Rekattu = luonteeton?
Määräytyykö rekkojen luonne muiden rekattujen mielipiteiden mukaan? Näyttäisi siltä, että on tahdotonta meininkiä.
Rekkojen luonteettomuus
18
557
Vastaukset
- Marie-Cecile
ollaan kaikki samasta muotista ja vielä lampaita... Onneksi on Joulu, niin on hyvä syy teurastaa pari ja maailma on parempi paikka.
- Persoonattomuus
Paistaa nimenomaan onttous. Rekat ovat usein (eivät aina) värittömiä ja kaavamaisia turinoissaan ja raapaisevat asioita vain pintapuolisesti.
- gips
alle, muovautuu muutakin kuin luonne. Rekkojen luonteesta on paha sanoa mitään. Oon luullu, että ne on sieluttomia autoja vaan.
- logistii
puhumaan asioista niiden oikeilla nimillä.
näkyykö se luonne edes täällä? Mun mielestä tääl näkyy enemmän wannabe-luonnetta, kuin mitään todellista.
- sekin
kerro luonteesta?
sekin kirjoitti:
kerro luonteesta?
yleisellä tasolla kertoo? Ei mitään. Varmasti jokaisella on omat syynsä siihen wannabe-luonteen omaamiseen.
- on,
relaxed_eyes kirjoitti:
yleisellä tasolla kertoo? Ei mitään. Varmasti jokaisella on omat syynsä siihen wannabe-luonteen omaamiseen.
heikko luonne?
- vahvaa
relaxed_eyes kirjoitti:
vahva?
siinä on jos massan mukaan ajelehtii?
vahvaa kirjoitti:
siinä on jos massan mukaan ajelehtii?
Mut mä nyt vastaan oman mielipiteeni sun kysymykseen. Suurin osa ihmisistä on massaa, sen mukana liikkuminen ei osoita sen paremmin heikkoutta kuin vahvuuttakaan, eikä sen sitä tarvistekaan tehdä.
- asiasta,
relaxed_eyes kirjoitti:
Mut mä nyt vastaan oman mielipiteeni sun kysymykseen. Suurin osa ihmisistä on massaa, sen mukana liikkuminen ei osoita sen paremmin heikkoutta kuin vahvuuttakaan, eikä sen sitä tarvistekaan tehdä.
Suurin osa rekatuista on massaa,heikot myötäilee toisiaan,vahvat sanoo vastaankin.
asiasta, kirjoitti:
Suurin osa rekatuista on massaa,heikot myötäilee toisiaan,vahvat sanoo vastaankin.
No mun mielestä se vastaansanominen voi osoittaa myös heikkoutta, ja samanmielisyys osoittaa vahvuutta. Riippuu asiasta ja tilanteesta, ei niinkään siitä, että onko rekisteröitynyttä massaa vai ei.
- monte puskana
aah tää on ihanaaaaaaa
et kyennyt olla manitsematta kuka tekstin kirjoitti. Ei sillä, en minäkään siihen kykene.
- monte puskana
relaxed_eyes kirjoitti:
et kyennyt olla manitsematta kuka tekstin kirjoitti. Ei sillä, en minäkään siihen kykene.
nimensä kuten myytikki aikaisemmin
monte puskana kirjoitti:
nimensä kuten myytikki aikaisemmin
olikin aiemmin mustanikki. Oikea puska ei tuo omaa persoonaansa millään tavalla esille...tai korkeintaan kysyttäessä.
huomasin muuttuvani oikeasti pliisummaksi kun rekkauduin. Tosin en aikasemminkaan mustanikkinä tehnyt minkään sortin rajuja aloituksia, mutta puskista sentään joskus.
Olen pliisu "rekka":( Rekattunahan vois toisaalta oikein revitellä, koska viestithän voi poistaa. Mikä estää? En tiedä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522