Mistä löytää tyttöystävän?

onnetonna

Mistä oikein voisi löytää kunnon tyttöystävän? Käyn hyvin vähän baareissa eikä nyt muutenkaan ole sellaista harrastusta jossa uusia ihmisiä voisi tavata. En ole mikään omituinen hörhö tai edes nurkassa elävä nörtti vaan saan kyllä naiseni nauramaan ja tiedän mistä he pitävät. Aloittaminen vain on vaikeaa.. Aiemmat tyttöystäväni olen tavannut täysin sattumalta enkä oikein itsekään tiedä miten kaikkin onkaan tapahtunut, se vaan on tapahtunut mutta nyt kun kaipaisin seuraa niin ei sitä niin vain mennä kassaneitiä häiriköimään. Netin treffipalveluita kammoan enkä oikein haluaisi lähteä sellaiseen touhuun..

30

13033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tupuli

      Ilmottaudu mukaan vaikkapa joillekkin naisten suosimille kursseille, jos tahdot tavata heti ja kasvokkain.Näitä naisvaltaisia kurssejä ovat esim. erilaiset ihmissuhteita käsittelevät kurssit. Näissä on aina joukon pääosa naisia.

      Huomaan, että kirjoitit tytöistä. Sama kuitenkin pätee: mieti mitä harrastavat pääosin tytöt.
      Kirjoittajakurssi? Maalausta? Mieti joku tälläinen asia omien taipumuksiesi ja kiinnostuksesi pohjalta.

      Eikä tuo treffailu netin kauttakaan mikään peikko ole. Kunhan teet riittävän selkeän ilmoituksen siitä, millaista tyttöä etsit ja olet itse hyvin aktiivinen yhteydenotoissa.
      Ei kannata jättää etsimistä yhden tavan varaan.

      Molempia tapoja kanattaa mielestäni käyttää.
      Onnea matkaan mukavan ihmisen löytämiseksi!

    • etsivä

      Minulla on melkein sama ongelma, hieman eripäin vain. Samoin käyn vähän baareissa. Ja vapaa aikaa on vähän harrastusten ja opiskelun jälkeen, ei ehdi aloittamaan uutta harrastusta, ja kun minä olen vielä ujo niin ei onnistu vento vieraisiin tutustuminen. Eikä nykyisissä harrastuksissa, ystävä ja tuttava piireissä ole ketään kiinnostavaa miestä.

      • tupuli

        Ovatko nykyiset harrastuksesi sellaisia, jossa sinulla on myös mahdollisuus tutustua uusiin miehiin? Jos sinulla on vapaa-aikaa vain vähän, vaihda joku harrastuksesi toiseen.Selaile kurssitarjontaa. Vuoden alussakin on mahdollista ilmottautua joihinkin uusiin kursseihin.
        Eli kun netti on nyt sinulla auki, selaa mahdollisuuksiasi.

        Yritä myös keksiä uusia, vain vähän aikaa vieviä
        juttuja tutustumisien avittamiseksi.

        Voit ehkä esim.joskus "lainata"ystäväsi koiraa mukaan kävelylenkillesi.Koiran ulkoiluttajilla tulee helposti juttua lemmikeistä ihan luontevasti.Jos mukava, yksineläjän oloinen mies sattuu joskus pysähtymään kohdalle, vihjaise- vaikkapa miehen koiralle-, ennen matkanne jatkamista, että hauvelit saattavat taas tavata
        huomenna samoihin aikoihin.(On helppo heti aluksi kysäistä mieheltä, onko tuo miehen koira hänen omansa vai..?). Tähän vastatessa tulee helposti ilmi mahdolliset muut perheenjäsenet eli myös mahdollinen kumppani.

        Se. millä kasvatat mahdollisuuksiasi 100% on tietysti matkustaminen.Pidemmät matkat vain ovat liian kalliita. Tyydy siis mahdollisen bussikortin suomiin mahdollisuuksiin ja ota siitä
        kaikki irti: Tee lista paikoista, joissa olet ajatellut joskus käydä, muttet sitten kuitenkaan...Kun menet johonkiin yleiseen kulkuneuvoon,valitse paikkasi aina mahdollisuuksien mukaan jonkun miespuolisen ihmisen läheltä.Kesällä taas on mukava pyöräillä.


        Tärkeintä tässä on ehkä huomata se, että kun tämänhetkinen elämäntapani ei ole tupsauttanut
        ihmistä elämääni,on itse muutettava oma elämä sellaiseksi, että uusien tuttavuuksien tapaaminen
        on mahdollista.
        Itse olen huomannut, minun on ollut turha odottaa jotain taianomaista kohtaloa tumput suorina.

        Vain itse toimimalla on tullut uusi ihminen elämääni. Jos olet arka- niinkuin minäkin, on vain paras alussa tavallaan pakottaa sanat ulos suustaan.
        Mitä enemmän puhut muiden kanssa, sitä paremmin harjaannut kanssakäymisissä muiden kanssa ja sitä helpompi on lopulta rentoutua ja luottaa.

        Ujona on hyvä muistaa, että kiinnostunut mieskin kaipaisi mielellään jonkinlaista pientä kiinnostuksen elettä takaisin. Se voisi olla vaikka se pelottava silmiin katsominenkin.

        Mitä enemmän avaa ovia uuteen, sitä enmmän mahdollisuudet kasvavat.

        Tutustuminen netissä on lisänä ihan käypä vaihtoehto ujoille myös.

        Ei kannata kiintyä kuitenkaan liikaa vain yhteen
        mahdolliseen etsimisväylään.

        Olennaista on siirtyminen odottamisesta suoraan toimintaan.

        Aikoihin, jolloin kävin viellä ravintolassa,ihmettelin sitä, miksi ystäväni sai miehiltä aina huomiota. Arvioin, että ulkonäöllisesti olimme kuitenkin samaa luokkaa.

        Vasta myöhemmin tajusin, mistä se johtui; ystävälläni oli aina hymy huulilla. Tämän lisäksi
        hän myös osasi flirttailla, mikä taas ei minulta sujunut ollenkaan.

        Jännittävät ihmiset eivät tietysti ole hyviä flirttailijoita, koska kiinnittävät yleensä huomiota toisen sijasta itseensä ja vain omaan käyttäytymiseensä.Pieni silmäpeli ja ystävällinen hymy ei kuitenkan olisi pahasta.

        Miehet kun ovat "torjunnan" suhteen yhtä haavoittuvaisia kuin naiset.Ajatuksenluku on vain harvoille suotu lahja...Pieni vinkki kiinnostuksesta siksi auttaisi. (Jos ei uskallusta omaan aloituksentekoon ole).
        Saattaa olla, että minua nuoremmat naiset ovat tässä rohkeampia ja aloitteellisempia.

        Lämpöä ja luottamusta elämääsi!


      • onnetonna
        tupuli kirjoitti:

        Ovatko nykyiset harrastuksesi sellaisia, jossa sinulla on myös mahdollisuus tutustua uusiin miehiin? Jos sinulla on vapaa-aikaa vain vähän, vaihda joku harrastuksesi toiseen.Selaile kurssitarjontaa. Vuoden alussakin on mahdollista ilmottautua joihinkin uusiin kursseihin.
        Eli kun netti on nyt sinulla auki, selaa mahdollisuuksiasi.

        Yritä myös keksiä uusia, vain vähän aikaa vieviä
        juttuja tutustumisien avittamiseksi.

        Voit ehkä esim.joskus "lainata"ystäväsi koiraa mukaan kävelylenkillesi.Koiran ulkoiluttajilla tulee helposti juttua lemmikeistä ihan luontevasti.Jos mukava, yksineläjän oloinen mies sattuu joskus pysähtymään kohdalle, vihjaise- vaikkapa miehen koiralle-, ennen matkanne jatkamista, että hauvelit saattavat taas tavata
        huomenna samoihin aikoihin.(On helppo heti aluksi kysäistä mieheltä, onko tuo miehen koira hänen omansa vai..?). Tähän vastatessa tulee helposti ilmi mahdolliset muut perheenjäsenet eli myös mahdollinen kumppani.

        Se. millä kasvatat mahdollisuuksiasi 100% on tietysti matkustaminen.Pidemmät matkat vain ovat liian kalliita. Tyydy siis mahdollisen bussikortin suomiin mahdollisuuksiin ja ota siitä
        kaikki irti: Tee lista paikoista, joissa olet ajatellut joskus käydä, muttet sitten kuitenkaan...Kun menet johonkiin yleiseen kulkuneuvoon,valitse paikkasi aina mahdollisuuksien mukaan jonkun miespuolisen ihmisen läheltä.Kesällä taas on mukava pyöräillä.


        Tärkeintä tässä on ehkä huomata se, että kun tämänhetkinen elämäntapani ei ole tupsauttanut
        ihmistä elämääni,on itse muutettava oma elämä sellaiseksi, että uusien tuttavuuksien tapaaminen
        on mahdollista.
        Itse olen huomannut, minun on ollut turha odottaa jotain taianomaista kohtaloa tumput suorina.

        Vain itse toimimalla on tullut uusi ihminen elämääni. Jos olet arka- niinkuin minäkin, on vain paras alussa tavallaan pakottaa sanat ulos suustaan.
        Mitä enemmän puhut muiden kanssa, sitä paremmin harjaannut kanssakäymisissä muiden kanssa ja sitä helpompi on lopulta rentoutua ja luottaa.

        Ujona on hyvä muistaa, että kiinnostunut mieskin kaipaisi mielellään jonkinlaista pientä kiinnostuksen elettä takaisin. Se voisi olla vaikka se pelottava silmiin katsominenkin.

        Mitä enemmän avaa ovia uuteen, sitä enmmän mahdollisuudet kasvavat.

        Tutustuminen netissä on lisänä ihan käypä vaihtoehto ujoille myös.

        Ei kannata kiintyä kuitenkaan liikaa vain yhteen
        mahdolliseen etsimisväylään.

        Olennaista on siirtyminen odottamisesta suoraan toimintaan.

        Aikoihin, jolloin kävin viellä ravintolassa,ihmettelin sitä, miksi ystäväni sai miehiltä aina huomiota. Arvioin, että ulkonäöllisesti olimme kuitenkin samaa luokkaa.

        Vasta myöhemmin tajusin, mistä se johtui; ystävälläni oli aina hymy huulilla. Tämän lisäksi
        hän myös osasi flirttailla, mikä taas ei minulta sujunut ollenkaan.

        Jännittävät ihmiset eivät tietysti ole hyviä flirttailijoita, koska kiinnittävät yleensä huomiota toisen sijasta itseensä ja vain omaan käyttäytymiseensä.Pieni silmäpeli ja ystävällinen hymy ei kuitenkan olisi pahasta.

        Miehet kun ovat "torjunnan" suhteen yhtä haavoittuvaisia kuin naiset.Ajatuksenluku on vain harvoille suotu lahja...Pieni vinkki kiinnostuksesta siksi auttaisi. (Jos ei uskallusta omaan aloituksentekoon ole).
        Saattaa olla, että minua nuoremmat naiset ovat tässä rohkeampia ja aloitteellisempia.

        Lämpöä ja luottamusta elämääsi!

        ..mutta ei taida kyllä niin paljoa olla sitä "munaa" että minnekään ihmissuhdekursseille menisin saati maalaamaan. Ideana kyllä aivan hyvä.. ..tai heitetään juttu toisinpäin. Olet naisena ihmissuhdekurssilla ja siellä on parinkymmenen naisen joukossa yksi mies. Mitä ajattelet hänestä? Ilmoittautuisiko hetero mies tuollaiselle kurssille edes? Onko hänessä jokin vikana kun on eksynyt paikalle?

        Olen parinkymmenen päälle ja opiskelija joten yksi vaihtoehto voisi olla että hakisin iltatöihin jonnekin markettiin missä pääosin kassalla näkyy nättejä tyttöjä. Ainoa vaan että minua ei saisi ikinä houkuteltua kassatyöhön koska aina pitää olla hyvällä päällä ja jaksaa vaikeitakin asiakkaita. ..ehkä joissakin muissa tehtävissä tarvittaisiin apua..

        Olen koittanut myös liikkua enemmän, niin pyörällä, hölkäten kuin autollakin. Harvemmin vain ainakaan lenkillä pääsee mitenkään kenenkään juttusille ja pyöräillessä vielä vähemmän jos ei sitten tule jotakin *tapahtumaa* jossa herrasmies voisi tulla auttamaan. Autoillessa taas olen kierrellyt ostoksia tehdessä vähän siellä sun täällä ja yrittänyt vahingossa törmätä mielenkiintoisiin ihmisiin. ..ei se vaan ole niin helppoa..

        Harmittavan usein käy vieläpä niin että kun aloitan juttelun ja aloitusta ei tyrmätä niin pian huomaankin jo sormuksen "väärässä" sormessa.. ..siihenpä se minun puolestani sitten jää tietenkin


      • tupuli
        onnetonna kirjoitti:

        ..mutta ei taida kyllä niin paljoa olla sitä "munaa" että minnekään ihmissuhdekursseille menisin saati maalaamaan. Ideana kyllä aivan hyvä.. ..tai heitetään juttu toisinpäin. Olet naisena ihmissuhdekurssilla ja siellä on parinkymmenen naisen joukossa yksi mies. Mitä ajattelet hänestä? Ilmoittautuisiko hetero mies tuollaiselle kurssille edes? Onko hänessä jokin vikana kun on eksynyt paikalle?

        Olen parinkymmenen päälle ja opiskelija joten yksi vaihtoehto voisi olla että hakisin iltatöihin jonnekin markettiin missä pääosin kassalla näkyy nättejä tyttöjä. Ainoa vaan että minua ei saisi ikinä houkuteltua kassatyöhön koska aina pitää olla hyvällä päällä ja jaksaa vaikeitakin asiakkaita. ..ehkä joissakin muissa tehtävissä tarvittaisiin apua..

        Olen koittanut myös liikkua enemmän, niin pyörällä, hölkäten kuin autollakin. Harvemmin vain ainakaan lenkillä pääsee mitenkään kenenkään juttusille ja pyöräillessä vielä vähemmän jos ei sitten tule jotakin *tapahtumaa* jossa herrasmies voisi tulla auttamaan. Autoillessa taas olen kierrellyt ostoksia tehdessä vähän siellä sun täällä ja yrittänyt vahingossa törmätä mielenkiintoisiin ihmisiin. ..ei se vaan ole niin helppoa..

        Harmittavan usein käy vieläpä niin että kun aloitan juttelun ja aloitusta ei tyrmätä niin pian huomaankin jo sormuksen "väärässä" sormessa.. ..siihenpä se minun puolestani sitten jää tietenkin

        Sopivan ihmisen löytäminen ei ole aina kovin nopea asia. Rakkautta ja iloa kun ihminen kaipaa, tulee helposti kärsimättömäksi.Silloin odottaa helposti, että toinen ihminen tulisi ja täyttäisi sen tyhjyyden tunteen.

        Todelliseksi ratkaisuksi ei kuitenkaan riitä, että löydät jonkun rakastamaan itseäsi.
        Se, mistä pitää aloittaa on kiltti käytös itseä kohtaan.Välität itsestäsi niin paljon, annat itsellesi aikaa hyviin asioihin.

        Mieti, onko vaikkapa jokapäiväinen Tv:n katselu sinulle sellaista, mikä tuo todellista iloa elämääsi. Vai syökö se vain aikaasi jättäen tyhjyydentunteen.Tästä voi vieroittaa itseään pikkuhiljaa.Uutiset voi kuunnella radiostakin halutessaan.
        Näin on sitten enemmän aikaa iloa tuottaville asioille.
        Usein ihmisellä on elämässään joku kiinnostus, miltei intohimo johonkin asiaan.
        Kannattaa kehittää taipumuksiaan,kun sellaisia omaa. Oli se sitten kirjoittaminen, kädentaidot, kuunteleminen.Jokainen on jossain hyvä ja "omalla paikallaan".

        Itse olen huomannut, että on ollut yllättävän antoisaa se, että on alkanut käydä kylässä leskeksi jääneen sukulaismiehen luona.
        Tuntuu joka kerta yhtä hyvältä nähdä, miten hän ilahtuu vierailusta.
        Antamalla toiselle jotain itsestään, saa sen takaisin usein moninkertaisesti ilona.Ja ilolla on taipumus taianomaisesti levitä ympäristöönkin.

        Uusien ihmisten kautta lisää myös mahdollisuuksia tutustua heidän tuttuihinsa ja sukulaisiinsa.

        Ihmissuhdekursseille tulevat miehet olisivat sinkkunaisten mielestä todella mielenkiintoisia.
        Sillä: Mistäpä naiset mielummin puhuvat, kuin ihmissuhteista ja tunteista!Vai viellä jotain vikaa olisi: päinvastoin! Kunpa kaikki sinkkumiehet suuntaisivat noille kurseille.

        Lyhytkurssejakin on niin paljon erilaisia. Korukivien hiontaa ym. missä naisiakin on.
        Kannattaa ottaa asioista selvää.

        Vaikka aikaa ei koskaan tuntuisikaan olevan riittävästi, voi kuitenkin tehdä valintoja ja järjestää sen uudelleen.

        Jos ei ravintolassa istuminen ole tuonut kumppania, kannattaa ehkä valita silloin toisin.

        Baari-illan jälkeinen tunnelma kertoo sinulle kyllä, oletko antanut itsellesi jotain iloa tuottavaa.
        Omasta kokemuksestani voin sanoa: Koin baarissa
        ajan viettämisen turhauttavaksi, nöyryyttäväksi ja kaiken lisäksi kalliiksi. Kalliiksi myös siksi, että se vei aikaani, jonka olisin voinut käyttää antoisammalla tavalla.

        Huomasin, ettei ollut pakko karusellihevosen tapaan toistaa pakonomaisesti samaa pientä ympyrää:Toiveikkuus, turhautuminen ja pettymys.

        Ei ole silti tarkoitus, että jäisi viikonloppuna neljän seinän sisään nyhjäämään.
        Vaihtoehtoja löytyy kyllä.Valitse kuitenkin sellainen, missä mahdollistat kanssakäymisen muiden kanssa.

        Baariin käytetyn ajan siksi voi käyttää vaikkapa tekemällä isomman satsin ruokaa jakaen sen pikkuannoksiin pakastimeen. Niin saa myös vähän enemmän aikaa arkena lähteä harrastamaan.

        Olet itsesi parhain ystävä. Kohtele siis itseäni hyvin ja arvostavasti.Sen tuoma hyvä olo heijastuu
        sinusta ulos ja vetää vetovoiman lain mukaisesti
        puoleensa juuri oikeanlaista ihmistä.

        Nämä eivät ole vain sanoja.Testaa tämä itse käytännössä. Kokeile, mitä tapahtuu. Sirkus kyllä pyörii siellä edelleen ilman yhtä sirkushevostakin.
        Etkä jää paitsi mistään, vaikka joku niin yrittäisi sinulle uskotellakkin- saadakseen seuraa
        tylsään kuppilaan.

        Näin joulua ennen voi lähettää vaikkapa joulutoivotuksen turvallisin mielin kiinnostuksen kohteellen- jos sellainen on olemassa.

        Jos sellaista ei viellä ole,muuta nykyisiä toimintatapojasi etsimisen suhteen.

        Auton omistava voi ajaessaan joskus kauemmaksi
        vaikka tarjota kimppakyytiä matkalle palstoilla.

        Autoileva ihminen voisi työnään tarjota myös esim. jonkinlaista
        ostosten kuljetuspalvelua iltaisin lähialueen vanhuksille.Tämän tiimoilta voisit ottaa yhteyksiä kauppiaisiin tai laatia ilmoitus itse.
        Näin tulisivat nuo kivat kassatytötkin mukavasti tutuksi...

        Kaikille mahdollisuuksille on syytä olla avoin.

        Lämmintä joulumieltä!


      • hmmmmmmmmmm
        onnetonna kirjoitti:

        ..mutta ei taida kyllä niin paljoa olla sitä "munaa" että minnekään ihmissuhdekursseille menisin saati maalaamaan. Ideana kyllä aivan hyvä.. ..tai heitetään juttu toisinpäin. Olet naisena ihmissuhdekurssilla ja siellä on parinkymmenen naisen joukossa yksi mies. Mitä ajattelet hänestä? Ilmoittautuisiko hetero mies tuollaiselle kurssille edes? Onko hänessä jokin vikana kun on eksynyt paikalle?

        Olen parinkymmenen päälle ja opiskelija joten yksi vaihtoehto voisi olla että hakisin iltatöihin jonnekin markettiin missä pääosin kassalla näkyy nättejä tyttöjä. Ainoa vaan että minua ei saisi ikinä houkuteltua kassatyöhön koska aina pitää olla hyvällä päällä ja jaksaa vaikeitakin asiakkaita. ..ehkä joissakin muissa tehtävissä tarvittaisiin apua..

        Olen koittanut myös liikkua enemmän, niin pyörällä, hölkäten kuin autollakin. Harvemmin vain ainakaan lenkillä pääsee mitenkään kenenkään juttusille ja pyöräillessä vielä vähemmän jos ei sitten tule jotakin *tapahtumaa* jossa herrasmies voisi tulla auttamaan. Autoillessa taas olen kierrellyt ostoksia tehdessä vähän siellä sun täällä ja yrittänyt vahingossa törmätä mielenkiintoisiin ihmisiin. ..ei se vaan ole niin helppoa..

        Harmittavan usein käy vieläpä niin että kun aloitan juttelun ja aloitusta ei tyrmätä niin pian huomaankin jo sormuksen "väärässä" sormessa.. ..siihenpä se minun puolestani sitten jää tietenkin

        Olet siis opiskelija? Eikö oppilaitoksessasi ole naisia? Vai eivätkö vain kiinnosta?


    • mistäkö...

      Valtettavan usein monella miehellä päivät menee samaa kaavaa kuin minullakin. Pääset töistä, teet ruokaa tai käyt harrastuksissa. No jommin kummin päin, kun niistä olet päässyt irti, ni klo on jo 20. Kaupat ja kirjastot on kiinni. Vietetään hetki koneen äärellä tai television, jonka jälkeen nukkumaan ja seuraavana päivänä toistuu sama kaava. Kunnes koittaa viikonloppu. Kaveriporukalla oluet naamaan ja baariin. Baari täynnä idioottinaisia nokat pystyssä... lopulta ryyppäät sen verra, että vitutus vaan kasvaa ja lähdet kotiin. Seuraava päivä meneekin sit krapulassa. Ja maanantaina koittaa taas sama oravanpyörä.

    • Haku päällä

      ".....niin ei sitä niin vain mennä kassaneitiä häiriköimään."

      Oikein hyvä idea jos vaan pokka pitää. Kassaneiti voi vaikka ilahtua. Jos ei, niin et menetä mitään. Se on peli jossa voi vain voittaa.

      "Netin treffipalveluita kammoan enkä oikein haluaisi lähteä sellaiseen touhuun..."

      Sieltä löytyy kaikkea maan ja taivaan väliltä. Elämäni naisen löysin sieltä... tai melkein. Sitä kesti kuusi vuotta kunnes kyllästyi ja lähti lätkimään.

    • Satai Vesa

      Vissiin aika kuollu threadi, mutta hyi vittukun on pahaa kahvia.

      • :P

        www.eurosinkut.net


    • sinkku18

      Jos saat tilaisuuden niin puhu tytölle.
      Ei voi menettää mitään, vaikka ujostuttaisi kuinka paljon, varmaan parempi vaan kuin että olisi liian itsevarma

    • Tosi tarkotuksella.On niin yksinäistä.

    • yksinolo on perseest

      ei löydy mistään. naiset sais kuolla sukupuuttoon, ihan sama

    • hyväneuvo

      No, kun se menee useimmiten juuri niin, että toisen tapaa sattumalta. Silloin, kun liikaa yrittää hankkia kumppania, ei yleensä sitä löydy. Mutta silloin, kun keskittyy omaan elämäänsä eikä edes ajattele parisuhdetta, niin kulman takaa tupsahtaa joku. Kannattaa vain olla oma itsensä, pitää silmät auki ja tarttua tilaisuuksiin eikä jäädä liikaa suremaan yksinäisyyttään.

      • sdyrdhtjuy

        Just joo. Ei ole ikinä toiminut kumpikaan, yrittäminen tai yrittämättä oleminen. Miksi en sattumalta tapaa kumppania!?!?=!?!?!`!?


    • hyväneuvo

      Ehkä ei ole tullut sellaista sopivaa vielä vastaan tai sellalista, jolle sinä sopisit. Voi olla, ettet vielä tiedä kuka olet ja mitä haluat ja se epävarmuus heijastuu, ja siksi mitään ei tapahdu. Mutta kyllä se suhde väkisinkin tulee, ei välttämättä jää lopulliseksi, mutta tulee kuitenkin. Tuli se minullekin lopulta pitkän ja pettymyksiä sisältäneen odotuksen jälkeen, vaikken olisi uskonut.

      • "Mutta kyllä se suhde väkisinkin tulee, ei välttämättä jää lopulliseksi, mutta tulee kuitenkin."

        Millä perusteilla?
        Kun ei ole edes vähemmän sopivaa kumppaniehdokasta tullut vastaan 32 ikävuoteen mennessä.


    • hyväneuvo

      Jos nyt yhtään liikkuu missään, jossa on sitä sukupuolta josta tykkää, niin on sula mahdottomuus välttää kiinnostuksen herättäminen tai herääminen. Ja joskus se kiinnostus poikii enemmän. Pitää vaan tarttua tilaisuuksiin. Isäni oli 34, kun tapasi äitini työpaikalla. Hän ei ollut seurustellut päivääkään sitä ennen. Vuoden päästä menivät naimisiin.

      • "Pitää vaan tarttua tilaisuuksiin."

        Tähän se homma kaatuu.


      • huuuyuuu
        wlfwd kirjoitti:

        "Pitää vaan tarttua tilaisuuksiin."

        Tähän se homma kaatuu.

        Elikkä jos et ole edes valmis tekemään alotetta sen mahdollisen kumppanin vuoksi niin voi voi.


    • Jasmin sinkkugirl :)

      Mä voisin ottaa sut :) oot komee

    • 3424u324u34

      nyt kun on näitä tämmösiä keskusteluja lueksellu, kun on sama ongelma mistä tässä keskustellaan. Niin tuli mieleen, että ei tämä koneen äärellä oleminen auta asiaan. Tähän juttuun pätee monet samat asiat mitä muihinki elämän juttuihin ja tekemisiin. Ei onnistu jos ei yritä. Pitää vain jaksaa mennä eteenpäin silmät auki. Tai sehän olisi jo lotto voittoa parempaa tuuria jos joku tulisi oven taakse kysymään sokeria lainaan. Ja siitä kehittyisi vuosisadan rakkaustarina. Eikä sitä lottoakaan voi voittaa jos ei lottoa :D Hankalalta mustaki tuntuu nyt oma tilanteeni, mutta ei auta ku yrittää pitää mieli kirkkaana.

    • jii13+

      Naiset on jotenkin todella syvältä.. pari aiempaa suhdettani jotka ovat kestäneet
      pidempään( lähes 10 vuotta) molemmat ovat alkaneet juuri tuollaisesta sokerin
      lainaamiseen verrattavasta idioottimaisesta kohtaamisesta.
      Mutta nyt kun olen yrittänyt löytää jotain uutta suhdetta niin tuntuu että vapaalla
      jalalla on vain hulluja,lumppuja ja onnenonkijoita. Onko se sitten niin että kun ikää tulee
      tarpeeksi ( 40) peli on pelattu ja jos et ole onnistunut, se oli sit siinä parisuhteen kanssa..
      Tai sitten pitää odottaa vielä kymmenen vuotta jotta ne pirteät yksinäiset mummot etsii itselleen bingoseuraa.

      Haluaisin toki parisuhteen mutta ikävä kyllä minusta ei taida saada iskää pienokaisille
      varsinkaan jos ne eivät ole omiani.
      Koska harrastan ahkerasti monenlaista liikuntaa en haluaisi 150 kg sohvaperunaa
      joka hikoilee pelkästä ajatuksesta iltapäivä lenkki/kävely..
      Meinasin kokeilla nettitreffejä ja vastasinkin yhdelle joka muuten olisi ollut oikein mielenkiintoinen ja nättikin vielä : ) mutta en minä jaksa jonottaa treffeille, tällaisille on harvinaisuuksille on kysyntää, ja koska en ole kylän suurin seuramies niin parempi antaa tällaisten olla kuin lähteä pelaamaan jotain parisuhdepeliä..
      Näistä kaikista edellä mainituista on kokemusta lähi menneisyydestä.
      Onneksi nykyään on jo niin kyyninen vanha mulkvisti ettei sitä lähde ihan mihin tahansa mukaan vaikka toinen olisi kuinka nätti ja räpyttäisi silmiä ihanasti..
      Okei en kokeillut kuin yhtä nettitreffiä mutta kun en oikein sovi niihin naisten
      vaatimuksiin nuoresta ja komeasta kokeneesta miehestä joka ei juokse rahan perässä mutta on hyvin toimeen tuleva, eikä tarvitse ryhtyä lapsille isäksi koska heillä on jo sellainen..lapset toki asuvat kanssani joten sinun olisi hyvä pitää lapsista..
      Välimatka ei ole ongelma mutta olisi ihana käydä nukkumaan yhdessä toisten syliin käpertyen..

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Et löydä ketään.

    • Anonyymi

      Mistä löytäis Muijan en käy baareissa

      • Anonyymi

        Työpaikka, koulu tai harrastus ovat parhaita paikkoja siihen. Ei baarista yleensä löydy niitä jotka haluavat pidempiaikaisen suhteen. Baariin mennään joko ystävien kanssa tai sitten hakemaan yhden illan suhdetta.


    • Anonyymi

      Aja kohti pohjoista ja tankkaa rukalla.....kyllä se siitä.

    • Anonyymi

      No tykkään olla lesbo mut ei löydy mitä teen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe