Hese

hessuhooopo

Syksyn aikana olen käynyt kolme kertaa hesessä hampurilaisella, joista kahdella kertaa olen saanut hampurilaisen. Eka kerralla ei huolittu maksua, koska ostos oli alle 10 euroa, ja minulla vain 50 e seteli. Toisella kertaa maksoin sitten 10 e setelillä ja sainkin hampurilaisen, mutta syömättä jäi. Salaatin seassa oli pitka hius. YÖK YÖK YÖK.... Neljästä työntekijästä yhdellä oli pieni hilkka päähineenä, muilla ei mitän.... Kolmas kerta oli eilen, ja syömättä jäi myös se hampurilainen. Pyysin juomaksi veden, ja aivan uskomatonta, myyjä laskee juomaveden mukiini siivousaltaan hanasta. Hanan päällä roikkui siivousliina ja altaan reunalla jokin siivousainepullo.... Ei taida olla heseläisillä kovin hygienia määräykset tiedossa. Kattelin jonkin aikaa minun jälkeeni tulleita asiakkaita, ja jokaiselle joka halusi veden juomaksi, se laskettiin samasta siivousaltaan hanasta. Mun mittani on kyllä täys ko. ketjun suhteen. IKINÄ en enää mene sinne syömään.

9

1874

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h.moilanen

      ...hesburgerissa on sen verran hirveät sapuskat ettei sinne olisi alun alkaenkaan kannattanut erehtyä menemään. Hampurilaiset nähjääntyneitä ja paskan makuisia ja ranskalaisia ateriassa aivan naurettavan vähän. (jotka nekin tosin paskan makuisia)

      • eritysope

        En ole koskaan rohjennut maistaa paskaa, mutta jospa menenkin tuohon naapurin Heseen maistamaan.


      • h.moilanen
        eritysope kirjoitti:

        En ole koskaan rohjennut maistaa paskaa, mutta jospa menenkin tuohon naapurin Heseen maistamaan.

        ...kepillä jäätä ja rohkea rokan syö. Mutta kaikkein kovimmat ritarit syövät paskaa. Ihmisen paskaa.


    • paljain käsin

      Puutorin hesessä myyjä teki hampurilaisia paljain käsin. Välillä kävi tunki roskista ja taas pihveihin käsin kiinni.

      • *¨^*^*

        kylläpäs sitä taas on penskat vallaanneet yhden palstan. toinen ihan yhtä "hyvä " on tuo kouluruoka...
        .. no mutta valittaminen kuuluu murrosikään,
        se pitää vaan koittaa ymmärtää..


    • alla!!

      Hienoa valittaa suomalaisesta pikaruokaketjusta, mitä?

      En suosittelisi käymään pikaruokamestoissa ollenkaan, mutta painakaa sentään mieleen baari-illan jälkeen, että Hesessä rahat menevät sentään jonkun suomalaisen taskuun!

      Tässä maailmantilanteessa soisin Kehä-Kolmosenkin sisällä käymään Hesessä Mäkkärin sijaan! Tänä ja seuraavana vuonna jokainen penni sinun tai kumppanisi taskuun lienee toivottavaa!

      • yrjö-Hese

        Jos haluaa oikeaoppisen ja herkullisen hampurilaisaterian sekä hyvän mielen, niin Hese kannattaa kiertää kaukaa. Voihan sitä vaikka syödä koirankakkaa kadulta ja antaa rahat siitä ohi kävelevälle mummolle niin menee hyvään tarkoitukseen. Hesburgerin vertaaaminen McDonaldsiin, on kuin vertaisi kiljua shampanjaan.


      • Allbert

        ...luulosi siitä että Heseen viemäsi rahat menevät suomalaiseen taskuun on väärä.
        Hessuun kärräämäsi rahat menevät veroparatiisisaarella olevan holding yhtiön tilille. Eivät siis jää suomeen, sori.

        Sen sijaan mäkkäriin viemäsi raha päätyy suomalaisen yrittäjän suomalaisen yrityksen tilille, se on fakta.
        Suomen mäkkiravintoloista yli 70% on kotimasiten pienyrittäjien omistuksessa.
        Tottakai he maksavat maailman tunnetuimman liikemerkin käyttöoikeudesta jokusen prosentin liikemerkin haltijalle.
        Suomalainen yritys maksaa veronsa suomeen ja työllistää suomalaisia työntekijöitä.
        Sitäpaitsi tarjoamalla tuotteita huomattavasti pääkilpailijaa edullisemmin, saadaan ahne ja kaikessa kilpailijaansa kopioiva hese pitämään omat hintansa kurissa.
        Jos mäkkäri lopettaisi suomessa, niin hese varmaan nostaisi saman tien hintoja 20%


    • s.t.k.

      Mielenkiintoinen fakta on myös se, kun noista hinnoista tuli puhetta, että Mäkki teki vuonna -06 Suomen toiminnoillaan 10milj. euroa tappiota. Hese on voittoa tekevä liikeyritys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe