Hovimäen asiakaspalvelu?

Onko sitä?

Sunnuntain Lapin Kansassa oli Hovimäen mainos, jossa tarjottiin Finlaysonin 2-osaisia pussilakanasettejä hintaan 28.90.

Soitin liikkeeseen, ja sieltä vastasi nainen etunimellä. Esittelin itseni ja kysyin, että onko heillä Finlaysonin Ruusumuumi-settejä myynnissä. Nainen alkoi huutaa, että Muumit ja satiinit eivät ole tarjouksessa, että olisiko se pitänyt siihen ilmoitukseen laittaa? Vastasin, että ehkäpä olisi pitänyt. Minun olisi kuulema kuitenkin pitänyt ymmärtää, että nehän on jo niin kalliita, että ne
ei kuulu tähän tarjoukseen. Ja sitten luuria korvaan.

Jäi sitten epäselväksi, että onko heillä kyseistä settiä myytävänä tarjouksella tai heidän "niin kalliilla" hinnalla. Enää en välitä edes tietää.

Miksi ihmeessä sieltä ei pahoiteltu, että he ovat laittaneet virheellisen ilmoituksen lehteen? Tai edes vastattu yksinkertaiseen kysymykseen, että onko heillä myynnissä ko. tuotetta?

Ei ollut järin mukava puhelu. Ihmettelen, miksei edes yritetä palvella asiakasta? Onko siihen varaa?

Minun puolestani saa Hovimäen roinat olla. Kaiken, mitä olen ostamassa saan varmasti muualta. Rovaniemellä liikkeitä riittää ja altista asiakaspalvelua! Jos jotain tarvitsemaani en Rovaniemeltä löydä, löytyy se nettikaupoista.

28

6701

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun ei ole rahnaa niin ei ole

Joten tee kuten muutkin köyhät, mene konttiin jospa sieltä löytyisi, tai johonkin kirpputorille jossa on kuolinperän roinaa halvalla! Joten moi köyhä rassu! Ei se kerjäys aina auta!

• ...

Sinä et oikein tainnut ymmärtää aloittajan kirjoitusta?
        Mitä siinä mielestäsi kerjättiin? Asiakaspalvelua toivottiin.

• Ja rahaa on

Taiat olla Hovimäen palkkalistoilla, vajakki. Et niinku tajuu!

• PP

Kyllähän se niin on, että kaikki Lallukat tarttee tosi ISON supon...

• >>>>Buu

Jop, me kans käytiin isännän kans syksyllä kysymässä kyseisestä puljusta antennikaapelia, mentiin sinne työkalu puolen kassalle ja esitettiin asia, kas kummaa, myyjät rupesi keskenään tinkamaan kuka lähtee meille leikkaamaan sitä kaapelia, yks sano että mulla loppuu työt justiin ja siihen toinen myyjä tokas että mennessä kun meet pukuhuoneeseen niin leikkaat sen kaapelin....Me kuunneltiin haavi auki että voiko tuo olla tosi.....

• Muumimimmi

Kävin sieltä eilen ostamassa kaksi settiä Finlaysonia, just Ruusumuumia. Jotain häikkää oli kassalla, kun kassatyttö ei löytänyt niille hintaa.
      Siihen tuli töykeä naismyyjä, joka sanoi, etteivät ne kuulu tarjoukseen. Sitten tuli joku mies ja sanoi että anna mennä vaan tarjoushinnalla.
      Ensin piti kyllä kysyä, että tarvitaanko tähän kuluttaja-asiamiestä.
      Lehti-ilmoituksen perusteella kyllä kuuluikin myydä tarjoushintaan.
      Tiedä sitten, että oliko ilmoituksen harhautus tarkoituksellista...

• hejeks

Kävin viikko sitten ko. liikkeessä. Kassalla ollessani myyjä jutteli vielä edellä menneen pariskunnan kanssa, ei tervehtinyt minua, ei sanonut ostosten summaa.. Oli vissiin niin hyvä juttu kesken tuttujen kanssa.

Enpä taida mennä uudestaan...

• fgrth

niin kuitenki ostit. ei se oo tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa(vanha sananlasku).

• tosi omituisia
        fgrth kirjoitti:

niin kuitenki ostit. ei se oo tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa(vanha sananlasku).

nuo kommentit. Menee vähän ohi aiheen.

• asiakas itsekin

olin samaan aikaan kanssasi kyseisessä liikkeessä ja käsittääkseni sinulle annettiin ne MUUMIT sillä ale hinnalla ja mitä tulee sinun käytökseesi,niin ei ollu kyllä ihan asiallista ollut sekään..minusta hovimäen palvelu on erittäin hyvää,pitäisiköhän katsoa peiliin?

• ostamassa jakoavainta

Hovimäeltä.

Olin ostamassa jotain 24 tuuman jakoavainta.

Tarjolla olleet jakoavaimet eivät mielestäni olleet ihan tämän kokoisia, joten otin yhteyttä myyjään. Ja mitäpä myyjä teki? Myyjä otti mittanauhan ja rupesi sillä tutkimaan, olisiko esillä olevan jakoavaimen HAARUKAN LEVEYS tuon 24 tuumaa!!!!

Niin että Huh huh!

• ,,,,,,,,
        ostamassa jakoavainta kirjoitti:

Hovimäeltä.

Tarjolla olleet jakoavaimet eivät mielestäni olleet ihan tämän kokoisia, joten otin yhteyttä myyjään. Ja mitäpä myyjä teki? Myyjä otti mittanauhan ja rupesi sillä tutkimaan, olisiko esillä olevan jakoavaimen HAARUKAN LEVEYS tuon 24 tuumaa!!!!

Niin että Huh huh!

No miten se ois sitten pitänyt selvittää, että onko se 24 tuumainen vai ei?

• Meillä ovat sentit ja metri...
        ostamassa jakoavainta kirjoitti:

Hovimäeltä.

Niin että Huh huh!

Joten silleen?

• Onko sitä?

Luepa aloitukseni tarkemmin. Minun kanssani et liikkeessä ole voinut olla samanaikaisesti, koska minä en sitten mennyt sinne.

Miksi olsin mennyt, kun en puhelimessa saanut edes vastausta kysymykseeni, että onko heillä myytävänä kyseistä tuotetta. Saatika, että olisi kerrottu, millä hinnalla.

Eikä minulla ole edelleenkään haluja mennä Hovimäkeen, jos jo puhelimessa on tuollaista räkätystä.

Omat Ruusumuumini tilasin nettikaupasta, eivätkä ne niin kauhean kalliit olleet.

Kaipa niitä nyt pussilakanoita ostavat muutkin kuin minä. Tässäkin ketjussa on joku kirjoittaja, joka oli käynyt ostamassa.

• palveluammatissa itsekkin..
        Onko sitä? kirjoitti:

Luepa aloitukseni tarkemmin. Minun kanssani et liikkeessä ole voinut olla samanaikaisesti, koska minä en sitten mennyt sinne.

Miksi olsin mennyt, kun en puhelimessa saanut edes vastausta kysymykseeni, että onko heillä myytävänä kyseistä tuotetta. Saatika, että olisi kerrottu, millä hinnalla.

Eikä minulla ole edelleenkään haluja mennä Hovimäkeen, jos jo puhelimessa on tuollaista räkätystä.

Omat Ruusumuumini tilasin nettikaupasta, eivätkä ne niin kauhean kalliit olleet.

Kaipa niitä nyt pussilakanoita ostavat muutkin kuin minä. Tässäkin ketjussa on joku kirjoittaja, joka oli käynyt ostamassa.

Jaloillaan voi äänestää eli ei mene sellaiseen kauppaan jossa jo puhelimeen vastataan epäasiallisesti. Johan täällä Roissa kauppoja riittää! Itse olen asiakaspalveluammatissa eikä tekisi mieli ikinä huutaa asiakkaalle, tai olla tervehtimättä/puhumatta.
        Jos hinta oli lehdessä väärin, pitäisi siitä olla jo kaupan ovessa ilmoitus ettei asiakas turhaan lähde etsimään kyseistä tavaraa.

• Hhovimäen myyjäkö

siellä itseään koettaa kehua?

• Ape...
        palveluammatissa itsekkin.. kirjoitti:

Jaloillaan voi äänestää eli ei mene sellaiseen kauppaan jossa jo puhelimeen vastataan epäasiallisesti. Johan täällä Roissa kauppoja riittää! Itse olen asiakaspalveluammatissa eikä tekisi mieli ikinä huutaa asiakkaalle, tai olla tervehtimättä/puhumatta.
        Jos hinta oli lehdessä väärin, pitäisi siitä olla jo kaupan ovessa ilmoitus ettei asiakas turhaan lähde etsimään kyseistä tavaraa.

Miettikääs nyt vähän ihmiset. Menette kauppaan tivaamaan tarjoustuotetta Ok jos se on ollut virhe niin siitä voi varmaan neuvotella ilman uhkailuja ja epäasiallista käytöstä myyjiä kohtaan. Hovimäki on hyvä kauppa, jos ja kun ei ole varaa ostaa esim K-Raudasta. Hovimäellä saa katsella rauhassa ja apua saa (tosin verkkaista) ainakin työkalupuolella, jos pyytää. Itse ymmärrän että jos vaikka mainokseen virheellisesti tulee tuotteeseen hinta 20,00€ ja sisäänosto vahingossa mainokseen tulleessa tuotteessa olisi vaikka 80€ ja normaali myyntihinta 120,00€. Kyllä se pitää silloin se inhimillinen erehdys pystyä hyväksymään ja antaa anteeksi. Kuka haluaa olla myyntityössä tai asiakaspalvelussa jos pienestaä virheestä on vaarana tulla heti iso asia ja maineen menetys. Kirjoittakaa itse valittajat omilla nimillänne niin on reilua kaikin puolin.

• ....
        Ape... kirjoitti:

Miettikääs nyt vähän ihmiset. Menette kauppaan tivaamaan tarjoustuotetta Ok jos se on ollut virhe niin siitä voi varmaan neuvotella ilman uhkailuja ja epäasiallista käytöstä myyjiä kohtaan. Hovimäki on hyvä kauppa, jos ja kun ei ole varaa ostaa esim K-Raudasta. Hovimäellä saa katsella rauhassa ja apua saa (tosin verkkaista) ainakin työkalupuolella, jos pyytää. Itse ymmärrän että jos vaikka mainokseen virheellisesti tulee tuotteeseen hinta 20,00€ ja sisäänosto vahingossa mainokseen tulleessa tuotteessa olisi vaikka 80€ ja normaali myyntihinta 120,00€. Kyllä se pitää silloin se inhimillinen erehdys pystyä hyväksymään ja antaa anteeksi. Kuka haluaa olla myyntityössä tai asiakaspalvelussa jos pienestaä virheestä on vaarana tulla heti iso asia ja maineen menetys. Kirjoittakaa itse valittajat omilla nimillänne niin on reilua kaikin puolin.

jos virhe myönnettäisiin! Ja koetettaisiin myyjän puolelta korjata asiaa. Jos ilmoituksessa on virhe, eihän se tokikaan ole asiakkaan vika.

Enkä nyt tarkoita pelkästään Hovimäkeä (en ole siellä vielä ehtinyt käymään), kun sattuuhan noita muissakin kaupoissa.

Aina ei vaan myyjät muista, että ovat asiakaspalvelutyössä. Ikäviä asiakkaita sattuu, mutta asiakas on asiakas.

Tämä sinun esimerkkisi ei hinnoiltaan sovi kovin hyvin johonkin pussilakanaketjuun, joissa tarjoushinnan ja normaalihinnan välillä tuskin on monenkaan euron hintaeroa.

Aloittajan mukaan hän ei ollut saanut edes vastausta, että onko liikkeessä tuotetta.

Kukapa tällaiselle palstalle omalla nimellään kirjoittaisi? Ethän sinäkään.

• mitä kylvää

Hovimäki nimittäin.

Asikaspalvelusta siellä ei ole koskaan ollut tietoakaan, tärkeintä on kyylätä varastavatko asiakkaat. Tunnen tämän porukan jo vuosikymmenten takaa, ylimielistä ja nokkavaa porukkaa.

• heluna671

Juurikin näin! olin v -88 töissä rakkatiellä olleessa tarttiksessa. eräänä päivänä, kun kävin ruokatunnilla tyttöäni sairaalassa katsomassa, takaisin tullessani minut kutsuttiin takahuoneeseen ja potkut annettiin syystä että "ei työntekijää, joka ei pysy työpaikallaan voida pitää työsuhteessa" käräjillä väittivät minun varastaneen urheilusukat, siinä muka syy potkuihin. kas vain, jonkusen ajan päästä tilallani oli toinen työntekijä, sukulaistyttö tietenki ... :D

• ............

Myydäänkö siellä resuja otsalamppuja?

• Iina Ilmatar

Iso, laajentunut liikehuoneisto ja paljon valikoimaa. Positiivinen ja iloinen palvelu ainakin tänään. Tuli hyvä fiilis.

• .

.

• HovimäkiLallukka

Aivan ihmeporukkaa nuo Lallukat , kävin työhaastattelussa Hovimäellä niin isä ja tyttö kyselemässä ja ensimmäinen kysymys oli että onko vakiopimperoa? Muutenki jäi vähän kummallinen kuva näistä tyypeistä, onneks ei oo kuulunu mitään. :D

• Lillukkaotaoffit

Vuosi sitten kesällä Hovimäki kampanjoi tarjouksella OFF:in hyttysaerosoleista. Ovh oli jotain seitsemän euroa, ja myivät tarjouksessa jollain kahdella eurolla. Ostin monta, koko kesän mökkireissuja varten. Mökillä sitten sumuttaessa teho ei ollut totutun kaltainen, vaatteille osunut sumute muuttui valkoiseksi tahraksi. Syvennyin tarkemmin suihkepulloon, ja totesin, että suomen kielellä ollut ohje purkin kyljessä oli tarra! Se lähti siististi irti ja alta paljastui italiankielinen alkuperäisohje, miltä lie vuodelta?

Mainitsin asiasta seuraavalla hovimäkireissullani naispuoliselle "Lallukalle", ja hän sanoi jostain netistä löytyvän osoitteen, johon voisi tehdä valituksen. Sen päivän jälkeen olen käynyt katsomassa "lillukanvarsia" mahdollisimman harvoin.

Arvelen vain, että jos jotain lähtökohtaisesti Italian markkinoille suunnattua tuotetta myydään vuosien päästä vanhentuneena skandinaviassa, täytyy kyseessä olla MAFIAN rahanpesutoimet.

Se siitä reilun kaupan "perheyrityksestä".

• jollyr

En sitten jalallanikaan astu siihen tönöön, oon vuosikaudet pystyny elämään ilman niitä romuja ja pystyn tästä edespäinkin. Äänestin jaloillani asiakaspalvelua, mulle riitti iso hikinen matami kassalla soittamassa suutaan. Se oli kiitos ja hyvästi, ostokset saivat jäädä.

• KierretäänHovimäet

Rovaniemellä hyvää asiakaspalvelua saa vain automaateilta .
        Asiakkaalle saa kyllä huutaa päin naamaa , mutta jos asiakas huutaa takaisin
        , niin vartiointiliike on paikalla alta aikayksikön .

• Micke79

Joo kyllä nämä hovimäen lallukat ovat ihan omanlaista porukkaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      3098
    2. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      43
      1157
    3. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1142
    4. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      52
      1045
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      32
      997
    6. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      868
    7. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      852
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      53
      847
    9. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      44
      822
    10. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      24
      791
    Aihe