee raketilla (ehkä tämä on vain yksi keino) asteroidille kiinnittävät sinne hyvin kestävät laskuvarjot ja ne aukeavat maan ilma kehässä ja hidastavat asteroidin vauhdin hyvin hiljaiseksi
- viherpiipittäjä..
Antaa tulla vaan niin saadaan uutta maa-ainesta maahan!
- XYzzöö
Ohjaa noi isoimmat möykyt ohi maapallon.
Tää on varmaa tietoo.- ---------------
Mahtavaa! kun sinulla on yhteys alieneihin, niin kysy niiltä myös muista ongelmista, josko ne vois ratkaista myös ne!
- oli karkki
hapaska kirjoitti:
Taitaa Markku perheineen olla aika voimaton noitten murikoitten kanssa :D
kova kuski olikin ja on kai vieläkin!
- dvsvda
hapaska kirjoitti:
Taitaa Markku perheineen olla aika voimaton noitten murikoitten kanssa :D
osaa ohjata, mutten tiedä, osaako se ohjata pois tieltä. Mut mieluummin mä lasken kortit Markun ja hänen perheensä kuin oljynporaajaa näyttelevän Bruce Willisin varaan, joka on se toinen mahdollisuus.
- poikansa Anton vai kuka se oli
dvsvda kirjoitti:
osaa ohjata, mutten tiedä, osaako se ohjata pois tieltä. Mut mieluummin mä lasken kortit Markun ja hänen perheensä kuin oljynporaajaa näyttelevän Bruce Willisin varaan, joka on se toinen mahdollisuus.
Olen samaa mieltä!
Siinä on kaksi pätevää taituria ohjaamaan kivenmurikat pois. Eikös ne tuolla soratiellä jo ole näyttäneetkin, miten kivet lentää.... - wfhwuefwy
dvsvda kirjoitti:
haha haaa!!!!!! xD
- Näitä lisää!
poikansa Anton vai kuka se oli kirjoitti:
Olen samaa mieltä!
Siinä on kaksi pätevää taituria ohjaamaan kivenmurikat pois. Eikös ne tuolla soratiellä jo ole näyttäneetkin, miten kivet lentää....No, tuoli takasin pystyyn ja aiheen pariin.
Kiitokset tästä pläjäyksestä! Ei jännitä enää yhtään. - poikansa Anton vai kuka se oli
ahex kirjoitti:
Tuskin Markku Alen on edes hengissä silloin ja kuka toinen Alen on mukana?
Mutta kyllä pojasta polvi paranee...
Taitaa olla poikansa Anton vai kuka se oli, olla aikamies jo silloin. Mutta jos vanhat merkit paikkansa pitävät, niin kyllä ne kivet vielä siirtyvät (lue: lentävät) siinäkin vaiheessa. Kaiketi Antonilla on erikoisen osaava erikoiskokeen osaaja jo siinä vaiheessa.
Ei hätiä mitään. - eniten ilmassa
Mutta entäpä jos Lancian laturi alkaa reistailla?
- huolehtia
tuosta koska 2012 tulee Nibiru ja silloin tuho on vielä suurempi.
Tuossa jutussa esitetty tuho on vain jälkiruokaa!- on..
yhtä totta kuin 14.10. tänä vuonna maahanleijailleet ufot ja humanoidit.
- vielä kun voitte
on.. kirjoitti:
Loppuhan tulee meille kaikille jossain vaiheessa.
Tämän takia kannattaa elää täysillä ja ei pidä ottaa turhia paineita mistään.
Minä olen eläny jokaisen päivän lähestulkoon niin että se on mun viimeinen.
Lapsena sain leikkiä ja sitten teini-iässä tein vähän kaikenlaista ja nautin joka hetkestä vaikka kaikki asiat eivät olleet yhteiskunnan normien mukaisia.
18-25 vuotiaana olikin sitten pakko pokata melkein jokainen nainen kuka tuli vastaan. Se oli niin hienoo!! ei tarvinu huolehtia mistään. Olit vaan ja kävit ryyppäämässä ja panemasssa.
Suosittelen kaikille samaa:)
Nyt sitten ottaa vaan rennosti kun on perhettäkin nykyään niin viettää kaiken ajan heidän kanssaan. Nimittäin jos joku on kallista niin se on sinun aikasi kun saat olla elossa.
Joten ottakaa rennosti ja tehkää sitä mistä todella pidätte! Älkää tuhlatko aikaanne turhuuksiin.
Veikkaan muuten että tuo asteroidi kyllä kolahtaa suoraan äitimaata kupoliin mutta voi olla että joku ydinsota on ollut jo ennen sitä. Tuo on vaan se jälkiruoka niin kuin joku tuolla ylhäällä totesi. - Zodium
on.. kirjoitti:
ihan huuhaata koko Nibiru-touhotus..
Jos tollaisen pikkuisen kivenkökkäleen tulo tiedetään noin pitkän ajan päähän niin miksei muka jättiläisplaneetan tulosta tiedettäisi muutaman vuoden päähän? - elämän-
vielä kun voitte kirjoitti:
Loppuhan tulee meille kaikille jossain vaiheessa.
Tämän takia kannattaa elää täysillä ja ei pidä ottaa turhia paineita mistään.
Minä olen eläny jokaisen päivän lähestulkoon niin että se on mun viimeinen.
Lapsena sain leikkiä ja sitten teini-iässä tein vähän kaikenlaista ja nautin joka hetkestä vaikka kaikki asiat eivät olleet yhteiskunnan normien mukaisia.
18-25 vuotiaana olikin sitten pakko pokata melkein jokainen nainen kuka tuli vastaan. Se oli niin hienoo!! ei tarvinu huolehtia mistään. Olit vaan ja kävit ryyppäämässä ja panemasssa.
Suosittelen kaikille samaa:)
Nyt sitten ottaa vaan rennosti kun on perhettäkin nykyään niin viettää kaiken ajan heidän kanssaan. Nimittäin jos joku on kallista niin se on sinun aikasi kun saat olla elossa.
Joten ottakaa rennosti ja tehkää sitä mistä todella pidätte! Älkää tuhlatko aikaanne turhuuksiin.
Veikkaan muuten että tuo asteroidi kyllä kolahtaa suoraan äitimaata kupoliin mutta voi olla että joku ydinsota on ollut jo ennen sitä. Tuo on vaan se jälkiruoka niin kuin joku tuolla ylhäällä totesi.tehtävänäsi todellakin ryyppääminen ja naiminen?
Minä olen jo keksinyt monia muitakin juttuja, toivon samaa muillekkin. Hm.. nojoo, kukin tavallaan...luontohan se kai vie meitä kaikkia.. - gdsgrd
elämän- kirjoitti:
tehtävänäsi todellakin ryyppääminen ja naiminen?
Minä olen jo keksinyt monia muitakin juttuja, toivon samaa muillekkin. Hm.. nojoo, kukin tavallaan...luontohan se kai vie meitä kaikkia..Nyt sä takerruit ihan liikaa yhteen juttuun. Olen mä tehny paljon muutakin kun vaan nainu. Se on vaan niin hienoa no mut se siitä. Olen matkustellu ympäri maailmaa ja käyny kaikissa erilaisissa paikoissa.
siinäpä sulle!
- ansaitsevat
kaikki kuolla pois.
ihminen on se joka tuhoaa ja ryöstää, valtaa ja varastaa.
kun loppu tulee, ei edes Jumala auta.
ehkä seuraavat "viisaat" ihmiset osaavat käyttäytyä oikein.- ankkuriköysi
Kyllä se murikka sieltä osuu maapalloon, jos on osuakseen. Ei siinä vaikuta ihmisen hyvyys tai pahuus. Seuraavat "viisaat" ihmiset saattavat silti tiedostaa oman olemassaolonsa pienuuden ja voimattomuuden paremmin luonnon edessä ja siinä olet oikeassa.
- ittes
mikähän humanoidi mahdat olla kun et luokkittele ittees ihmiseksi.kyllä minä ainakin meinaaan elää täällä pallolla niinkuin ennenkin lasteni kanssa.hei se menee ohi että viuhahtaa,elä sinäkin ny vähän hei.
- 23.12.2012
Näin väittivät inkat nostredaamukset ynm.
Muistaakseni uutisissakin jokunen vuosi sitten sanottiin,että sillon poksahtaa...- niin niin niin niin
sitten sen täytyy olla totta :-)
- joulufriikki
Miten on kannattaakohan ostaa joululahjat jo kuun alusta vai pitääkö rynnätä vasta aattona jos toi loppu ei tulekkaa. Tuntus vähä tyhmältä, jos ei pääse sit lahjoja antaankaa. Toisaalta aattona voi olla ryysistä.
Miten varma toi tieto on? - 23.12.2012
joulufriikki kirjoitti:
Miten on kannattaakohan ostaa joululahjat jo kuun alusta vai pitääkö rynnätä vasta aattona jos toi loppu ei tulekkaa. Tuntus vähä tyhmältä, jos ei pääse sit lahjoja antaankaa. Toisaalta aattona voi olla ryysistä.
Miten varma toi tieto on?sitä kun ei koskaan tiedä.
- 24.12.2012
23.12.2012 kirjoitti:
sitä kun ei koskaan tiedä.
jos tietää...
- koska aikaa 2 kuukautta
"... esittää raportissaan pikaisia toimia ... YK käsittelee asiaa helmikuussa ..."
Tästäkin voinee päätellä että kovin kiireellinen asia ei kuitenkaan ole: asiaa aiotaan alkaa käsitellä vasta parin kuukauden kuluttua.- Kansalaiset haluu
Vittu ja viina vapaaksi!
- sappee
Ystävät hyvät, vaikka kuinka arvelisimme, että osuuko ko. tänne maahan, niin mitä siitä. Se vaan on luonnon laki. Emme kuitenkaan pysty luontoa voittamaan.
- totta niin on
emme pystykään. antaa tulla vaan.
- vegeliy
tukka taipuu ja hilse pölisee jos vähän raapasis pintaa ja raapaseehan se, kyllä kansa tietää sano vennamo vainaa aikoinaan.
- lohkare
kukaan mistä nää murikat on tulossa jahka jostain isomman murikan kylestäkö on irronna tä!
- viellä hengissä..
silloin niin hemmetin moinen juopottelu, irstailu, naiminen ja mitä niitä kiellettyjä hauskuuksia onkaan päälle, ja se koskee koko maapalloa uskontoon ja vakaumukseen katsomatta, lähtetään sitten kaikki kerralla.
- luonnonlaki
se osuu, sehän on selvä.
- sille joka keksii miten se ...
Siitä saa kulemma ison palkinnon jos keksii konstin millä se tehdään vaarattomaksi.
- ihminen syy ja seuraus
sehän on varmempaa että ihmiskunta aiheuttaa maailmanlopun siihen ei tarvita tiedettä eikä ennustuksia.Ympäristöä ei pysty elvyttämään millään koneilla eikä kohta enään teoillakaan.
- Sami87
Antaa osua vaan jos on osuakseen. Ei haiddaa!! :)
- Sinineoni
Onko kellään mitään tietoa miten iso tuo Apophis meteoriitti oikeen on, miten isoa tuhoa se saisi aikaan jos se törmää maahan?
- Rosej***
Loppu tulee näin siitä jo semmosen unenkin jo ennen tätä suomi24 uutista xD pitää elää niinkuin viimeistä päivää ja niin olenkin tehnyt
- Pieni se on
Joku 300m halkaisijaltaan. Vaikutukset jäävät mahdollisen törmäyksen sattuessa suurimmaksi osaksi paikallisiksi --> nukkukaa rauhassa
- pärjään
Pieni se on kirjoitti:
Joku 300m halkaisijaltaan. Vaikutukset jäävät mahdollisen törmäyksen sattuessa suurimmaksi osaksi paikallisiksi --> nukkukaa rauhassa
vaikka on pieni on tuo kelvannut ,jotkut pyytää
jopa uusintaa - nfgnfg
Pieni se on kirjoitti:
siis jos meteoriitti on halkaisijaltaan 300 metriä ja osuu maahan niin kyllähän se nyt ihmiskunnan tuhoaa.
mereen jos osuu,niin aallot pyyhkii kaikki mantereet yli moneen kertaan.
dinosaurukset tappanu meteoriitti oli puolet siitä. - vaan lisänny
nfgnfg kirjoitti:
siis jos meteoriitti on halkaisijaltaan 300 metriä ja osuu maahan niin kyllähän se nyt ihmiskunnan tuhoaa.
dinosaurukset tappanu meteoriitti oli puolet siitä.Lpsia on lapsen lapsineen 8 en ole tuhonnu
enkä liikaa täyttäny maapalloa pärjään
pienelläni - asteroidi oli
nfgnfg kirjoitti:
dinosaurukset tappanu meteoriitti oli puolet siitä.halkaisijaltaan ainakin 10 km. 300m rautameteori joka törmäisi nopeudella 17 km/s tekisi maksimissaan noin 6 - 7 km halkaisijaltaan olevan montun. Jos nopeus olisi 72 km/s niin monttu olisi maksimissaan 14km. Chixulubin kraateri on halkaisijaltaan vähintään 180km. Kyllähän Apophiskin siis väkeä tappaisi, muttei sentään koko ihmiskuntaa.
- maapallo
asteroidi oli kirjoitti:
halkaisijaltaan ainakin 10 km. 300m rautameteori joka törmäisi nopeudella 17 km/s tekisi maksimissaan noin 6 - 7 km halkaisijaltaan olevan montun. Jos nopeus olisi 72 km/s niin monttu olisi maksimissaan 14km. Chixulubin kraateri on halkaisijaltaan vähintään 180km. Kyllähän Apophiskin siis väkeä tappaisi, muttei sentään koko ihmiskuntaa.
23.5.2009 TUHOUTUU 56% MAAPALLOSTA KUN MAAHAN
SYÖKSYY TUNTEMATON ASTEROIDI SEN OLEN SAANUT
TIETÄÄ UNIINI TULLEIDEN VIHJEIDEN PERUSTEELLA,
VIHJEET ON PITÄNYT PAIKKANSA ENNENKIN - Hieno lahja
maapallo kirjoitti:
23.5.2009 TUHOUTUU 56% MAAPALLOSTA KUN MAAHAN
SYÖKSYY TUNTEMATON ASTEROIDI SEN OLEN SAANUT
TIETÄÄ UNIINI TULLEIDEN VIHJEIDEN PERUSTEELLA,
VIHJEET ON PITÄNYT PAIKKANSA ENNENKINSaan hienon lahjan synttäreiksi.
- Alkoi pelottamaan
nfgnfg kirjoitti:
dinosaurukset tappanu meteoriitti oli puolet siitä.Luehan vaikka tuolta allaolevasta linkistä mitä tuollainen 300m halkaisijaltaan oleva meteori tekisi: eipä juuri mitään ihmiskunnan säilymisen kannalta merkittävää. Tuo tsunamikin, jonka "aallot pyyhkii kaikki mantereet yli moneen kertaan" on 800 km:n päässä vaimentunut lähes vaarattomaksi
http://fi.wikipedia.org/wiki/Impakti - saa nenille
Hieno lahja kirjoitti:
Saan hienon lahjan synttäreiksi.
vedän sitä asteroidii turpaa jos tulee pilaa mun synttärit jotka on 24.5...
- Zodium
Maailmanloppu tulee jo 2012
- Ei ole meteoriitti tai aste...
Saakeli, se tulee takaisin, se hullu hallitsija, APOPHIS!!!!!!!!!!!!!!1
- Jackson ja Oneil ja Carter ...
saattaa onnistuu asteroidin kanssa!!!!!!!!!!!!!!
- ossuuko...
Usa:han. Jos hollywood voisi päättää niin sinnepä se tipahtaa. Ja amerikkalainen ydinperhe rupiaa ratkomaan katasrofin probleemia. Kyllä tuosta ainakin yhen leffan voisi väsätä viellä kun kerkiävät.
- kuin yksikään
asteroidi. Tällä hetkellä maailmassa on satoja miljoonia muslimeja, jotka on valmiita ydinsotaan tuhotakseen vääräuskoiset. Yksi asteroidi ei sen uhan alla paljoa paina!
- jokuvaa
mailmanloppua on ennustettu niin monta kertaa että että en jaksa edes uskoa tuollaseen hömpötykseen.Maapallo kohtaa tiensä pään viimeistään 5 miljardin vuoden kuluttua, kun Auringon energia nykyisen käsityksen mukaan alkaa hiipua. Ennen sammumistaan
- dsadfsfgaefzx
jokuvaa kirjoitti:
mailmanloppua on ennustettu niin monta kertaa että että en jaksa edes uskoa tuollaseen hömpötykseen.Maapallo kohtaa tiensä pään viimeistään 5 miljardin vuoden kuluttua, kun Auringon energia nykyisen käsityksen mukaan alkaa hiipua. Ennen sammumistaan
Meillä on aikaa noin 900 miljoonaa vuoota ennenkuin aurinko muuttuu punaiseksi jättiläiseksi. Sitten se on menoa
- kyllä ihminen keinot keksii
Ihminen ehtii ennen tuota tuhota maapallon joten tuosta kivenmurikasta ei tarvi huolestua.
- meneekö 50'000 rikki
kirkosta eronnut tänä vuonna jo nyt yli 40'000... joka viikka eroaa 1500 lisää...
nyt mennään lähelle 50'000 - hyvä niin
21v aikaa.
No itse sairastan tappavaa syöpää, enkä elä tonne asti ja mä toivon hartaasti, että toi asteroidi tulee ja tappaa kaikki muutkin :D- MUMMELI--..
SINUN MAAILMAN LOPPUSI VOI OLLA JO HUOMANNA,TAI NYT.TÄH?
- Bastrado
..........tulisin se ns. SUURI pamaus?
- sama....
tuleeko joku maailmanloppu!!Eikö pää paska ala jo muutenkin riittämään!!!?!!
Kaikki asiat pyörii rahan ja naisten ympärillä.
Jos olet mies,keski-iässä ja persaukinen,niin
voit samantien vetää ittes jojoon!!
Mieli tekee rahaa,valtaa ja nuorta kaunista naista kokoajan...mutta lopputulos on kauhee rapula,kolikot taskussa ja pornolehti edessä runkkaamassa paskasessa kämpässäs haaveilemassa että oispa minun nuoruudessa ollut samanlaisia huoralta näyttäviä nuoria naisia noin paljon tuolla kadulla ja kouluissa niin oisin varmasti nainut niitä kaikkia...!
Eli peli on pelattu,hyvästi!!!
- se olekkaan
se tähtiportin goauultti, se apopishi, joka tullee?
- taniel jakson
Orit ovat tulossa, kaikki piiloon.
- R
taniel jakson kirjoitti:
Orit ovat tulossa, kaikki piiloon.
saa tietää mahdollisesti iskevästä Aphopiksesta, ettei asia koske Suomea. Muutenhan me saatais tänne vaikka mimmosia otuksia kaiken maailman kolkista.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1333433Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382693Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302515Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631202428Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .362302- 1151830
Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3141492Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741478Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.3121371- 661228