Hei!Onko perunamuusi ilman sipulia se aito ja oikea muussi sillä siitäkin on kahta ellei kolmeaki koulukuntaa että enää ei tulisi laittaa sipulia vaan pelkkä maito voi ja se siinä.
Aito perunamuusiko??
4
1619
Vastaukset
- kuulu
sipuli normaaliin perunamuusiin. Sipulin lisääminen tekee perunamuusista täysin ERIKOISmuusin.
Pidän kyllä sipulista, mutta ei pälkähtäisi päähänkään lisätä sitä PERUNAmuusiin!
Muuten - miten kysymyksesi liittyy EINEKSIIN???- CrystalCinnamon
Joo munkaan mielestä sipuli ei kyl kuulu normimuussiin.
- laittoi aina
CrystalCinnamon kirjoitti:
Joo munkaan mielestä sipuli ei kyl kuulu normimuussiin.
raakaa sipulia muusin sekaan (1950-luvulla), eli silloin se kuului muusiin. Sain silloin äklötyksen sipuliin, että meni vuosikausia ennenkuin aloin käyttämään sipulia missään ruuassa. Kuullotettuna pehmeänä sipuli on hyvää, vaikkei tämä nyt eineksiin kuulunutkaan.
- oli ihan
laittoi aina kirjoitti:
raakaa sipulia muusin sekaan (1950-luvulla), eli silloin se kuului muusiin. Sain silloin äklötyksen sipuliin, että meni vuosikausia ennenkuin aloin käyttämään sipulia missään ruuassa. Kuullotettuna pehmeänä sipuli on hyvää, vaikkei tämä nyt eineksiin kuulunutkaan.
oma systeeminsä. Älä syytä siitä muita. Normaaliperunamuusiin EI kuulu sipuli, vaikka sipuli muuten on hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855050- 473522
- 1053345
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342541- 1992513
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262207- 1332069
- 201809
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51699- 1821678