Rakennekynnet Kemi/Tornio

Polkagrisen

Mistä Kemistä tai Torniosta saa rakennekynnet?
Mikä hintataso laittaessa/huoltaessa?

12

5635

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinen "pitkäkynt...
    • tietoa torniosta

torniossa ei ainakaan kannata mennä kauneuskamari elina kokkosen puheille missään asiassa, nainen tekee fysioterapeutin, kosmetologin,matkan järjestäjän ja ties minkä kaikkien alojen hommia. paljon on pettyneitä asiakkaita mustelmille hierottuja, kynsiä on pilattu yms yms.. kerrassaan kaameaa palveua!

• Anonyymi

Palvelujen tarjoaja ei ole yhtään asiakaspalvelu henkinen, toimii matkanjärjestäjänä ja itse juhlii eniten matkoilla 😂
        Nähnyt läheltä hänen elämää sekä tunnen taustat, ei herätä yhtään luottamusta saatikka kunnioitusta.

• Anonyymi

Ja kaamea emäntä 🤨

• fetgrg

Paras tähän astisista.
      Laitto koristeluineen (hox!!!) 70 euroa, huolto koristelusta riippuen.

• eliisa2

Jos haluat hyvät ja kestävät rakennekynnet saat ne Oulusta liikkeen nimi on Spinella.Olen itse käynyt jo vuoden ja aina ollut erittäin tyytyväinen. Tiedän muitakin asiakkaita jotka käyvät Kemistä siellä.

• e y y y

eikös jää*****seura l******** ole kaikilla rakenne kynnet? mistä ne on ne hommanneet ?

• trbt 88
        e y y y kirjoitti:

eikös jää*****seura l******** ole kaikilla rakenne kynnet? mistä ne on ne hommanneet ?

tä?

• Kynnet

Kemistä löysin Asemantorin kirppikseltä todella kauniita liimattavia irtokynsiä, nättejä ja edullisia.

• KYNSISTUDIO

Torniossa Jääkärinkatu 10 on kynsistudio LAURA 040-86 55 999.

• Anonyymi

Minulla ainakin kynnet kasvaa iliman rakentamistakin. Pittää kerran viikossa leikata.

• Anonyymi

Naisen pitkät terävät hopeiset kynnet saa miehen hormonit hyrräämään. Tietenkin pitää olla siisti huoliteltu muutenkin ja tervettä elämää elävä. Terveellinen ruoka, monipuolinen liikunta, hyvät yöunet, ihmissuhteitakin olisi hyvä olla. Jotkut tilaa kynsiä jostain ja liimailee kotosalla itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe